Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Ce tip de tuning preferati?
Aspect (interior-exterior) 49 28.00%
Performanta 95 54.29%
Muzica 23 13.14%
Combinate 55 31.43%
Multiple Choice Poll. Voters: 175. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 24-10-09, 14:21   #61
smc07

Stage 4
 
smc07's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 281
Default Re: Tuning vizual (interior/exterior/muzica) vs. performanta

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Normal ca pentru tine, doar nu iti modifici masina ca sa ii placa vecinului. Unii vor mai mult de 200CP pe un Golf GTI, vor sa fie mai rapid asa ca il duc la 300 CP. Ce ti se pare anormal aici ? Sau nu pricepi deloc ideea de tuning (fie el la capitolul performanta, estetica, sunet, whatever) ?

Poate nu vrei Mozart in timpul unei linii pe 402M dar vrei Mozart in drumul spre casa dupa ce ai castigat linia aia cu ai tai 400CP.
Nu prea ne intelegem. Normal ca nu iti faci masina pentru vecinu. Ma refeream ca trebuie sa stii clar ce vrei de la o masina. Bun, ti-ai luat GTI, l-ai urcat la 300-400 CP. Vrei si muzica, si ii tragi un Harmann-Kardon de toata frumusetea, si un DVD, si un minibar daca ai loc si esti fantezist. Dar vine unu cu o Manta (am dat un exemplu aleator), coaja la interior, scaune, volan si pedale, cu 250 CP, si se PI.A pe tine pe 400m.

Veche problema a romanilor. Vor ceva bun si ieftin sa le faca pe toate. In loc sa ai 2 masini: GTI de fabrica confortabil si sportiv, si o alta, oricare vrei tu, nu-mi vine acum un model in minte, dar cojit de orice greutate in plus si transformat pentru performanta, tu vrei 2 in 1. De-asta baietasii care vin cu 645ci la curse se intorc batuti la fundulet de mai stiu eu ce ursulet turbat, mai batran cu vreo 20 de ani, da deh: n-are NAVI, DVD etc etc.
smc07 is offline   Reply With Quote
Old 24-10-09, 14:37   #62
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Tuning vizual (interior/exterior/muzica) vs. performanta

Nu toti care se duc la liniute sunt obsedati de ele. Unii poate vor sa se dea pentru fun (nu tin mortis sa le castige pe toate), sa aiba o masina polivalenta. Si rapida, si confortabila si cu toate dotarile. De aia iti faci masina dupa bunul plac, daca e ceva ce nu iti place la cum ai facut-o aia din fabrica sau nu au pus sificient.

Asta nu e deloc o problema, in special a romanilor. Chestia asta se practica peste tot.

Poate ala cu GTI-ul vrea doar o masina, si aia sa le faca pe toate. Sa te duci la mare, la serviciu si la liniute cu ea. Ala cu Manta nu poate sa faca toate astea cu ea, deci ii trebuie inca 1-2 masini. Alti bani, alta distractie.

La fel, poate cei 200CP de la GTI nu te multumesc, de aia o faci de 300-400. Dar asta nu inseamna ca TREBUIE sa ii folosesti pe toti tot timpul. Asa ca atunci cand esti liber si nu ai ce face o iei la niste ture, sa o omori iar maine dimineata cand te duci la serviciu sa schimbi la 2500 RPM si sa folosesti 25% din puterea aia. Pentru ca asa iti place tie masina...doar nu ai vrea sa ai o masina pentru liniute, una pentru confort, una cu muzica buna pe ea si asa mai departe. Nu cred ca ai cum sa mergi cu toate in acelasi timp, poate eu vreau sa ma duc la munte foarte rapid dar sa ascult si muzica in masina la un sistem tare, poate vreai si confort in timpul asta. Deci cu care merg ? Cu GTI-ul custom de 300CP care "stie" din toate sau cu Manta 100KM, alti 100KM cu un Pejo 207 cu sonorizare cat valoarea initiala a masinii, iar restul drumului cu BMW 520d ? Unde le cari pe toate dupa tine ? Pe platforma ? Sa nu mai aduc costurile in discutie sa ai atatea masini, cost achizitie, intretinere si asa mai departe.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova

Last edited by _anaconda_; 24-10-09 at 14:39.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 24-10-09, 15:31   #63
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Tuning vizual (interior/exterior/muzica) vs. performanta

Nu e obligatoriu sa ai o masina puternica si sa te dai liniute cu ea. O faci puternica pentru tine, sa-ti ofere anumite senzatii cand o accelerezi sau cand te duci pe un drum de munte cu ea.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 24-10-09, 15:38   #64
smc07

Stage 4
 
smc07's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 281
Default Re: Tuning vizual (interior/exterior/muzica) vs. performanta

Si care ar fi drumul ala, public de altfel, care sa necesite o masina de mai mult de 200 CP(din exemplul anterior)? Unde exista asa ceva, in Romania mai ales?
Gata nu mai zic nimic. Am zis aici ce aveam de zis:
"Vechea problema a romanilor. Vor ceva bun si ieftin sa le faca pe toate."
smc07 is offline   Reply With Quote
Old 24-10-09, 16:11   #65
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Tuning vizual (interior/exterior/muzica) vs. performanta

Quote:
Originally Posted by smc07 View Post
Si care ar fi drumul ala, public de altfel, care sa necesite o masina de mai mult de 200 CP(din exemplul anterior)? Unde exista asa ceva, in Romania mai ales?
Gata nu mai zic nimic. Am zis aici ce aveam de zis:
"Vechea problema a romanilor. Vor ceva bun si ieftin sa le faca pe toate."
Asta esti tu, de ce crezi ca ce iti trebuie tie sau ce ti-e tie suficient se aplica si altora?

Daca am fi toti la fel am trai in Romania pre 89, toti cu dacii 1300 in rate si cu benzina rationalizata, happy eh?
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 24-10-09, 17:24   #66
Livyooo

Stage 4
 
Livyooo's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 278
Member of:
[FORD]
Default Re: Tuning vizual (interior/exterior/muzica) vs. performanta

Fratilor eu stiu in felul urmator FIECARE CU GUSTURILE LUI mi se pare ceva corect nu?
ce conteaza ca unuia ii place ca masina sa fie sorcova si sa abe 10000hp si altuia i place stock, pana la urma nu mai conteaza nimic dak noua ne place asa cum e!!!
Livyooo is offline   Reply With Quote
Old 24-10-09, 19:11   #67
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Tuning vizual (interior/exterior/muzica) vs. performanta

Quote:
Originally Posted by smc07 View Post
Si care ar fi drumul ala, public de altfel, care sa necesite o masina de mai mult de 200 CP(din exemplul anterior)? Unde exista asa ceva, in Romania mai ales?
Gata nu mai zic nimic. Am zis aici ce aveam de zis:
"Vechea problema a romanilor. Vor ceva bun si ieftin sa le faca pe toate."
O masina pe la 300-500CP + muzica + interior custom numai ieftina nu e. In plus, poti sa ai si 1000CP, se gasesc si sectoare unde poti abuza de ei.

Fa diferenta intre a necesita (majoritatea drumurilor nu necesita mai mult de 30CP, si o Dacie din 99 pe gaz se descurca) si a permite folosirea cailor putere. Sunt suficiente drumuri bune unde poti sa ii dai in gura, daca tu nu vrei de mai mult de 200CP nu inseamna ca nu sunt si oameni care sunt dornici sa puna piciorul pe asa ceva.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -