Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Tu ce ai alege dintre:
Opel Astra Classic 1.4 94 61.04%
Dacia Logan 1.6 16v 60 38.96%
Voters: 154. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 06-12-09, 20:56   #1
ion_daniel

Stage 2
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 72
Default Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Salut, vreau sa achizitionez si eu o masina, si sunt intr-o mare dilema, merita un Opel Astra Classic 1.4 90 cp (care din cate am inteles nu se mai fabrica) in defavoarea unui Logan 1.6 16v 105 cp versiunea de top adica Prestige?
-Nu vreau sa aud chestii de genu "dacia e dacie" , "opelul e opel"
-Mentionez ca vreau sa iau masina noua nu second hand.
-Pe Opel Astra Classic am facut scoala si mi-a lasat o impresie foarte buna, din pacate nu am avut ocazia sa conduc un Logan.
Intrebarea mea este: Merita o masina care a fost conceputa prin anii 98-99 (scuze daca gresesc) sau sa iau linistit Logan?
Multumesc celor care imi veti raspunde.

Last edited by ion_daniel; 06-12-09 at 21:01.
ion_daniel is offline   Reply With Quote
Old 06-12-09, 22:27   #2
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Argumente in favoarea Opel Astra:
- Stabilitate pe drum
- Calitate a constructiei superioara
- Intretinere extrem de accesibila - din cate stiu piesele pot fi mai ieftine decat cele de logan, plus ca sunt fabricate de mult mai multi producatori
- Motor cu transmisie pe lant, admisie de aer variabila
- Scaune mai comode, pozitie de sofat mult mai comoda (volanul se poate regla si pe adancime, spre deosebire de cel de Logan care se poate regla numai pe inaltime)
- Siguranta la impact mai mare

Argumente in favoarea Logan

- Spatiu mai mare, mai ales portbagaj
- 15cp in plus, dar din pacate nu ii pune bine pe strada
- Suspensii ceva mai confortabile

Daca ai in jurul a 20 ani si iti place si sa mergi putin sportiv, nu ai de ce sa alegi Loganul, nu ai ce face cu spatiul pe care il ofera, iar ca tinuta de drum e nesigura la viteza. Daca ai familie, sau planuiesti sa iti faci una, mergi pe Logan, mai ales datorita portbagajului, care la Astra de multe ori poate fi neincapator.
La Astra iti recomand motorul de 1.6, cel de 1.4 consuma cam mult daca il fortezi si nici nu se descurca prea bine daca masina e plina cu oameni si bagaje.

Orice intrebare ai despre Astra, poti sa ma intrebi.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 06-12-09, 23:10   #3
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Eu as merge pe Logan. De ce ?

1) Mai bine adaptata drumurilor noastre, garda la sol, suspensii, etc
2) Motor superior, cei 15CP (si kilograme in minus) o sa se simta din plin la acceleratii care le folosesti aproape non stop spre deosebire de tinuta de drum (superioara la Astra) unde oricum nu exceleaza niciuna (diferenta intre ele nu e uriasa) si e greu de crezut ca iti cumperi masini de genu' sa le exploatezi la limita pe strada si sa conteze fiecare secunda in minus castigata pe viraje.
3) Spatiu mai mare la interior si in portbagaj.
4) Consola centrala arata mai bine ca la Astra (parere pur subiectiva)
5) Dotari arhisuficiente la varianta Prestige, A/C, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice, jante aliaj, computer bord, ABS, volan / schimbator imbracate in piele, inchidere centralizata + telecomanda, proiectoare de ceata, MP3 player etc
Bineinteles ca exista si avantaje Astra (tinuta de drum, calitatea fabricatiei, aspect ceva mai tineresc dar aici e 100% subiectiva alegerea, etc).

Pana la urma tine de preferinte si de nevoi.

LE: Daca era vorba de Logan 1.4/1.6 8V atunci situatia se schimba destul de mult in favoarea Astra.

LE2: E interesant ca poll-ul este 7-1 in favoarea Astrei dar cand vine vorba de achizitionare cu adevarat situatia se schimba radical, dovada numarul de masini de pe strada.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova

Last edited by _anaconda_; 06-12-09 at 23:18.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 06-12-09, 23:17   #4
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Si eu as fi crezut ca si Loganul de 90cp, cu kg in minus ar fi trebuit sa accelereze mai bine decat Astra mea, dar n-a fost asa. Inclin sa cred ca nici asta de 16v nu e cu mult mai puternic. Garda la sol la Classic e destul de saltata, n-am prea avut probleme cu ea, dar ca suspensii Astra e mai tare.
Ca tinuta de drum bineinteles ca nu exceleaza niciuna, dar diferenta se simte din plin, si nu zic asta pentru ca am eu Astra, ci pentru ca am condus si Logan destul de mult, si m-am simtit foarte nesigur pe ea.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 06-12-09, 23:22   #5
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Daca masinile sunt in stare tehnica similara iar soferii le exploateaza la fel de bine pe amandoua ar trebui sa fie putin mai rapid (desi nu cu mult) un 1.6 90CP. In schimb diferenta intre 1.6 90CP si 1.6 16V 105CP este mare si se simte din plin. Aici nu exista niciun dubiu intre cine este mai rapid (in linie dreapta evident) iar diferenta sigur e sesizabila .

Nu poti trage concluzia dupa 1-2 incercari la o astfel de comparatie, sunt destule variabile, soferul cantarind serios, urmand starea cauciucurilor, filtru de aer, carburant, etc. Mare mi-a fost mirarea sa vad ca de abia dupa 100 km/h (tr3) un Passat 131CP (cu sofer care nu avea treaba cu liniutele) a inceput sa o ia inainte in fata unui Vectra A 1.6 75CP chiar daca in mod normal ar fi trebuit sa o spulbere deci e clar ca la masini cu putere similara un rol esential il are soferul.

Cred ca ar fi mult mai relevant sa faci un test drive cu amandoua, lucru destul de usor de realizat avand in vedere ca sunt multe Dacia Logan pe strada dar si Opel Astra, mai ales ca ai facut scoala pe una. Asta ar insemna mai mult ca 100 de thread-uri pe forum .

LE: Ca tinuta de drum Loganul evident ca sta slabut, nu ai cum sa ai si suspensii confortabile + garda la sol mare, chestii esentiale in RO si sa stai si bine pe drum. Totusi daca nu sari calul cu vitezele in viraje nu ai nicio problema cu asta, daca iti place condusul sportiv tot timpul si sa intri tare in viraje ar trebui sa te uiti la altceva (Astra in cazul asta), aia de au proiectat LGN nu au avut asta ca scop principal .

Last edited by _anaconda_; 06-12-09 at 23:31.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 06-12-09, 23:40   #6
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Daca masinile sunt in stare tehnica similara iar soferii le exploateaza la fel de bine pe amandoua ar trebui sa fie putin mai rapid (desi nu cu mult) un 1.6 90CP. In schimb diferenta intre 1.6 90CP si 1.6 16V 105CP este mare si se simte din plin. Aici nu exista niciun dubiu intre cine este mai rapid (in linie dreapta evident) iar diferenta sigur e sesizabila
In mod logic DA. Dar ma refer la faptul ca Loganul nu exceleaza in a pune puterea pe strada cum trebuie. Aici conteaza destul de mult rapoartele cutiei de viteze. Asta oricum nu reprezinta un argument solid in defavoarea Loganului pentru ca nu a fost gandit sa scoata timpi 0-100, ci doar sa fie economic.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 07-12-09, 00:54   #7
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Ok, despre Loganul în motorizarea aia nu am nicio părere, pentru că nu am condus suficient, însă maşina de serviciu curentă e un Astra Classic 1.4 16v.
Maşina se prezintă bine, are 40.000 de km făcuţi toţi de mine, vreo 5 mii extraurban, restul în oraş, din care vreo 7-8 mii în regim de coletărie door-to-door aproape.
N-am lovit nicio bordură, le urcă pe toate cu brio şi fără milă, nu s-a târât pe nicio groapă cu burta, şi n-am ferit-o de niciun obstacol, că deh, maşină de firmă care va fi înapoiată la leasing luna viitoare, nu ţine nimeni cont.
Probleme la ea? Două, extrem de enervante: de multe ori nu porneşte decât după ce insişti cu demarorul câteva secunde (8-10-12) şi asta n-au rezolvat-o la 2 revizii, deşi mai aveau puţin şi-o segmentau. Treaba asta a apărut pe la 15 mii şi încă o are, nu se agravează dar nici nu dispare.
La 22.000 de km s-a blocat contactul. Am reuşit după 3 zile de încercări în curtea firmei să îl deblochez şi să o duc la reprezentanţă (au refuzat să o verifice la noi în curte sau să deconteze platforma, deşi e în garanţie, mă rog, asta e altă poveste), iar acolo ne-au spus că e din cauză că nu ştim să folosim contactul maşinii. Stupid, după un scandal monstru şi un telefon la OPC ne-au comandat şi schimbat contactul la vreo 7 zile după (aduseseră unul la vreo 3 zile, dar au zis că e de diesel sau de alt model, că nu au reuşit să-l pună, maşina a stat la gard la ei în curte în toată perioada).
Plăcuţele de frână le-am schimbat la 25.000, erau fier pe fier.
Altă problemă a dracului de supărătoare e că la anumite momente aleatorii servodirecţia se întăreşte la manevrele în parcare sau la viteze mici ca şi cum ai avea 150 de km/h, şi te ia prin surprindere, te aştepţi să tragi uşor de volan şi opune brusc rezistenţă, te face să te apropii periculos de obstacolele pe care le evitai când ai luat de volan.
Consumul e mai scăzut acum, era în jur de 11, acum e cam 9 urban (nu Bucureşti) în condiţiile în care nu prea schimb sub 5 mii nici de-a dracului.
Trăncăne prin spate câteva plastice, dar nu le auzi decât dacă mergi cu bancheta rabatată, însă problema asta e întâlnită pe la toate hatchbackurile cu banchete rabatate la drum în România.
Trăncăne toba uneori la diverse hopuri şi bate în caroserie uşor, dar nu e deranjant.
Duce multe, foarte multe, intră şi 30 de cutii cu diverse chestii, fără bancheta spate în maşină şi a cărat mai mult de 600 de kg de marfă fără să facă probleme mari de tangaj, demaraj sau frânare, m-a uimit mult cu treaba asta, serios o spun.
Nu are niciun fel de eroare în bord, s-a ars un singur bec pe faza scurtă odată, Încălzirea/răcirea sunt ergonomic gândite, mai bine ca la maşini din clase superioare/mai scumpe. Aerul condiţionat face faţă cu brio.
Acum la partea de feeling, e comparabilă cu Loganul, dar mai plăcută, atât poziţia în scaun, cât şi durerile ce apar în corp după multe ore de condus continuu.
E mai plăcută la atingere atât la manete, volan cât şi la bord, spaţiul şoferului e bun (am 1,90 înălţime şi nu mă jenează/deranjează nimic).
O problemă sâcâitoare pe care am văzut-o şi la alte surate: parbrizul nu vrea să se dezaburească pe exterior, capătă un fel de pâclă pe el după pornire, vreme de vreo 10 minute, şi nu dispare nici dacă goleşti un rezervor de soluţie de parbriz cu ştergătoarele la maximum.
Încălzirea în lunetă vine împreună cu încălzirea în oglinzi standard la cea mai cheală variantă, din ce ştiu eu (îmi cer scuze dacă a găsit cineva variantă fără încălzire în oglinzi, nu era disponibilă când au luat-o şefii de la fosta mea firmă, că luau ei fără, a fost un întreg scandal pentru a/c să îl ia să nu crăpăm în trafic la 40 de grade prin oraşe).
Scrumiera spate e maxim de enervantă, nu stă închisă şi cade tot timpul capacul ăla, eu nu reuşesc s-o ignor nici acum, arată enervant şi n-a stat închisă din prima zi.
Capacul-ornament de la piuliţa ştergatorului de luneta cade foarte uşor, am schimbat 3 după diverse drumuri, şi sigur nu mi-l furase nimeni.
Motorul e extrem de silenţios, dar are un gadget pe care nu mă aşteptam să-l găsesc la o maşină aşa cuminte şi anostă: toba are un sunet sportiv de asiatică în turaţii, pare mult mai puternică şi potentă decât este în realitate, te tot îndeamnă să apeşi pedala numai s-o auzi cum face.
În rest, o maşină ştearsă în trafic, la fel ca Loganul, practică şi corectă, atât ca preţ cât şi ca satisfacere a aşteptărilor.
Aştept un post la fel despre Logan, de preferat nu de la un Loganist fanatic.

