Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 10-01-09, 23:23   #16
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Cea Mai Urata Masina A Momentului

[QUOTE=denver;1971658]
Quote:
Originally Posted by adrian78bmw View Post


dap bmw si fiat au facut pentru peugeot motoare 1.4 turbo si 1.6 biturbo din ce am vazut , cat despre platforma cu tractiune spate nu stiu , italienii ce au avut cu tractiune spate au avut succes (fiat 131) sau ceva mai nou Alfa 8C , din cate am vazut au aparut si niste motoare diesel facute tot de fiat si de bmw mai puternice , in fine noi chiar facem off-topic aici cu motorizarile , sper ca ne-am lamurit cat de cat la capitolul puteri
deci bmw si fiat nu au facut nimik fiat au facut T-jet de 1.4 iar BMW cu PSA 1.6 HPI

n stiu ce platforma e pe 8C doar motoru e ferarri cred ca e o platforma de maserati
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 10-01-09, 23:26   #17
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Cea Mai Urata Masina A Momentului

Quote:
Originally Posted by denver View Post
@dolb eu oricum ti-am zis ca daca as alege linea mi-ar placea un motor mai mare.. ba chiar tocmai din cauza asta nu-mi iau unul , ca in rest mi-ar fi placut , era doar o chestie ca se poate

PS: exista golf cu w12 pe el.... montat central
pai tocmai asta incerc sa zic si eu.. daca ar fi fost linea cu motor mai mare/puternic il luam in prima secunda , la cat de ieftina e masina si mai ales..foarte frumoasa! dar ce sa faci. Daca eu zic ca butonul de la RCD-ul de la linea e gri , vine ionut sau vreunu anti nemtoaice si zice.. pai frateeee golf are bord din plastic si scaune rekaro sh din vitan fabricate in china si sunt cele mai proaste din lume! .. ce legatura are "pruna" cu prefectura.
__________________

dolb is offline   Reply With Quote
Old 10-01-09, 23:30   #18
raduku

Stage 5
 
raduku's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
Default Re: Cea Mai Urata Masina A Momentului

@dolb Hai sa o luam alcumva.
Sub brandul Fiat se comercializeaza masini low-cost,sub brandul Lancia se gasesc masinile un pic mai scumpe,sa nu zicem luxoase,iar Alfa-Romeo se ocupa de masinile sportive,si,din 2010(daca bine am inteles) de un SUV.Ferrari si Maserati sti cu ce se ocupa.)
Linea,ca si Albeea e proiectata pentru tarile din lumea a 3-a,avand cam acelasi target ca si Loganul.La genul asta de masini primeaza pretul nu motorizarea.Uita-te si la Albeea cate motoare are.
Ce face VAG cu modelele lui e ok,desi la modelele de varf din o anumita gama trebuiau si ei sa le evidentieze cumva.Eu sincer nu prea stiu care e diferenta intre un Golf cu motor de 230 CP si unul cu un motor de 75 CP.
__________________
Proud Suzuki owner.
Future owner of Lancia Delta-Meravigliosa Creatura.
raduku is offline   Reply With Quote
Old 10-01-09, 23:32   #19
denver
Fiat Driver

Stage 5
 
denver's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of:
[Fiat]
[Old School Cars]
[LANCIA]
Default Re: Cea Mai Urata Masina A Momentului

[quote=adrian78bmw;1971671]
Quote:
Originally Posted by denver View Post

deci bmw si fiat nu au facut nimik fiat au facut T-jet de 1.4 iar BMW cu PSA 1.6 HPI

n stiu ce platforma e pe 8C doar motoru e ferarri cred ca e o platforma de maserati
motorul e de maserati :P si platforma cred , oricum 8c e masina...

@dolb stai linistit ca prima mea parere a fost pacat de motorizari , sunt adeptul masinilor de fuga... daca aveam bani sa-mi iau "si daia si daia" imi luam si un linea de placere mai mult , dar nu am sa invart 15 masini deci imi caut ceva pe placul meu :P , ce ziceti incheiem off-topicul ? ) presimt ca unele mesaje vor fi sterse , eu unul imi cer scuze de pe acum fata de moderatori ca ei muncesc dupa discutiile noastre
__________________
1962 Fiat 600D
1981 Fiat 131 (1991-2000/2009-prezent)
1987 Lancia Delta HF 1.6
Fiat Coupe 20VT Plus
2005 Iveco Daily

Carpe noctem
denver is offline   Reply With Quote
Old 10-01-09, 23:36   #20
raduku

Stage 5
 
raduku's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
Default Re: Cea Mai Urata Masina A Momentului

[QUOTE=denver;1971692]
Quote:
Originally Posted by adrian78bmw View Post

, ce ziceti incheiem off-topicul ? ) presimt ca unele mesaje vor fi sterse , eu unul imi cer scuze de pe acum fata de moderatori ca ei muncesc dupa discutiile noastre
Eu inchei aici,scuze anticipate fata de moderatori.nu am nici timp si nici chef sa ma tot contrez cu unu si cu altul,fiecare isi alege ce vrea,important e sa TINA FIERUL.
raduku is offline   Reply With Quote
Old 10-01-09, 23:39   #21
denver
Fiat Driver

Stage 5
 
denver's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of:
[Fiat]
[Old School Cars]
[LANCIA]
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

multumiri moderatorului care ne-a facut topic separat , acum discutiile pot continua legal ca sa zic asa
denver is offline   Reply With Quote
Old 11-01-09, 11:38   #22
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

pai era pacat sa sterg atatea pareri
spor la scris
aleks is offline   Reply With Quote
Old 11-01-09, 11:40   #23
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

eu oricum am zis ce am avut de zis. Pacat ca nu se pun motoarele de pe bravo , pe linea.
dolb is offline   Reply With Quote
Old 11-01-09, 11:46   #24
DarkJEDI

Stage 5
 
DarkJEDI's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 897
Member of:
[FORD]
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

mai , dar linea e un grande punto sedan. asta de ce nu va place?? si are ce motoare vreti voi. albea aia ar fi avut succes muuuuuuuult mai mare daca avea si motoru de 1.3 jtd 90 cp, cum au turcii.
DarkJEDI is offline   Reply With Quote
Old 11-01-09, 11:48   #25
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

ce motoare are darkjedi? doua de 1.4 si unu de 1.3 . Doar unu de 1.4 are turbo pe el si dezvolta mirifica putere de 120 cp. De ce n-au pus pe linea motoarele 1.4 tjet de 150 cp si 1.9 tjet diesel de 150 cp ?
dolb is offline   Reply With Quote
Old 11-01-09, 12:02   #26
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

alo linea e cum e symbolu pentru renault deci sunta masini pentru piete emergente facute in turcia cu costuri mici..nicodata nu o sa fie pe symbol 2.0 197 cp sau pe linea 1.4 T-JET de 180 cp
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 11-01-09, 13:27   #27
Sindrom

Stage 5
 
Sindrom's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of:
[PEUGEOT]
[FORD]
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

Quote:
Originally Posted by dolb View Post
ce motoare are darkjedi? doua de 1.4 si unu de 1.3 . Doar unu de 1.4 are turbo pe el si dezvolta mirifica putere de 120 cp. De ce n-au pus pe linea motoarele 1.4 tjet de 150 cp si 1.9 tjet diesel de 150 cp ?
Iti zic eu, pentru ca piata romaneasca si ideile romanului sunt acaparate pe segmentul asta de VAG, la un hach au avut o sansa, da la linea nu cred ca risca inca. Mai ales in contextul asta al crizei. Iar Linea a fost construit pentru piata din India, Turcia, din ce-am mai inteles eu ca un concurent pentru Logan....deci trebuia o masina ieftina. Asa zic eu.
__________________


De ce sa-ti iei audi????? Cand exista ALFA ROMEO
si pentru ca n-am avut bani nici de audi nici de Alfa Romeo, mi-am luat Peugeot.

Last edited by Sindrom; 11-01-09 at 13:30.
Sindrom is offline   Reply With Quote
Old 11-01-09, 13:31   #28
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

ideile romanului nu sunt acaparate pe segmentul vag..asa..ca e vag! ci pt ca ofera o gama larga de unde ai sa iti alegi! si la 8000 de euro si la 25.000 si la 200.000 euro.

Nu inteleg ce sa riste?! adica risca sa puna pe un hatchback motoare bune insa pe un sedan care teoretic ar trebui sa fie peste hatch, pun motoare slabe?
dolb is offline   Reply With Quote
Old 11-01-09, 13:36   #29
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

Quote:
Originally Posted by dolb View Post
ideile romanului nu sunt acaparate pe segmentul vag..asa..ca e vag! ci pt ca ofera o gama larga de unde ai sa iti alegi! si la 8000 de euro si la 25.000 si la 200.000 euro.

Nu inteleg ce sa riste?! adica risca sa puna pe un hatchback motoare bune insa pe un sedan care teoretic ar trebui sa fie peste hatch, pun motoare slabe?
Raspunsul il gasesti in numarul de Bravo care s-au vandut si in cel de Linea. Oricine ar prefera dintre acestea doua Bravo-ul.
The_Mask is offline   Reply With Quote
Old 11-01-09, 13:54   #30
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

pai normal ca oricine ar prefera Bravo..pentru ca are mai multe motoare, mai multe dotari! ai de unde alege!
dolb is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -