Go Back   Forum 4Tuning > Car-Audio, Multimedia & GPS > Arata-ti sunetul! > Competition Teams

Reply
 
Thread Tools
Old 29-03-12, 06:19   #1
ludo_ludovic2003

Stage 5
 
ludo_ludovic2003's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Team DD Romania !!!

am tot citit pe aici si am vrut sa vad daca exista echipa in care sunt incepator... foarte adevarat pana acum am fost in GZ team (nu prea am fost bagat in seama) pe la SPL Dynamics am fost ...si chiar am fost multumit de rezultate si de cat de mult putea canta masina ... acum sunt nou intr-o echipa care se dovedeste a fi surprinzator de mare ... si oameni care stiu sa ofere ajutorul atunci cand ai nevoie de el ... si nu vorbesc de o singura persoana aici ...
din colturile tari , din toate, ajutorul este imens pentru realizarea proiectului pe care l-am inceput acum 2 luni de la o simpla discutie ....
vw transporter .... muzicuta

de la bucuresti (care este al lor ) nu al lui ) , brasov, arad, cluj, piatra-neamt, oradea....toate punctele din orasele astea s-au unit in slobozia.... (a ajuns si slobozia punct de atractie la ceva )

inca odata ...multumesc celor care m-au ajutat si ma ajuta in continuare la finalizarea proiectului , fie el si cu un sfat ....

ps. trebuie sa le incerci pe toate pana ajungi sa-ti gasesti locul !!!

aici pentru cei care inca nu au apucat sa vada masina si vor sa se documenteze
https://forum.4tuning.ro/384-sistemul...-muzicuta.html
__________________
mai bine intrebi decat sa mori prost si sa mai ai si pretentia ca le stii pe toate ...

eu intreb!!! voi ????

Last edited by ludo_ludovic2003; 29-03-12 at 06:26.
ludo_ludovic2003 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-12, 15:19   #2
ludo_ludovic2003

Stage 5
 
ludo_ludovic2003's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: Team DD Romania !!!

si cea mai buna dovada ....
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0852.JPG
Views:	244
Size:	2.17 MB