Azi m-am apucat sa fac curat prin casa... si am dat peste ceva scris de el... ceva ce eu am scos mai demult de pe siteul lui... probabil ca foarte multi stiu povestea...
"Dupa ce am avut un grav accident cu o motocicleta pe la 17 ani chiar cu o luna inainte sa implinesc 18 ,a trebuit sa stau imobilizat cateva luni cand in sfarsit am reusit sa iau carnetu' prin ianuarie anul urmator ... bucurie mare pe vremea aceea nu avea nimic altceva decat un oltcit la care omoram zi de zi ... accidente cu el nu prea au fost decat un far spart ,un stop spart ... nimicuri ... adevarata aventura si adrenalina a inceput cand am reusit sa achizitionez un opel rekord 2.2l cu motor de 2500 cm3 de senator ...se cam invartea balena ... erau nopti in care nu adormeam fara sa ma duc sa dau 2-3 ture de scoar pana la ceas si inapoi 10-15 cercuri in statia de la bucla dupa care puteam sa merg sa dorm linistit...dar saracu' nu a rezistat prea mult,pe langa 6 diferentiale schimbate si nenumarate cruci cardanice rupte intr-o zi venind de la favorit spre ceas semaforu' pe verde ,pietoni pe trecere... i-am claxonat si am accelerat ... cand am trecut intersectia un vento albastru mi-a taiat calea de pe trotuar si l-am lovit in roata din stanga fata dupa ce am reusit sa franez ceva ...din masina s-a dat jos soferu' si din dreapta comandantul de la circa ...
)) k-lumea no ? am fost pe lista lor neagra vre 2 ani pana au uitat ,eu fiind nevinovat gratie unui martor care a tinut cu mine si sa ma ierte ca nu am retinut cum il cheama macar ... Am uitat sa va mai zic ca intr-o noapte m-am luat cu un URSULET de la Moghioros pana la 1 Mai eu fiind cu REKORDU' ,ma tineam cat de cat de el pana la a III-a ... dupa care se lasa de cur pe pamant si se tot ducea frate ... din seara aia mi-am jurat ca tre sa imi asa ceva neeaparat !!!
Urmatoarea achizitie a fost tot OPEL , de data asta un KADETT GSI 1.8i .Fugea saracia ...dar lucru cel mai urat la aceasta firma de care m-a si scarbit si nu vreau sa mai aud de ea este acela de fiabilitate ... nu ai cum sa te bazezi pe OPEL , te lasa cand iti e lumea mai draga ! Atunci l-am cunoscut pe MACHEDONU' ... ii mergea si lui MTJ-u pe atunci ...Sfarsitul lui GSI a avut loc pe Bld. Kogalniceanu' la intersectia cu PETROMUL unde o tarfa ordinara incepatoare la 50 de ani m-a acrosat de spate si m-a aruncat in troleu ...noroc ca cel din dreapta purta centura ca altfel era proiectat sigur prin parbriz !!!
Urmatoarea achizitie a fost in sfarsit un jeg de URSULET 323i cu motoru' in pioneze pe butuci direct.Am reusit cat de cat sa il readuc pe linia de plutire .Motoru nu a rezistat nici macar o tura ,a iesit biela prin bloc din prima ! I-am pus un 2,7 care nu prea tragea in raport cu capacitatea pe care o avea ... oricum masina am dat-0 la schimb pe B 13 TXA ! Avea motor de 2000 cm3 cand am luato care mergea ceas,din pacate nu a tinut decat 1 luna sau 2 nu mai tin minte .A urmat alt 2000 cm3 care spre surprinderea mea refuza sa se strice efectiv!
Intr-o zi prin APRILIE 2000 daca nu ma insel au inceput cursele la MACARALEI cele mai adevarate si cele mai importante evenimente de acest gen ...!!! Normal ca a trebuit sa le strice cineva si nimeni altcineva decat MASCATII ...Imi permit sa amintesc cateva din numele celor care au fost acolo cu adevarat : MTJ-u (machedonu'),NIZ-u (Alex),FLR-u (Florica),Roscatu' si multi altii care nu mii mai amintesc si imi cer scuze pt asta ...
TXA-u a plecat in salajan la "fratii COCOS" (a nu se confunda TXA-u din ziua de azi cu cel care a fost pana in SEPTEMBRIE 2002) !
Acum am un E-36 Cabrio care a avut un 2800 cm3 ce nu s-a incadrat "cerintelor" mele si a trebuit sa il inlocuiesc cu un 3600 cm3 de pe un M5 , de 315 cp ! Cea ce ma nemultumeste la masina este faptul ca are cutia exagerat de lunga in trepte (a I-a 80 km/h, a II-a 130 km/h, a III-a 210 km/h, a IV-a peste 220 km/h avand in vedere ca atat indica bordul
)) dar am reusit sa o duc pana la taiere de scanteie plus si ceva din a V-a )"
Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca !