VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
30-07-09, 01:06
|
#1
|
Stage 1
Join Date: Jul 2009
Posts: 13
|
Scirocco 2.0 TDI (140cp, 170cp) vs Impreza Boxer Diesel
Ce ati alege intre cele doua modele, tinand cont ca ar fi la acelasi pret? Orice parere si mai ales critica referitoare la oricare din cele doua modele sunt binevenite.
Nu se vrea un topic despre benzina vs motorina sau ce alta achizitie se poate face de banii respectivi....
Vorbim strict de design, fiabilitate, motor, stabilitate pe sosea, siguranta, etc...deci nu de lucrurile "superficiale" (clima cu 10 zone, navigatie cu lcd de 42'').
Multumesc frumos.
|
|
|
31-07-09, 00:27
|
#2
|
Stage 1
Join Date: Jul 2009
Posts: 13
|
Re: Scirocco 2.0 TDI (140cp, 170cp) vs Impreza Boxer Diesel
Facut azi un super test drive cu un Impreza Boxer Diesel; rezultat flawless (de fapt cum tot imi zice un prieten, suspensii cam moi fata de GTI ).
Astept cu mare interes sa vad daca pot gasi un Scirocco 2.0 TDI pt test drive; altfel banutii merg catre japonezi .
|
|
|
31-07-09, 03:01
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Scirocco 2.0 TDI (140cp, 170cp) vs Impreza Boxer Diesel
Quote:
Originally Posted by Ezrock
Facut azi un super test drive cu un Impreza Boxer Diesel; rezultat flawless (de fapt cum tot imi zice un prieten, suspensii cam moi fata de GTI ).
Astept cu mare interes sa vad daca pot gasi un Scirocco 2.0 TDI pt test drive; altfel banutii merg catre japonezi .
|
e un diesel nu un gti, normal ca are suspensii mai moi.
Ca motor este posibil sa fie mai bun cel de pe impreza, mai rafinat, acum nu se stie ca este un motor nou dar destul de laudat.
Iar ca fiabilitate tot pe Subaru as merge.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution
BMW 535d(E60)- 2005
Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
|
|
|
31-07-09, 08:12
|
#4
|
Stage 1
Join Date: Jul 2009
Posts: 13
|
Re: Scirocco 2.0 TDI (140cp, 170cp) vs Impreza Boxer Diesel
Quote:
Originally Posted by GTR
e un diesel nu un gti, normal ca are suspensii mai moi.
|
Mie suspensiile de pe Impreza Diesel mi se par perfecte pentru stilul meu de condus (destul de rigide, insa nu imi rupe rinichii).
Credeti ca Scirocco va "invada" Romania, o data ce scade pretul acestora in Germania?
|
|
|
31-07-09, 10:10
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
|
Re: Scirocco 2.0 TDI (140cp, 170cp) vs Impreza Boxer Diesel
Quote:
Originally Posted by Ezrock
...
Credeti ca Scirocco va "invada" Romania, o data ce scade pretul acestora in Germania?
|
nu cred. tot passatu e baza la noi.. si A seis
nu am condus nici una pana acum dar designul sciroccou-lui este muuult peste cutia chinezeasca, despre fiabilitate.. nu prea cred ca se pune problema si este foarte discutabil care este mai fiabila.
pan la urma sunt banii tai cumpara masina in care te simti cel mai bine si care te face sa nu te mai uiti dupa altele
|
|
|
31-07-09, 11:05
|
#6
|
Stage 1
Join Date: Jul 2009
Posts: 13
|
Re: Scirocco 2.0 TDI (140cp, 170cp) vs Impreza Boxer Diesel
Cutia chinezeasca fiind?
|
|
|
31-07-09, 11:21
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Scirocco 2.0 TDI (140cp, 170cp) vs Impreza Boxer Diesel
Quote:
Originally Posted by Ezrock
Cutia chinezeasca fiind?
|
Cutii chinezesti sau orezarii spun complexatii cu 2 neuroni masinilor Japoneze.
Scirocco are un design mai frumusel si mai fun, motorul de 2.o diesel nu este deloc un renume si chiar si ultima varianta tot are un zgomot urat, servicile service cam proaste in Romania la VW.
Subaru, un aspect mai robust dar nu asa sportiv ca la Scirocco dar ai avantajul celor 4 usi si marele avantaj 4x4. Referitor la service sunt clar peste VW la servicii.
Acum tu sti ce vrei, nici una din ele nu este proasta sau urata, Scirocco este ceva mai frumoasa, Subaru mult mai utila ca spatiu si tractiune, eu personal as merge pe Subaru.
Last edited by GTR; 31-07-09 at 11:34.
|
|
|
31-07-09, 11:33
|
#8
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 686
Member of: [4Tuning International] [RENAULT]
|
Re: Scirocco 2.0 TDI (140cp, 170cp) vs Impreza Boxer Diesel
Impreza cred ca e putin mai deosebita si mai rar intalnita pe la noi, iar la fiabilitate sta destul de bine, ca orice japoneza. Iar motorul diesel de pe subaru e unul foarte bun.. In schimb sciroco este peste impreza la design (parerea mea), da mai mult a masina italiana decat nemteasca, iar motorizare la fel este destul de buna, mai ales daca optezi pentru tdi-ul de 170 cp, dar parerea mea ca in scurt timp sciroco ai sa vezi tot mai des prin romania.
Dupa un drive test cu amandoua poate vei fi mai hotarat asupra uneia.
|
|
|
31-07-09, 13:09
|
#9
|
Stage 1
Join Date: Jul 2009
Posts: 13
|
Re: Scirocco 2.0 TDI (140cp, 170cp) vs Impreza Boxer Diesel
Cu Subaru Boxer Diesel am avut ocazia unica de a face un test drive Craiova-Bucuresti; m-am lamurit mai mult decat suficient in ceea ce priveste masina (stabilitate, puterea motorului, confort).
Cea mai mare problema a mea momentan e ca nu are termen de comparatie, adica nu am gasit in tara un Scirocco sau macar un G6 2.0tdi 170 cp. Inca mai astept o veste de la dealeri.
In ceea ce priveste Impreza BD, cred ca este singura masina in zona asta de pret care poate oferi atata siguranta pe drum. Ca stabilitate, masina s-a comportant fenomenal pe curbe si la viteze mari.
|
|
|
31-07-09, 13:25
|
#10
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 255
|
Re: Scirocco 2.0 TDI (140cp, 170cp) vs Impreza Boxer Diesel
multa lume lauda mot diesel de pe impreza, pt faptul ca este mult mai silentios, nu are trepidatiile unui diesel "normal", pe cand mot de pe sirico este cam vechi* fiind ceva timp pe piata, schimband 1.9 f bun pe un 2.0 care are multe probleme, fata de vechea generatie, incepand de la consumul mare de ulei, pana la..etc!
adevarul ca scirio asta arata mai bine estetic decat impreza boxter, dar sunt sigur ca sunt multi care ar alege, performanta mai ridicata al imprezei in dauna vw, de ce si nu a designului.
__________________
S 600 tunat cu toporul= S 400,4 matic
maybach S62 tunat cu toporul=S 600
|
|
|
31-07-09, 16:22
|
#11
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of: [Moderators] [Design Team] [Virtual Tuning] [BMW]
|
Re: Scirocco 2.0 TDI (140cp, 170cp) vs Impreza Boxer Diesel
Sciroco mi se pare o masina de femei sau de cocalari, in mare parte copilasi de bani gata. Impreza e altceva, are un aer mai serios oricum nici ca design nu prea poti sa le compari, intre Golf 6 si Impreza, impreza arata mai bine. Fa un drive test cu ambele sa vezi ce ti se potriveste.
__________________
|
|
|
31-07-09, 16:35
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
|
Re: Scirocco 2.0 TDI (140cp, 170cp) vs Impreza Boxer Diesel
Quote:
Originally Posted by xxdadixx
Sciroco mi se pare o masina de femei sau de cocalari, in mare parte copilasi de bani gata. Impreza e altceva, are un aer mai serios oricum nici ca design nu prea poti sa le compari, intre Golf 6 si Impreza, impreza arata mai bine. Fa un drive test cu ambele sa vezi ce ti se potriveste.
|
Un copilas de bani gata n-o sa-si ia o masina la 20.000 eur precum Scirocco .
OT: Design-ul este mult mai reusit la Scirocco, deocamdata este la fel de rar intalinit ca si Impreza. In privinta motorizarii, pot sa spun doar ca atat 2.0 TDI 140cp cat si 2.0 TDI 170 cp nu mai impresioneaza ca 1.9 TDI PD sau 2.0 TDI PD trage lin ca un aspirat.
Din punct de vedere al fiabilitatii totul este discutabil si influentat de multi factorii.
|
|
|
01-08-09, 09:39
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re: Scirocco 2.0 TDI (140cp, 170cp) vs Impreza Boxer Diesel
Eu unu as merge pe VW, in primul rand pentru motor si cutie, motorul trage bine ..... dupa primii 10000km, testat pe un GT Sport (Golf) - asadar si pe Scirocco ar fi aceeasi "treaba". Ca design, imi pace acest VW ..... mai mult decat Impreza.
Acest boxer diesel inca nu are nici rafinament, si cam are probleme si la cuplu (cam are nevoie de turatii), asadar cam asta ar fi alegerea mea ..... VW in acest caz.
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
|
|
|
01-08-09, 12:16
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 389
|
Re: Scirocco 2.0 TDI (140cp, 170cp) vs Impreza Boxer Diesel
eu am condus legacy diesel si golf 6 2.0 tdi . are cuplu foarte bun motorul de pe subaru doar ca are pierderi mai mari in transmisie(4wd) decat golful cu fwd. deci pune mai putina putere la roti de aici si senzatia ca ar avea nevoie de mai multe ture.
din mers (100km/h) pana la 200km/h golf ul 2.0tdi castiga avans considerabil. subaru se duce maxim 210km/h pe cand golful mergea foarte bine si cu ~220km/h .( pe ceas la ambele nu aveam gps ul la mine)
consider service ul subaru ( nippon car center ct si iricad gl) la un nivel cel putin cu 1 treapta mai jos decat la dacia. service ul la vw este foarte bun , scump dar baietii isi fac treaba .
tractiunea 4wd este un punct foarte la impreza dar intretinerea este foarte scumpa , cu mult peste intretinerea unui vw.
mitul cu mananca ulei , cade turbina etc etc nu mai este de actualitate si se manifesta mai ales in perioada rodajului , dupa rodaj (10.000km) 2.0 tdi nu mai haleste ulei la mers normal. dc schimbi in 4000 ture este normal ca la 1000km sa mai completezi 200-300ml.
conteaza foarte mult si uleiul folosit . turbina nu pica atat timp cat stii sa conduci o masina turbo .
in cazul de fata as alege vw , dc era vb de wrx era alta treaba . impreza e ok atat ca si confort , manevrabilitate dar scirocco ( nu am condus dar am stat in dreapta la un 1.4 tsi 170cp dc nu ma inseala memoria ) este cel putin la acelasi nivel .
p.s. la legacy joaca plasticele dupa un timp , se ovalizeaza discurile , filtrul dpf are o perioada foarte mica de viata , poate e si vina carburantilor de la noi . consumul este cu 2L mai mare decat la golf .
|
|
|
01-08-09, 14:26
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Scirocco 2.0 TDI (140cp, 170cp) vs Impreza Boxer Diesel
Quote:
Originally Posted by NWZeu
Eu unu as merge pe VW, in primul rand pentru motor si cutie, motorul trage bine ..... dupa primii 10000km, testat pe un GT Sport (Golf) - asadar si pe Scirocco ar fi aceeasi "treaba". Ca design, imi pace acest VW ..... mai mult decat Impreza.
Acest boxer diesel inca nu are nici rafinament, si cam are probleme si la cuplu (cam are nevoie de turatii), asadar cam asta ar fi alegerea mea ..... VW in acest caz.
|
1.Cutia in cazul DSG este un plus
2.Boxer diesel de la Subaru este mult mai rafinat decat vesnic nerafinatul TDI VW si asta chiar a fost o lauda pt. Subaru.
3. la cuplu sta mai bine chiat si in fata TDI 170CP nu mai vb de 140 CP
TDI 140 CP - 320 NM / 1750-2500 rot/min 0-100 9"3
TDI 170 CP - 350 NM / 1750 rot/min nu am gasit motorizarea pe Scirocco
Sub D - 150 CP - 350 NM / 1800-2400 rot/min 0-100 8'6-9
Quote:
Originally Posted by Dennis_TL
eu am condus legacy diesel si golf 6 2.0 tdi . are cuplu foarte bun motorul de pe subaru doar ca are pierderi mai mari in transmisie(4wd) decat golful cu fwd. deci pune mai putina putere la roti de aici si senzatia ca ar avea nevoie de mai multe ture.
din mers (100km/h) pana la 200km/h golf ul 2.0tdi castiga avans considerabil. subaru se duce maxim 210km/h pe cand golful mergea foarte bine si cu ~220km/h .( pe ceas la ambele nu aveam gps ul la mine)
consider service ul subaru ( nippon car center ct si iricad gl) la un nivel cel putin cu 1 treapta mai jos decat la dacia. service ul la vw este foarte bun , scump dar baietii isi fac treaba .
tractiunea 4wd este un punct foarte la impreza dar intretinerea este foarte scumpa , cu mult peste intretinerea unui vw.
mitul cu mananca ulei , cade turbina etc etc nu mai este de actualitate si se manifesta mai ales in perioada rodajului , dupa rodaj (10.000km) 2.0 tdi nu mai haleste ulei la mers normal. dc schimbi in 4000 ture este normal ca la 1000km sa mai completezi 200-300ml.
conteaza foarte mult si uleiul folosit . turbina nu pica atat timp cat stii sa conduci o masina turbo .
in cazul de fata as alege vw , dc era vb de wrx era alta treaba . impreza e ok atat ca si confort , manevrabilitate dar scirocco ( nu am condus dar am stat in dreapta la un 1.4 tsi 170cp dc nu ma inseala memoria ) este cel putin la acelasi nivel .
p.s. la legacy joaca plasticele dupa un timp , se ovalizeaza discurile , filtrul dpf are o perioada foarte mica de viata , poate e si vina carburantilor de la noi . consumul este cu 2L mai mare decat la golf .
|
Legacy nu are motorul identic cu cel de pe Impreza si este si mai grea decat Impretza.
Viteza corecta se ia cu GPS-ul nu de pe afisajul bordului, diferenta este intre 170 CP care nu o vad pusa in vanzare pe Scirocco, cel de 140 CP are un avantaj de 4 km/h.
Cu motoarele de 2.0 tdi au fost multicele probleme in timp, nu in 20 de mii de km si nici rafinate nu sunt.
Ovalizarea discurilor exsista la orice masina si la M3 si la Ferrari daca nu sti niste reguli simple.
"service ul la vw este foarte bun , scump dar baietii isi fac treaba" - probabil cel mai prost service din Romania de care se plang foarte multi detinatori Audi-VW, cum poti sa spui asa ceva. )) in schimb la Subaru eu chiar nu am auzit plangeri.
"tractiunea 4wd este un punct foarte la impreza dar intretinerea este foarte scumpa , cu mult peste intretinerea unui vw." - asta de unde si pana unde, ai preturi de revizii la Impreza, afisaza-le si tu.
Last edited by GTR; 01-08-09 at 14:31.
|
|
|
|
|