Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 26-01-09, 18:36   #181
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

Si eu am fost chemat la un recall la Passat, un plastic in zona stergatoarelor prin care trecea apa si ajungea la motorasul lor producandu-i uzura si suportul la incalzitorul de motorina parca. Dar asta nu inseamna ca fiabilitatea motorului lasa de dorit.

Vedeti ca topicul este "motoare" nicidecum masini germane vs italiene. Deci sa ne referim pur la partea de motor.
__________________
INFINTI G37 S ====>>> https://forum.4tuning.ro/115-masina-mea-nissan-infiniti/97760-infiniti-g37s.html
TRANSPORT CONTAINERIZAT INTERN SI INTERNATIONAL
IMPORT AUTOTURISME USA
The_Mask is offline   Reply With Quote
Old 26-01-09, 18:36   #182
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

eu stiam ca FORD..dar in fine! fiecare crede ce vrea , fiecare aude de la nea gicu de pe colt !
dolb is offline   Reply With Quote
Old 26-01-09, 21:08   #183
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

Quote:
Originally Posted by dolb View Post
eu stiam ca FORD..dar in fine! fiecare crede ce vrea , fiecare aude de la nea gicu de pe colt !
Eu nu ma iau, din auzite ci dupa ce scriu diferite publicatii (Autobild, Autocar, CarandDriver, Autoexpress, J.d. Power etc). Inca odata, daca tu stiai de Ford: http://www.autobild.de/artikel/dauer...tdi_58765.html
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 27-01-09, 20:29   #184
raduku

Stage 5
 
raduku's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

Voi va certati degeaba iar nemtii si italienii se gandesc la o alianta pentru a trece mai usor peste criza financiara.O posibila alianta ar fi intre Fiat si BMW,care oricum colaboreaza de aproape un an,BMW avand nevoie de dezvoltarea unei platforme pentru viitoarea generatie de Mini,iar Fiat de tractiunea spate ce va echipa viitoarele modele Alfa Romeo,domeniu in care bavarezii sunt asi.
__________________
Proud Suzuki owner.
Future owner of Lancia Delta-Meravigliosa Creatura.
raduku is offline   Reply With Quote
Old 27-01-09, 20:34   #185
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

am citit undeva ca viitoru seria 1 va avea motor turbo de 1.3 de 130 de cp pentru 116i si 180 cp pentru 118i ma intreb de unde au scos motoru ala de 1.3 ca la FIAT nu este si nici la PSA
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 27-01-09, 20:38   #186
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

Quote:
Originally Posted by adrian78bmw View Post
am citit undeva ca viitoru seria 1 va avea motor turbo de 1.3 de 130 de cp pentru 116i si 180 cp pentru 118i ma intreb de unde au scos motoru ala de 1.3 ca la FIAT nu este si nici la PSA
va fi o generatie noua de motoare, car vor aparea si pe noua lancia ypsilon.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 27-01-09, 23:07   #187
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

Quote:
GUSTURILE NU SE DISCUTA
Gusturile nu.Nici aspectul masinii,ca tot gust e si ala.Dar performantele,spatiul interior,dotarile,calitatea,toate astea raportate la PRET se discuta,chiar cu argumente.

Quote:
iti stau tie in gat masinile italiene pentru ca-s frumoase, apreciate si performante... sau tu te dai cu un sedan pe circuit
Performante ?! Am scris ceva mai sus cat de performante sunt.
Stii ca WRX-ul anterior era sedan ? Stii ca si WRX-ul nou are versiune sedan ? Stii ca Evo e sedan de ani buni ? Ma opresc aici,ca ar fi o insulta pentru ele sa aduc AMG sau RS4 in discutie.Dar toate cele enumerate sunt MULT mai bune/rapide/potrivite pe circuit decat orice Fiat/Lancia/Alfa (excluzand 8C) IN PRODUCTIE.

Quote:
GTI este un rahat, nu stiu cum de vezi tu altfel. E un surogat de masina, anosta, urata, lipsita de personalitate, inutila.
Nu vad relevanta comparatia cu Alfa GT, atata timp cat nu vei merge niciodata pe un circuit adecvat.
Relevanta comparatiei e ca o masina SPORT scumpa ar trebui sa fie mai rapida decat una de familie dopata,mai ales una inutila.Faptul ca nu e spune ceva despre nivelul producatorului respectiv.
Sau tu cumperi o masina "sport" ca sa mergi incet prin oras ?!

Quote:
Singurul tau mod de a aprecia o masina e dpdv al performantelor
Si cum ai vrea sa apreciez o masina SPORT ? Dupa numarul de locuri ? Confort ? Spatiu in portbagaj ?
Confunzi o masina sport cu un Logan MCV.Fiind Alfa nu esti departe

Quote:
Ce inseamna, ce este, cu ce se mananca Saab tu n-ai cum sa intelegi. Pur si simplu
Bineinteles ca nu.Pentru ca spre deosebire de tine,si toti fanii ahtiati dupa o marca sau mai multe,realizez ca masina e o gramada de metal,plastic si cauciuc,produsa din ratiuni economice.Ceea ce inseamna ca nu ma simt cu **** mare ca "frate am Saab,sunt cunoscator" cand de fapt producatorul respectiv isi bate joc de cumparator cerand atatia bani pe nimic.De asemenea,inseamna ca daca Alfa,pe care nu dau doi bani in momentul de fata,va face un model bun care sa coste cat merita,nu o data si jumatate cel putin,o voi cumpara fara regrete.Pe cand tu,din snobismul tau penibil,vei cumpara mereu acelasi cacat,chiar daca gasesti ceva mai bun si mai ieftin la concurenta,fie ea si VAG.

Quote:
Am convenit (vad ca), ca Abarth nu este o marca de "smecheri". Acum e de snobi
Poteito,potato...tot aia inseamna.Adica "vreau sa par special,cunoscator,luandu-mi o masina rara si proasta.Eu sunt deasupra prostilor cu Matiz de 6000 EURO pentru ca am dat pe al meu 18000".

Quote:
500 Abarth nu merge repede? Ai fost cu vreunul? Imi recomanzi o alternativa in aceeasi suma de bani, la fel de performanta si cel putin la fel de frumoasa?
Nu,nu merge repede.De exemplu:timpii 0-160 km/h masurati de AutoZeitung sunt 21,5 s pentru 500 Abarth,18,9 s pentru Golf 6 1.4 TSI/160 CP si 17,7 s pentru Astra 1.6T/180 CP.Diferente rezonabile as zice.Si vorbim de doua compacte de familie cu motor ceva mai puternic sa poti face o depasire in liniste,fara nici un fel de insigna "editie speciala" cum e Abarth.Iti dai seama ca pe curbe cutia aia de chibrituri cu ampatament si ecartamente de macheta Burago nu are nici o sansa.
O Astra 1.6T costa cu vreo 1000 EURO mai mult.Tinand seama ca primesti o masina mai rapida,mult mai spatioasa si confortabila,cu portbagaj utilizabil,cu bord care nu pare desenat de un copil de 5 ani si schimbator de viteza ca la duba in stil C1 (care e mult mai ieftin apropo),eu zic ca merita din plin mia aia Numai diferenta de doua clase intre mini-mica-compacta face mai mult...
Astea de mai sus sunt doar doua exemple sa vezi cat de penibila e "editia sport" Fiat comparativ cu masini de familie fara pretentii super-sportive.Daca vrei ceva serios,o Fiesta ST e 15.000,sensibil mai ieftina si mai rapida.Si mai mare.Mai ai Colt CZT,Corsa GSI,Clio RS (care nici nu merita insulta sa-l compari cu rahatul ala).
La partea cu frumoasa,asta tine de gusturi,ce ti se pare tie urat mie mi se poate parea frumos si invers,nu are sens se dezbatem.Daca tot ai intrebat,parerea mea e ca trebuie sa nu ai coaie ca sa conduci asa ceva

Quote:
mie unul mi s-a acrit de atatia pupincuristi vag
Nu sunt nici pe departe fan VAG.Dar fata de grupul Fiat sunt sensibil mai buni.

Quote:
clio rs sa mearga cateva zile apoi la garantie cu el
Daca e sa mergem pe "povesti din folclor",cu Fiat-ul nici nu iesi pe poarta dealer-ului ca iti pica roata.Daca ai ceva de zis,zi,nu abera.

Quote:
ar tu race , matiz de 18.000 de euro , cred ca tu ai fost violat de vreo masina italiana
Fie ca iti place sau nu,masinile de clasa mini sunt FOARTE asemanatoare.Iti atingi bratul de al pasagerului,loc de genunchi nu,loc in spate nu (bonus pt asta ca e in 2 usi,ai si acces prost),portbagaj nu,bord care pare cioplit dintr-o bucata pe care s-au lipit apoi cadranele si butoanele,schimbator urcat pe bord ca la dube de marfa/microbuze,motor inghesuit si cu centru de greutate inalt,forma de monovolum...singura care iese (cat de cat) din tipar e Mini,in rest i10 sau 500 tot un cacat e.
Partea interesanta e ca Alfa Mi.To de 155 CP e MAI IEFTINA cu 500 EURO
Deci masina mai mare si mai puternica (Grande Punto) recarosata de partea cica "premium" a concernului e mai ieftina decat 500-le ? Tare,ce sa zic...

Quote:
pana acum s-au spus mai putine lucruri concrete
Explicatii,preturi,date,timpi...eu zic ca sunt lucruri destul de concrete.Sau un timp pe circuit e un argument mai slab pentru slabilitatea/sportivitatea unei masini decat "uite ce frumoasa e" ?!

Quote:
face multi-quoting mereu
E o metoda destul de buna de a spune despre ce vorbesti cand nu pazesti forumul ora de ora si postezi imediat cum apare un post nou.Evident,tie nu ti-a trecut prin cap chestia asta...

Quote:
Fie-va mila de bietul STUDENT
Altul...hai ca nu e asa de greu.Un search pe google zice ca aveti si voi facultate acolo,si inca una cu admitere cu dosare.Intri,dai un ban,nu faci nimic,iei diploma,si gata.Si asa scapi de frustrare.

Quote:
A)cantitate mai mare de oxigen= amestec bogat in oxigen.
B)cantitate mai mica de oxigen= amestec sarac in oxigen.
Aha...doar ca termenii folositi sunt bogat/sarac in BENZINA,nu oxigen.Si se refera la raport,nu doar la una din cantitati.
Ce te faci daca la 1 m^3 de aer ai 111 ml de benzina,iar la 2 m^3 de aer ai 333 ml benzina ? Ca tie iti da primul sarac in oxigen iar al doilea bogat,iar mie imi da AFR 15 in primul caz si 10 in al doilea,adica in primul caz avem de 15 ori mai mult aer decat benzina,in al doilea de 10 ori mai mult,deci primul e "mai bogat in oxigen" (cum zici tu) sau "mai sarac" (implicit se intelege "in benzina",inclusiv de aia care "habar n-au despre ce vorbesc").

Quote:
cand cumperi 500 nu cumperi o masina , cumperi istorie
Vai si ce istorie cumperi ! O Panda recarosata la pret de restaurant
Ca sa nu mai vorbim ca nu conduci istoria ci masina.
Ca sa nu mai vorbim ca 500-le original era o masina de buget pentru o economie distrusa dupa razboi,adica IEFTINA si PROASTA.Din pacate,noul 500 a pastrat doar a doua parte.
Vai ce istorie...

Quote:
compensati ceva cu masinile mai mari ?
Eventual.Cum ar fi ca nu vrei ca tu si pasagerul sa NU miscati mainile in contratimp cand vrei sa schimbi viteza...sau sa o schimbati impreuna
Inteleg scopul unei masini mici si economice.Mai inteleg si faptul ca o astfel de masina trebuie sa fie IEFTINA,pentru ca nu ofera mai nimic.

Despre recall-uri,cautati orice model de Alfa cat de cat apropiat de zilele noastre.Nu exista niciunul fara recall.

Trebuie totusi sa recunosc ca am fost cam dur cu 500-le ala.In comparatie cu o Lancia Thesis 2.4 jtd/185 CP (tot din aia cu tractiune fata ca Matizul),care incepe in Italia de la 47.400 EURO in conditiile in care tot acolo un BMW 525d/197 CP (tractiune spate,ca la Formula 1 ) sensibil mai rapid e 46.200,500-le chiar incepe sa sune rezonabil
Race is offline   Reply With Quote
Old 27-01-09, 23:30   #188
robertinho
VW Driver

Stage 5
 
robertinho's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 632
Member of:
[VW]
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

...pe 2 threaduri te-am contrazis ,aici te sustin,nu in totalitate dar in marea majoritate a afirmatiilor...
robertinho is offline   Reply With Quote
Old 28-01-09, 00:31   #189
nxtaz
Old School Cars

Stage 5
 
nxtaz's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,568
Member of:
[Moderators]
[Fiat]
[Old School Cars]
[Echipa de sprijin]
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

A fost o data ca niciodata un thread care se numea "Motoarele germane versus motoarele italiene" dar putini erau cei care doreau sa ramana on-topic...
nxtaz is offline   Reply With Quote
Old 28-01-09, 03:42   #190
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

Race esti incredibil de obositor.
Cum sa te fac sa intelegi? NU ma intereseaza nici Subaru, nici Lancer, eu te intreb PE TINE daca te dai pe circuit cu sedan. Saaaau daca te dai pe circuit in general.
Cat despre Fiat 500, sau clasa respectiva, pai daca "doar" mizeria aia de mini iese in evidenta, atunci ne oprim aici cu discutia.
Recall-uri? Te pomenesti ca vw sau bmw n-au avut niciodata?
In continuare lasi impresia de reisar, comparand Thesis cu seria 5 dpdv al "e mai rapid bemveu, frate". PAI NU MAI INTERESEAZA CA E MAI RAPID, ma! Ma atrage pt designul controversat, pt ca n-o pot confunda in parcare, pt ca n-am auzit manele bubuind in Lancia!

P.S. Nu-mi spune tu mie despre Saab, vad ca te-ai dat amnezic in ceea ce priveste "vectra b alungita". Saab e o marca cu prestanta si personalitate, si daca numai tu nu reusesti sa intelegi asta, apoi scuza-ma, nu-s aici sa te educ.
Pa!
__________________

Official Porsche hater.

Last edited by ionut_cluj; 28-01-09 at 03:45.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 28-01-09, 19:34   #191
raduku

Stage 5
 
raduku's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

Race draga,iti spun ultima data amabil,du-te si bate-ti coasa.Vad ca tu nu esti" ahtiat" de o marca anume,foarte bine,vad ca tu ai o problema,cam grava zic eu,in a posta mereu si mereu MULT si cu un ton IRONIC.Pentru cultura ta generala numele companiei e BBurago,nu Burago,daca tot vrei sa faci pe desteptul cu noi.Ai ''inghitit'' si tu 5 reviste de profil si trei emisiun top giar si faci pe interesantul.Daca ai ceva de postat,posteaza naibii cu BUN SIMT!
raduku is offline   Reply With Quote
Old 29-01-09, 12:12   #192
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

Haideti sa-l lasam pe Race in pace, am mai sters o suma de postari despre el, asa intelege el sa poarte o discutie, nu va enervati pentru asta, haideti va rog frumos sa revenim la Motoarele germane versus motoarele tialiene, drepturile la replica pe privat, va rog mult.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 29-01-09, 14:49   #193
DarkJEDI

Stage 5
 
DarkJEDI's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 897
Member of:
[FORD]
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

ca si in alte aspecte italienii se axeaza mai mult pe impresionarea publicului. in motoare asta se reflecta foarte bine. iti e mai mare dragu sa asculti simfonia de sub capota a unui alfa romeo, ferrari si nu numai, pe cand la nemti e mai mult de plictiseala si confort, cred si eu la cate autostrazi au ar trebui sa fie pe primul loc. la fiabilitatea motoarelor nemtii sunt mai in fata , dar nu cu mult, asta din cauza ca nu incearca sa stoarca tot ce e mai bun din motoare. la ei trebuie sa reziste drumuri multe pe autostrazi. nu cred ca daca ai grija de o masina incep sa cada de pe ea. fie ea si dacie.
DarkJEDI is offline   Reply With Quote
Old 29-01-09, 22:03   #194
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

Unui producator multinational modern nu-i convine sa construiasca un motor cu comportament sportiv (indiferent de puterea maxima pe care o poate genera, fie ea 100 sau 500 CP) pentru un automobil de mare serie din mai multe motive:

- costuri. Clientii obisnuiti nu ar intelege "complicatiile" tehnice (in sensul pe care il folosesc fabricantii de ceasuri) si ar refuza sa plateasca in plus;
- consum. Indiferent cum ai construi un motor, daca e facut sa mearga la 6000 rpm cea mai mare parte a timpului, va consuma carburant. Fie esti fortat sa mergi in coloana la turatie redusa (regim ineficient), fie gasesti un DN liber si o calci
- stilul de conducere al unui client obisnuit. O multime de TDIsti lauda motoarele lor fiindca nu obisnuiesc sa conduca la turatie mare, cat timp mergi la 1500-2000rpm sunt ideale, dar trebuie sa folosesti nitel si pedala cea mare din dreapta...

Un motor cu o constructie foarte inteligenta a fost Alfa Romeo V6 (1979-2005, din stoc pana in 2007), laudat de presa si utilizatori pentru functionarea sa echilibrata si capacitatea de a furniza putere pe cea mai mare parte a plajei de turatii. Constructie integrala din aluminiu, supape de mari dimensiuni, vilbrochen forjat, supapele de evacuare umplute cu sodiu pentru racire... cam departe de 1.4/75 cu care sunt cei mai multi obisnuiti, fie ca vin de la Renault sau VAG. Bineinteles, o multime dintre ele au ajuns la fiare vechi fiindca niste "dastepti" n-au stiut sau n-au vrut sa le ingrijeasca si sa le ofere consumabile de calitate

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 30-01-09, 17:27   #195
nigger
Toyota Driver

Stage 5
 
nigger's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 308
Member of:
[Toyota]
Default Re: Motoarele germane versus motoarele italiene

Quote:
Originally Posted by Race View Post


Lancia Thesis 2.4 jtd/185 CP care incepe in Italia de la 47.400 EURO
e chiar frumos modelul,mie unu imi place,italieni sau stiut la design tot timpul
nigger is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -