Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 20-04-04, 03:26   #211
indianu

Stage 4
 
indianu's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 262
Default

Quote:
Originally Posted by \"ESPinoza\"
nu stiam oricum mersy pt explicatzie :P
Cu placere.Daca mai ai alte intrebari legate de curse de masini poti sa intrebi ca sunt la curent(intr-un mod acceptabil si cu mai multe campionate)
indianu is offline  
Old 01-05-04, 21:29   #212
Mpower

Stage 3
 
Mpower's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 78
Default

Nu stiu cum de n-am vazut topicu' asta pana acum!
Pe langa faptul k sunt fan BMW , respect M-ul(il ador) si datorita traditziei lui! Adica totul a inceput cu M1 care a plecat de la strada spre curse(a ajuns si la 7-800 ce cp cu turbocompresor).
Audi ce taditzie are?(din cate stiu eu a inceput cu S1 in raliuri---rupere grupa B ~500cai,~800kg!dar nu era disponibila publicului vreo versiune),cum e?
__________________
Distractia e direct proportionala cu unghiul dintre viteza si axul longitudinal al masinii !!!
Mpower is offline  
Old 01-05-04, 23:57   #213
tekno

Stage 5
 
tekno's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of:
[Old School Cars]
Default

fratzilor... va zic eu audi s1, tractziune fatza, nu era quattro, a turnat la noi la lnii bmw seria 3... :P
tekno is offline  
Old 02-05-04, 09:29   #214
OVI

Stage 5
 
OVI's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 602
Default

tekno cred ca le incurci putin S1 era o serie sport foarte limitata pe cand ala ce zici tu este un audi coupe intradevar caroseria e identica dar nu e S1
OVI is offline  
Old 02-05-04, 11:49   #215
tekno

Stage 5
 
tekno's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of:
[Old School Cars]
Default

da man, greshala mea... S1 era ala de grupa B, de raliuri, da' este shi o versiune de strada (in poza)... ala de care ziceam yo era audi coupe nu s1... da totushi... i-a dat fum le bmw...
Attached Images
File Type: jpg street_s1.jpg (39.9 KB, 211 views)
__________________
tekno is offline  
Old 19-10-04, 03:37   #216
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Mpower\"
Nu stiu cum de n-am vazut topicu' asta pana acum!
Pe langa faptul k sunt fan BMW , respect M-ul(il ador) si datorita traditziei lui! Adica totul a inceput cu M1 care a plecat de la strada spre curse(a ajuns si la 7-800 ce cp cu turbocompresor).
Audi ce taditzie are?(din cate stiu eu a inceput cu S1 in raliuri---rupere grupa B ~500cai,~800kg!dar nu era disponibila publicului vreo versiune),cum e?
ce traditie are audi? iti zic eu modelele rs..care au inceput in in 94 cu rs2...dupa carea urmat..rs4 si rs6..si toate modele au fost combi pana la rs6..
__________________
catalin rs4 is offline  
Old 05-01-05, 23:31   #217
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default M3


Ii da un fum* BMW M3 CSL caroserie tp E46 lui Audi RS4 ce nu va puteti sa va imaginati.



*corectura de la moderator
SEBASTIAN is offline  
Old 06-01-05, 21:26   #218
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

iara te bagi ca gasca in sema uitate pe net sa vezi si tu tarane ca au datele identice un rs4 de serie cu csl taran prost ce esti ...vb numai ca sa fi bagat in seama tu si cu cotetul tau de 2 lei plin de plastic inauntru cielo evo 2
catalin rs4 is offline  
Old 06-01-05, 21:39   #219
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"catalin rs4\"
iara te bagi ca gasca in sema uitate pe net sa vezi si tu tarane ca au datele identice un rs4 de serie cu csl taran prost ce esti ...vb numai ca sa fi bagat in seama tu si cu cotetul tau de 2 lei plin de plastic inauntru cielo evo 2
credeam ca s-a terminat cu injurile din partea ta*****isesem ceva la adresa asta:
https://www.4tuning.ro/forum/viewtopi...=120844#120844
respect optiunile tale dar nu inseamna ca sunt de acor cu ele.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline  
Old 06-01-05, 21:56   #220
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: M3

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"

Ii da un fum* BMW M3 CSL caroserie tp E46 lui Audi RS4 ce nu va puteti sa va imaginati.



*corectura de la moderator

Argumentez cu un test intre cele doua.
E normal ca M3CSL sa miste mai bine eu un BMW si de conceptie mult mai noua.
Manufacturer BMW M GmbH.................................. Audi Quattro GmbH
Testing Date 8/2003 10/2000
Engine 3246 cccm, 6 Zyl , 24 V .......................2671 cccm, 6 Zyl , 30 V
Power 360 PS (265 KW) @ 7900/min ......380 PS (280 KW) @ 6100/min
Torque 370 Nm @ 4900/min ................................440 Nm @ 2500/min
Transmission 2 (6)............................................... .................... 0 (6)
Weight 1421 Kg .................................................. .................1675 Kg
Weight / BhP 3,9 Kg / PS .................................................4 ,4 Kg/ PS
0 - 100 Km/h 4,8 s .................................................. .................4,7 s
0 - 200 Km/h 16,7 s .................................................. ................17 s
0 - 200-0 Km/h 21,4 s .................................................. ...........22,4 s
Top Speed
280 Km/h .................................................2 50 Km/h * el. begrenzt
80 - 120 Km/h 4.Gear 5,1 s .................................................. ....4,5 s
100 - 0 Km/h hot 32,4 m , 11,9 m/s ......................... 40,6 m , 9,5 m/s
Transverse Acceleration 1,4 g .................................................1 ,15 g
Slalom Course 36 / 110m 135 / 157 Km/h ..................121 / 123 Km/h
Round Time Nuerburgring 7.50 min .....................................8.25 min
Round Time Hockenheim 1.13,5 min ..................................1.18,2 min

Se vede ca datorita tractiunii integrale Audi ridica 100 intr-un timp mai bun cu o zecime de secuna insa odata puse in mers BMW recupereaza fantastic pana la 200 fiind cu trei zecimi in fata asta la 200 e cam 3-4 masini distanta iar daca franeaza brusc de acolo Audi trece in fata ruland inca o sedunda in plus fata de BMW.
Incredibil dar si la reprize BMW se distanteaza chiar cu un motor aspirat si un cuplu mai mic.
La franare de la 100 la zero Audi e mai harnic cu peste 8m si asta nu e ceva cu ce sa te lauzi.
La tinuta in slalom BMW trece cu mult mai repede diferenta fiind intreo o masina rapida si una clasica.
Pe tur de pista distanta e fabuloasa in favoarea BMW.
Asta e realitatea!
Acum enerveazate si jigneste ca asta sti d-le catalin.




SEBASTIAN is offline  
Old 06-01-05, 22:09   #221
Gratzian
Administrator

Stage 5
 
Gratzian's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

rog moderatorii sa NU stearga nici un post din acest topic
Gratzian is offline  
Old 06-01-05, 22:13   #222
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Gratzian\"
rog moderatorii sa NU stearga nici un post din acest topic
Adica lasati expuse jignirile ce mi se aduc si mai mult faptul ca induce ca eu am inceput?
Nu te supara dar la detalii tehnice de cand se raspunde cu jigniri, dupa care cod al manierelor.
As vrea ca macar acolo unde mi se pomeneste numele si sau se face aluzie la persoana mea sa se stearga jignirile.
Nu vreau sa-l jignesc nu-l voi jigni si intinsesem o mana.
Inteleg ca in felul asta se ascunde de o lupta reala pe pista, doar nu credeti ca voi sta vreo data la start langa un om care ma desconsidera.
Astept scuze!
SEBASTIAN is offline  
Old 06-01-05, 22:56   #223
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING


Stiti va voi ruga sa cititi un alt topic inainte de al explora pe acesta.
Cunoscand mai multe despre cei ce vorbesc puteti aprecia mai corect ce vor sa exprime.
https://www.4tuning.ro/forum/viewtopi...er=asc&start=0
SEBASTIAN is offline  
Old 06-01-05, 23:12   #224
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

nu stiu de unde ai luat tu datele astea dar un m3 csl are 16,9 sec 200 iar rs4 are 17 sec cea ce..nu mi se pare extrem de bun..sunt egale ..poate practic totul arata altfel pt ca csl na scos in test 4,9 sec ci ca si un m3 normal 5,2.....desi fiind mai usor...si poti sa fi sigur ca fiecare cine isi cumpara un rs4 are cel putin un cip...care ajuta masina sa faca 100 in 4,5 sec..lejer...in fine nu cred ca mai are rost sa continuam asa...ca nu ajungem nicunde tu o ti pe a ta iar eu pe a mea...
catalin rs4 is offline  
Old 06-01-05, 23:30   #225
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING

Nennleistung in KW/PS 252 KW/343 PS........................... 276 KW/376PS.
Nennleistung bei U/min 7900 U/min.................................... 7900 U/min
Nenndrehmoment in Nm 365 Nm............................................... 401 Nm
Nenndrehmoment bei U/min
4900 U/min .................................................. ......4900 U/min
Höchstgeschwindigkeit in km/h 250 km/h ................................295 km/h
Verbrauch Stadt 16.9 l .................................................. ........16.7 l
Verbrauch Bahn
Cam asta e un chip clasic pt un M3 la CSL e mult mai bine.
SEBASTIAN is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -