salut - m-am uitat peste fotografiile postate de tine. modelele sunt superbe - si unele fotografii sunt foarte reusite. daca accepti un sfat mic - sau doua - ca na - asa sunt romanii
sfatosi - ti-as recomanda sa nu mai faci foto ziua la 12 sau la 14 , de preferat sunt momentele in zi cand umbrele se lasa sau se ridica - astfel - intensitatea luminii este optima pentru cromatica automobilului . alt sfat - este acela de a incadra autoturismul cat mai bine in fotografie - am observat tendinta asta la unii - se pune accentul si pe
locul in care e facuta fotografia automobilului , dar nu in detrimentul continutului. si - la masinile sport - e de preferat ca fotografiile sa fie facute la nivelul braului , chiar daca ai un trepied inalt - si in general - pe asfalt, nu pe iarba sau drum de macadam ( ai grija - nici umbra fotografului , sau a trepiedului nu trebuie fotografiate)
daca tot vrei sa faci foto ziua cand soarele este suuuus pe cer - iti recomand sa faci cu un filtru de polarizare, si cu blitz-ul pentru a umple si zonele subexpuse din umbra/penumbra - si asfaltul pe care este parcata masina sa fie cat mai deschis la culoare si .. nelineat.
sfaturile astea sunt nu neaparat din "experienta (care e aproape zero)" mea de fotograf pe automobile, ci mai mult din cea de foto pur si simplu - care a invatat pe parcurs si a incercat sa evite anumite greseli clasice.
sanatate - si succes in continuare