Last edited by aleks; 07-12-09 at 01:03.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 07-12-09, 01:06   #8
KAY_

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Si eu as merge pe Astra , e mai tinereasca , se apropie de Logan la intretinere , nu e o masina sofisticata sa faca cine stie ce probleme costisitoare .Daca iti iei Logan , posibil sa ti para rau ca nu ai ales Astra , invers nu prea are cum . Ma bucura un pic sa citesc astfel de topicuri , sa faca Loganu o usoara concurenta unui opel .
KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 07-12-09, 01:12   #9
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
LE2: E interesant ca poll-ul este 7-1 in favoarea Astrei dar cand vine vorba de achizitionare cu adevarat situatia se schimba radical, dovada numarul de masini de pe strada.
nu sunt prea multe Loganuri 1.6 16v, şi la asta se referă poll-ul.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 07-12-09, 01:26   #10
razvyy21

Stage 3
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 84
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
In mod logic DA. Dar ma refer la faptul ca Loganul nu exceleaza in a pune puterea pe strada cum trebuie. Aici conteaza destul de mult rapoartele cutiei de viteze. Asta oricum nu reprezinta un argument solid in defavoarea Loganului pentru ca nu a fost gandit sa scoata timpi 0-100, ci doar sa fie economic.
Nu inteleg la ce te referi cand spui ca nu pune puterea pe strada loganul.
Iar legat de timpii 0-100 ca tot ai adus tu vorba, arata-mi o masina noua sub la 9000 de euro cat e un logan prestige la oferta care scoate timpi 0-100 mai buni. loganul are 10,2s timp dat de producator.bafta la cautat.

sfatul meu pt cel care a intrebat: fa pe naiba in 4 si mai strange un pic, si deja la ~10,500-11,000 poti sa iei un hyundai i30, sau focus 1,6 sau astra h 1,4. atentie la focus,cel de 1,4 e puturos rau, doar 80 de cai, recomand neaparat 1.6. astra h de 1,4 are 90cp si se misca binisor. Vezi ca se negociaza enorm la dealeri. am prieteni care au obtinut pret de 10850 la focus 1,6 e drept fara jante,2 geamuri electrice,doar 4 airbaguri(deci mai putin dotat, dar totusi decent).
asadar la o diferenta destul de mica poti lua o masina (focus, astra H, hyundai i30) care e la distanta destul de mare de un logan sau astra classic.

strict dintre dintre cele doua as merge pe logan. motor MULT mai puternic, intretinere mai ieftina,platesti casco mai putin, mai spatioasa etc. iar varianta prestige are bordul si tapiseria misto rau, crem,probabil e si mai dotata decat astra classic(geamuri el spate, jante etc).
ca tot era vorba de intretinere nu te lua dupa ce zice lumea pe aici. probabil multi compara preturile la astra g luate de la magazine auto. Dar tu daca iei masina de noua, 2-3 ani faci reviziile la reprezentanta.deci adio piese ieftine, asta daca nu cumva ai de gand sa renunti la garantie. Iar la pret de reprezentante nu se compara la preturi serviceul dacia cu serviceul opel.
razvyy21 is offline   Reply With Quote
Old 07-12-09, 01:31   #11
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Mă îndoiesc să scapi la revizii mai ieftin. Sunt comparabile, să ştii.
Chiar şi aşa, exceptând la ce te-ai referit când ai spus "întreţinere mai ieftină" la Logan nou faţă de Astra nouă?
aleks is offline   Reply With Quote
Old 07-12-09, 12:32   #12
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
nu sunt prea multe Loganuri 1.6 16v, şi la asta se referă poll-ul.
E normal ca motorizarea de top se vinde mult mai slab ca alea mai ieftine, e valabila la orice masina, altfel era plina strada de M3 si M5 nu de 318d sau 520d .

Cu toate astea cred ca ai inteles ce am vrut sa spun. Pe un forum e usor sa dai din taste sa ii spui user-ului X ce masina sa cumpere, doar nu ai tu de aface cu ea (fiabilitate/cost intretinere/etc) dar cand vine momentul sa iti cumperi tu se cam schimba treaba.

Sunt sigur ca daca faci un poll gen 530d (e39) vs Logan 1.6 8V rezultatul o sa fie similar 99% BMW vs 1% Logan, E39-le fiind net superior cam la orice (iar ca pret de achizitie ar fi cam cat un Logan nou mediu echipat de 90 CP) dar in realitate de ce nu se inghesuie lumea sa isi cumpere fel de fel de SH-uri (masini premium, motoare mari) la bani putin si se vand multe masini decente noi ?

Eu daca eram in situatia de fata nici nu ma gandeam de 2 ori si faceam un test drive, minim cateva zeci km, preferabil cateva sute. Asta era mai concludent decat toate thread-urile facute pe toate forum-urile din .ro, mai ales ca exista si factorul subiectiv, unul chiar crede ca Loganul este mai bun (l-a si achizitionat) in timp ce altul chiar crede ca Astra este mai buna (a si achizitionat-o) deci care are dreptate ? Perceptia fiecaruia este diferita, de aia vorbele altora nu valoreaza prea mult si conteaza cum iti place tie, cum ti se pare tie respectivul lucru.

LE: Esti croit pe masinile astea doua ? Te-ai mai putea uita si la altele in jurul sumei asteia, ai cateva exemple mai sus, ar mai fi Hyundai Accent, etc.

Last edited by _anaconda_; 07-12-09 at 12:43.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 07-12-09, 15:58   #13
ion_daniel

Stage 2
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 72
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Foarte utile sfaturile voastre!
Imi place si Astra H dar e cam scumpa si trage cam greu motorul de 1.4 din cate am vazut eu pe YouTube.
Dar totusi...merita un Opel Astra Classic 1.4 90 cp (care din cate am inteles nu se mai fabrica) in defavoarea unui Logan 1.6 16v 105 cp versiunea de top adica Prestige?
ion_daniel is offline   Reply With Quote
Old 08-12-09, 09:10   #14
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Astra H are un minus maricel in comparatie cu Astra G si anume: platforma pe care a fost construita Astra G este mai fiabila (lucru galabil si pentru Golf 4 - Golf 5 etc).
aleks, problema cu contactul am avut si eu, iesea cheia greu din el. Dar am avut noroc si s-a rezolvat repede. Cu servodirectia chiar nu am patit ce ai zis tu, nici cu pornirea greoaie. Faza cu pacla pe parbriz mai patesc si eu, dar doar cand e foarte frig si dispare ceva mai repede, cand se incalzeste masina. Ma mai bucura si ca nu-mi "pocnesc" geamurile cum se intampla la unele masini cu geamuri electrice. In schimb, imi scartaie putin scaunul de la sofer (uneori, la anumite tipuri de denivelari).
Am pus-o si eu pe tester, acum, dupa 4 ani si 72000km si n-a aparut nicio eroare. Ca piese, nu am schimbat niciodata altceva in afara de consumabile. La cum se prezinta acum, pare ca mai tine mult si bine. Si faza cu sunetul scos de evacuare cam asa e, zici cateodata ca ai cine stie ce sub capota, si ii tot dai. Nici nu face urat la turatii mari, eu ma trezesc cateodata, cand o calc, la 6200-6400 fara sa-mi dau seama. La logan, sincer sa fiu, cand ajung la 4000 deja incepe sa faca urat - dar din nou zic, n-a fost gandita deloc pentru asa ceva, si nici antifonata cum trebuie din pacate.

razvyy21: ca e loganul 1.6 16v MULT mai puternic nu mi-a dovedit niciunul pana acum.

ion_daniel: da, merita, sincer. Eu nici acum n-as vinde-o pentru un logan nou - mi-a propus maica-mea sa mi-o vanda si sa-mi ia un sandero nou, dar nu pot sa ma despart de ea, si dacia chiar nu s-ar potrivi deloc la stilul meu de condus. Dar merita in conditiile in care o iei pentru tine, nu pentru familie. De-asta te mai intreb inca o data: ce varsta ai si pentru ce vrei s-o cumperi?
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 08-12-09, 11:00   #15
gtigabi

Stage 3
 
gtigabi's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 88
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Astra cu siguranta, chiar daca are mai putini cai si chiar daca nu se mai fabrica are mai multe avantaje. Am avut printre altele de la work o perioada ambele masini si mie unu personal astra G, chiar mi-a lasat o impreise f buna, la constructia ei, modul cum sta pe viraje, acceleratie f buna (am avut motorul1.6), intretinere ieftina, loganul e barca bate vantul pe sub ea si de la anumite viteze nu e o masina chiar stabila.
__________________
VR / 46
gtigabi is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -