Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 05-03-09, 18:04   #16
Co5m1n eXtreme

Stage 5
 
Co5m1n eXtreme's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,218
Default Re: Putere bruta vs. raport cp/kg

Prefer putere bruta
Co5m1n eXtreme is offline   Reply With Quote
Old 05-03-09, 18:06   #17
criss_cars
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
criss_cars's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 892
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[FORD]
[Echipa de sprijin]
Default Re: Putere bruta vs. raport cp/kg

Motiveaza de ce preferi asta pentru ca asta e ideea forumului.
criss_cars is offline   Reply With Quote
Old 05-03-09, 18:57   #18
Co5m1n eXtreme

Stage 5
 
Co5m1n eXtreme's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,218
Default Re: Putere bruta vs. raport cp/kg

Am ales putere bruta ca asta imi place ..... te poti distra mult mai bine cu "puterea bruta" donuts/burn .... driftul la putere bruta nu prea .... )
Co5m1n eXtreme is offline   Reply With Quote
Old 08-03-09, 11:45   #19
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Putere Bruta vs Raport cp/kg

Quote:
Originally Posted by barladi View Post
Nu m-am exprimat eu bine. Ma refeream ca se aseaza bine pe sosea gen autostrada si in special la viteze mari, iti ofera sentiment de siguranta, nu te dezechilibreaza orice rafala de vant sau vreun tir venit din sens opus. Nu ma refeream la vreun traseu montan plin de curbe
sa stii ca nici asta nu e intru totul adevarata chiar daca masina e mica si usoara, daca e foarte aerodinamica, te simtit foarte sigur pe ea, dar daca ai un SUV mare si cu coeficientul de aerodinamicitate al unei caramizi s-ar putea sa simti bine rafalele de vant, mai ales cele din laterala
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 08-03-09, 12:06   #20
barladi

Stage 5
 
barladi's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of:
[AUDI]
Default Re: Putere bruta vs. raport cp/kg

da...bine punctat
barladi is offline   Reply With Quote
Old 08-03-09, 18:16   #21
demin2609
Renault Driver

Stage 5
 
demin2609's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 478
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Putere bruta vs. raport cp/kg

exemplu LOGAN !

daca masina ar fi fost mai mica nu ar fi existat asemenea probleme (rafale laterale).
demin2609 is offline   Reply With Quote
Old 19-03-09, 11:26   #22
aXelstorm
Ford Driver

Stage 5
 
aXelstorm's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 336
Member of:
[FORD]
Arrow Re: Putere bruta vs. raport cp/kg

E foarte discutabil - un pocketrocket e demential la accelerari, la senzatia de viteza din el, insa la capitolul putere bruta - sa iau un caz usor atipic, acela al unui HotRod - de regula sunt grele, transmisii greoaie, motoare cat casa (V-uri mai mari de 5.0) care sunt la randul lor grele, dar...au cuplu imeeeens, caii scot undeva la 80CP/litru deci puterea scoasa din motor nu e fenomenala. Pana la urma conteaza sasiul/caroseria cum e gandita, daca masina pune forta jos, cat de bine e distribuita greutatea, ce grup si ce cutie de viteze(etajarea treptelor) se foloseste.

Pana la urma la alegerea unei masini sport - conteaza gusturile - daca preferi un laborator tehnic de mic litraj (cum e un Fiat 500 Abarth, sau de ce nu AlfaRomeo MiiTO 1.8T 240cp cu 5sec 0-100), sau poti prefera sa simti forta unui motor de mare litraj, ca exemplu un Mercedes 63AMG...ditamai animalu, si valoarea vitezei de sprint tot acolo e)
__________________
Ford SIERRA MK1 XR4i 2.8i K-Jet -ex 2.0i//imperial red//Ghia bodytrim//15" OZ wheels
aXelstorm is offline   Reply With Quote
Old 19-03-09, 13:09   #23
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Putere bruta vs. raport cp/kg

Putere bruta (+ kg de rigoare) - performante viteza maxima si asezare linistita pe linie dreapta, nu stabilitate, nu g-uri in viraje, nu manevre scurte etc.
Mai sunt si exceptii gen ZR1 si GTR dar e vorba motor mare pe o greutate mica sau medie, cu transmisii, sasiu, suspensii foarte reusite.

Masini f usoare, lite, cu o putere destul de mare sunt capabile de acceleratii fulminante, de o agilitate exceptionala, ceva mai util pentru joaca si soferie adevarata. exe: foarte clar Arilel Atom. Dar pierd la viteza maxima, confort (uneori) si e normal ca la drum lung sa nu simti "ca se aseaza pe sosea"

Acum idealul este putere mare pe greutate cat mai mica - reteta clara pt. performante maxime.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 19-03-09, 15:52   #24
zGb

Stage 5
 
zGb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]
Default Re: Putere bruta vs. raport cp/kg

de ce bagi gtr-ul in aceeasi oala cu zr1? ca n-are loc deloc...gtr-ul este o masina foarte grea pentru ce se vroia sa fie...atuul ei este cutia care o mai scoate din rahat iar zr1 are o greutate destul de mica pentru ce fel de masina este
__________________
Best Impreza Exhaust Sound
We don't call FWD's as cars. They are "moving equipments"
zGb is offline   Reply With Quote
Old 20-03-09, 17:06   #25
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Putere bruta vs. raport cp/kg

Quote:
Originally Posted by zGb View Post
de ce bagi gtr-ul in aceeasi oala cu zr1? ca n-are loc deloc...gtr-ul este o masina foarte grea pentru ce se vroia sa fie...atuul ei este cutia care o mai scoate din rahat iar zr1 are o greutate destul de mica pentru ce fel de masina este
Bag ZR1 pt ca este o masina cu putere bruta, cu un motor cu plaje de putere si cuplu foarte mare.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 01-04-09, 13:12   #26
Atty 07

Stage 1
 
Atty 07's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 17
Default Re: Putere bruta vs. raport cp/kg

depinde ce vrei,dak e grea e clar k nu v-a sta in viraje da v-a fi buna la altceva,per total cp/kg e mai imp,la ferrari daca nu ma insel se dadea cati cp/kg,un exemplu concret ar fi gallardo cu mai multi cp dar mai grea fatza de F430....si per total F430 e mai rapid
Atty 07 is offline   Reply With Quote
Old 01-04-09, 13:21   #27
Jok3r K10

Stage 5
 
Jok3r K10's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 937
Member of:
[VW]
[Kamikaze Racing Team]
Default Re: Putere bruta vs. raport cp/kg

Puterea bruta.....dupa parerea mea la o masina cele mai importante lucruri is puterea si controlul....greutatea o lasam mai la urma

Last edited by Jok3r K10; 01-04-09 at 13:23.
Jok3r K10 is offline   Reply With Quote
Old 01-04-09, 14:45   #28
Atty 07

Stage 1
 
Atty 07's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 17
Default Re: Putere bruta vs. raport cp/kg

pei bine da controlul intr-o oarecare masura nu depinde si de kg ? cum se simte viteza si puterea intr-o masina sa zicem de 1300 kg fata de 2000 sau mai mult....nu doar cifrele conteaza
Atty 07 is offline   Reply With Quote
Old 02-04-09, 00:38   #29
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Putere bruta vs. raport cp/kg

Quote:
Originally Posted by Jok3r K10 View Post
Puterea bruta.....dupa parerea mea la o masina cele mai importante lucruri is puterea si controlul....greutatea o lasam mai la urma
pai poate vrei sa o lasi la urma, dar nu o sa te lase ea in pace asa usor, mai ales daca iti doresti control
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 25-07-10, 23:17   #30
Smenarul

Stage 5
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 657
Member of:
[VW]
Default Re: Putere bruta vs. raport cp/kg

cum putem sa aflam cati cp am avea pe kg? intreb asta ptc am putea stii ce am mai castiga daca am renunta la unele lucruri de pe masina...
__________________
Ai grija de masina iar ea va avea grija de tine!!!
Smenarul is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -