Gusturile nu.Nici aspectul masinii,ca tot gust e si ala.Dar performantele,spatiul interior,dotarile,calitatea,toate astea raportate la PRET se discuta,chiar cu argumente.
Quote:
iti stau tie in gat masinile italiene pentru ca-s frumoase, apreciate si performante... sau tu te dai cu un sedan pe circuit
|
Performante ?! Am scris ceva mai sus cat de performante sunt.
Stii ca WRX-ul anterior era sedan ? Stii ca si WRX-ul nou are versiune sedan ? Stii ca Evo e sedan de ani buni ? Ma opresc aici,ca ar fi o insulta pentru ele sa aduc AMG sau RS4 in discutie.Dar toate cele enumerate sunt MULT mai bune/rapide/potrivite pe circuit decat orice Fiat/Lancia/Alfa (excluzand 8C) IN PRODUCTIE.
Quote:
GTI este un rahat, nu stiu cum de vezi tu altfel. E un surogat de masina, anosta, urata, lipsita de personalitate, inutila.
Nu vad relevanta comparatia cu Alfa GT, atata timp cat nu vei merge niciodata pe un circuit adecvat.
|
Relevanta comparatiei e ca o masina SPORT scumpa ar trebui sa fie mai rapida decat una de familie dopata,mai ales una inutila.Faptul ca nu e spune ceva despre nivelul producatorului respectiv.
Sau tu cumperi o masina "sport" ca sa mergi incet prin oras ?!
Quote:
Singurul tau mod de a aprecia o masina e dpdv al performantelor
|
Si cum ai vrea sa apreciez o masina SPORT ? Dupa numarul de locuri ? Confort ? Spatiu in portbagaj ?
Confunzi o masina sport cu un Logan MCV.Fiind Alfa nu esti departe
Quote:
Ce inseamna, ce este, cu ce se mananca Saab tu n-ai cum sa intelegi. Pur si simplu
|
Bineinteles ca nu.Pentru ca spre deosebire de tine,si toti fanii ahtiati dupa o marca sau mai multe,realizez ca masina e o gramada de metal,plastic si cauciuc,produsa din ratiuni economice.Ceea ce inseamna ca nu ma simt cu **** mare ca "frate am Saab,sunt cunoscator" cand de fapt producatorul respectiv isi bate joc de cumparator cerand atatia bani pe nimic.De asemenea,inseamna ca daca Alfa,pe care nu dau doi bani
in momentul de fata,va face un model bun care sa coste cat merita,nu o data si jumatate cel putin,o voi cumpara fara regrete.Pe cand tu,din snobismul tau penibil,vei cumpara mereu acelasi cacat,chiar daca gasesti ceva mai bun si mai ieftin la concurenta,fie ea si VAG.
Quote:
Am convenit (vad ca), ca Abarth nu este o marca de "smecheri". Acum e de snobi
|
Poteito,potato...tot aia inseamna.Adica "vreau sa par special,cunoscator,luandu-mi o masina rara si proasta.Eu sunt deasupra prostilor cu Matiz de 6000 EURO pentru ca am dat pe al meu 18000".
Quote:
500 Abarth nu merge repede? Ai fost cu vreunul? Imi recomanzi o alternativa in aceeasi suma de bani, la fel de performanta si cel putin la fel de frumoasa?
|
Nu,nu merge repede.De exemplu:timpii 0-160 km/h masurati de AutoZeitung sunt 21,5 s pentru 500 Abarth,18,9 s pentru Golf 6 1.4 TSI/160 CP si 17,7 s pentru Astra 1.6T/180 CP.Diferente rezonabile as zice.Si vorbim de doua compacte de familie cu motor ceva mai puternic sa poti face o depasire in liniste,fara nici un fel de insigna "editie speciala" cum e Abarth.Iti dai seama ca pe curbe cutia aia de chibrituri cu ampatament si ecartamente de macheta Burago nu are nici o sansa.
O Astra 1.6T costa cu vreo 1000 EURO mai mult.Tinand seama ca primesti o masina mai rapida,mult mai spatioasa si confortabila,cu portbagaj utilizabil,cu bord care nu pare desenat de un copil de 5 ani si schimbator de viteza ca la duba in stil C1 (care e mult mai ieftin apropo),eu zic ca merita din plin mia aia
Numai diferenta de doua clase intre mini-mica-compacta face mai mult...
Astea de mai sus sunt doar doua exemple sa vezi cat de penibila e "editia sport" Fiat comparativ cu masini de familie fara pretentii super-sportive.Daca vrei ceva serios,o Fiesta ST e 15.000,sensibil mai ieftina si mai rapida.Si mai mare.Mai ai Colt CZT,Corsa GSI,Clio RS (care nici nu merita insulta sa-l compari cu rahatul ala).
La partea cu frumoasa,asta tine de gusturi,ce ti se pare tie urat mie mi se poate parea frumos si invers,nu are sens se dezbatem.Daca tot ai intrebat,parerea mea e ca trebuie sa nu ai coaie ca sa conduci asa ceva
Quote:
mie unul mi s-a acrit de atatia pupincuristi vag
|
Nu sunt nici pe departe fan VAG.Dar fata de grupul Fiat sunt sensibil mai buni.
Quote:
clio rs sa mearga cateva zile apoi la garantie cu el
|
Daca e sa mergem pe "povesti din folclor",cu Fiat-ul nici nu iesi pe poarta dealer-ului ca iti pica roata.Daca ai ceva de zis,zi,nu abera.
Quote:
ar tu race , matiz de 18.000 de euro , cred ca tu ai fost violat de vreo masina italiana
|
Fie ca iti place sau nu,masinile de clasa mini sunt FOARTE asemanatoare.Iti atingi bratul de al pasagerului,loc de genunchi nu,loc in spate nu (bonus pt asta ca e in 2 usi,ai si acces prost),portbagaj nu,bord care pare cioplit dintr-o bucata pe care s-au lipit apoi cadranele si butoanele,schimbator urcat pe bord ca la dube de marfa/microbuze,motor inghesuit si cu centru de greutate inalt,forma de monovolum...singura care iese (cat de cat) din tipar e Mini,in rest i10 sau 500 tot un cacat e.
Partea interesanta e ca Alfa Mi.To de 155 CP e MAI IEFTINA cu 500 EURO
Deci masina mai mare si mai puternica (Grande Punto) recarosata de partea cica "premium" a concernului e mai ieftina decat 500-le ? Tare,ce sa zic...
Quote:
pana acum s-au spus mai putine lucruri concrete
|
Explicatii,preturi,date,timpi...eu zic ca sunt lucruri destul de concrete.Sau un timp pe circuit e un argument mai slab pentru slabilitatea/sportivitatea unei masini decat "uite ce frumoasa e" ?!
E o metoda destul de buna de a spune despre ce vorbesti cand nu pazesti forumul ora de ora si postezi imediat cum apare un post nou.Evident,tie nu ti-a trecut prin cap chestia asta...
Quote:
Fie-va mila de bietul STUDENT
|
Altul...hai ca nu e asa de greu.Un search pe google zice ca aveti si voi facultate acolo,si inca una cu admitere cu dosare.Intri,dai un ban,nu faci nimic,iei diploma,si gata.Si asa scapi de frustrare.
Quote:
A)cantitate mai mare de oxigen= amestec bogat in oxigen.
B)cantitate mai mica de oxigen= amestec sarac in oxigen.
|
Aha...doar ca termenii folositi sunt bogat/sarac in BENZINA,nu oxigen.Si se refera la raport,nu doar la una din cantitati.
Ce te faci daca la 1 m^3 de aer ai 111 ml de benzina,iar la 2 m^3 de aer ai 333 ml benzina ? Ca tie iti da primul sarac in oxigen iar al doilea bogat,iar mie imi da AFR 15 in primul caz si 10 in al doilea,adica in primul caz avem de 15 ori mai mult aer decat benzina,in al doilea de 10 ori mai mult,deci primul e "mai bogat in oxigen" (cum zici tu) sau "mai sarac" (implicit se intelege "in benzina",inclusiv de aia care "habar n-au despre ce vorbesc").
Quote:
cand cumperi 500 nu cumperi o masina , cumperi istorie
|
Vai si ce istorie cumperi ! O Panda recarosata la pret de restaurant
Ca sa nu mai vorbim ca nu conduci istoria ci masina.
Ca sa nu mai vorbim ca 500-le original era o masina de buget pentru o economie distrusa dupa razboi,adica IEFTINA si PROASTA.Din pacate,noul 500 a pastrat doar a doua parte.
Vai ce istorie...
Quote:
compensati ceva cu masinile mai mari ?
|
Eventual.Cum ar fi ca nu vrei ca tu si pasagerul sa NU miscati mainile in contratimp cand vrei sa schimbi viteza...sau sa o schimbati impreuna
Inteleg scopul unei masini mici si economice.Mai inteleg si faptul ca o astfel de masina trebuie sa fie IEFTINA,pentru ca nu ofera mai nimic.
Despre recall-uri,cautati orice model de Alfa cat de cat apropiat de zilele noastre.Nu exista niciunul fara recall.
Trebuie totusi sa recunosc ca am fost cam dur cu 500-le ala.In comparatie cu o Lancia Thesis 2.4 jtd/185 CP (tot din aia cu tractiune fata ca Matizul),care incepe in Italia de la 47.400 EURO in conditiile in care tot acolo un BMW 525d/197 CP (tractiune spate,ca la Formula 1
) sensibil mai rapid e 46.200,500-le chiar incepe sa sune rezonabil