Go Back   Forum 4Tuning > AUTO COMERCIAL > Bazar AUTO - Oferte Extinse Firme > Firme Piese Auto

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 28-08-10, 08:58   #1
TurboService

Stock
 
TurboService's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 4
Arrow Reparatii si Vanzari Turbosuflante Noi si SH

Reparam Turbosuflante pentru toate tipurile de auto-diesel cu si fara geometrie variabila la preturi foarte avantajoase.
Preturile difera in functie de model si de reparatie.


Garantie 1 AN, Fara limita de Kilometri.

Contact:

Dl. Dinu Fabian
Tel: 0769 57 52 91
E-mail: reparatiiturbosuflante@yahoo.com
Site: Click aici.
Romania, Bucuresti, Sector 1, Sos.Chitilei

Lista Masini:

- Alfa Romeo, Audi, BMW, Chevrolet, Citroen, Dacia, Daewoo, Dodge, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Land Rover, Man, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, Volvo, Volkswagen etc.
- Rabe, Camioane, Combine etc.

Producatori Turbosuflante:
  • IHI
  • KKK
  • HOLSET
  • GARRETT
  • MITSUBISHI
  • SCHWITZE

Defectiuni ale Turbosuflantei:
  • Motorul pierde putere.
  • Motorul elimita fum negru.
  • Motorul elimita fum albastru.
  • Consum mare de ulei.
  • Functionare Zgomotoasa.

Cauzele Defectarii:

Defectarea turbosuflantei motorului dumneavoastra este de cele mai multe ori cauzata de un lant de alte defectiuni sau interventii necorespunzatoare.
Daca se respecta intervalele de service si calitatea uleiului folosit este cea mentionata in manualul de service al autovehiculului dumneavoastra, turbosuflanta are o eficienta si fiabilitate maxima.
Vom identifica in continuare cateva dintre acestea:

- Defectiuni ale turbosuflantelor cauzate de problemele de lubrifiere: retinerea uleiului, restrictionarea sau lipsa curgerii uleiului, prezenta corpurilor straine in ulei.
- Defectiuni determinate de patrunderea obiectelor straine in rotoarele compresorului si/sau ale turbinei.

Procedura de intretinere vizeaza in mod deosebit filtrarea aerului si calitatea uleiului.
Aceste zone sunt importante datorita vitezei de operare a turbosuflantei. Adoptarea unor proceduri de operare adecvate si a unei politici de intretinere preventiva ofera sistemului turbo o lunga durata de viata.
Procedurile de intretinere sunt bazate pe intervale stricte de functionare ale motorului, perioade de timp sau kilometri parcursi. Acest fapt se datoreaza unei largi varietati a lubrifiantilor, a modurilor de operare si a conditiilor la care sunt supusi acestia.
Intretinerea preventiva a turbosuflantei consta in primul rand in asigurarea pastrarii integritatii motorului si a sistemului de alimentare cu aer. Motorul nu trebuie exploatat intr-un mod care sa genereze o functionare defectuoasa a turbosuflantei.

Intretinerea:

1. Dupa pornirea autovehicolului, accelerarea motoruui este recomandata doar dupa ce presiunea uleiului a fost stabilizata.
Turarea motorului imediat dupa pornire poate forta turbosuflanta sa functioneze la viteza maxima inainte ca lagarele sa poata fi lubrifiate adecvat. Functionarea unei turbosuflante cu lubrifiere insuficienta poate provoca uzura lagarelor. Repetarea acestei greseli poate conduce la defectarea prematura a turbosuflantei.

2. Oprirea motorului sa va face numai dupa scaderea turatiei la relanti. Turbosuflanta functioneaza la viteze si temperaturi constante care
sunt mai mari decat cele ale celorlalte categorii de componente ale motorului. Atunci cand un motor functioneaza la capacitate/turatie maxima, viteza si temperatura turbosuflantei sunt de asemenea la maxim. Pot aparea probleme ale motorului sau turbosuflantei atunci cand motorul aflat la turatie maxima este oprit brusc. Pentru evitarea problemelor se recomanda functionarea intr-o stare de repaos medie sau cu o "sarcina usoara", care in acelasi timp sa mentina intreaga presiunea uleiului si fluxul de aer din sistemul de racire. Urmand aceste sfaturi se poate preveni rotatia prelungita a turbosuflantei fara lubrifiere si formarea depunerilor de calamina in spatele rotorului turbina, fapt ce conduce la uzura prematura a segmentilor de etansare.

3. Sistemul de ungere al turbosuflantei trebuie amorsat de fiecare data dupa ce a fost efectuat un schimb de ulei sau orice serviciu care
implica o scurgere a uleiului. Motorul trebuie pornit de cateva ori inainte de intra in sarcina. Apoi trebuie pornit si lasat la relanti pentru o perioada de 2-3 minunte inainte de accelerare, pentru ca intreaga circulatie a uleiului si presiunea acestuia sa se regleze.

4. La temperaturi scazute si in cazul in care vehiculul nu a fost utilizat pentru o perioada mai lunga de timp, presiunea normala a
uleiului motorului si curgerea acestuia sunt afectate. In aceste conditii motorul trebuie pornit si lasat in starea de repaos pentru cateva minute, pentru a permite intregului sistem sa ajunga la temperatura de lucru iar uleiul la vascozitatea normala, inainte de a intra in sarcina.

5. Trebuie evitate perioadele lungi de repaos ale motorului. Combinatia de presiune scazuta din turbina si compresor si rotatia mica a axului turbosuflantei poate permite uleiului sa se prelinga peste segmenti in turbina sau in compresor. Acest lucru poate produce uzuri in carcasa lagar in zona de etansare a segmentilor si poate avea efecte negative asupra rotorului.


Tag-uri:
reparatii turbosuflante, garrett, turbina logan, iveco, turbo, ihi, turbosuflante, turbosuflanta, reparatii turbo, turbo mercedes, bmw, reconditionare, mercedes, reconditionari turbine, modele turbine, kkk, turbina de cursor, renault, reparatii si vanzari, turbo noi, sprinter, Mitsubishi, turbine, holset, scoda, turbocompresor, reconditionari turbo, turbosuflantele, supape, filtre, mecanica turbo, service auto, auto diesel, lagare de ungere, cp, motor, cai, producatori turbo, reconditionari turbine noi.


P.S: Pentru mai multe detalii contactaţi-ne telefonic la numarul afişat mai sus
.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	turbosuflanta1.jpg
Views:	81
Size:	92.0 KB
ID:	1629209   Click image for larger version

Name:	turbosuflanta2.jpg
Views:	62
Size:	102.9 KB
ID:	1629210   Click image for larger version

Name:	turbosuflanta3.jpg
Views:	66
Size:	105.3 KB
ID:	1629211  

Click image for larger version

Name:	turbosuflanta4.jpg
Views:	65
Size:	96.7 KB
ID:	1629212   Click image for larger version

Name:	turbosuflanta5.JPG
Views:	81
Size:	121.4 KB
ID:	1629213   Click image for larger version

Name:	turbosuflanta6.JPG
Views:	62
Size:	106.6 KB
ID:	1629214  

Click image for larger version

Name:	turbosuflanta7.JPG
Views:	63
Size:	92.4 KB
ID:	1629215   Click image for larger version

Name:	turbosuflanta8.JPG
Views:	72
Size:	101.0 KB
ID:	1629216  

Last edited by TurboService; 28-08-10 at 09:03.
TurboService is offline  
Old 02-09-10, 21:30   #2
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default Re: Reparatii si Vanzari Turbosuflante Noi si SH

Salut!
Am o mica problema.
Am avut o turbina T3/T4 luata din USA (chinezarie) copie fidela GARRETT, care inevitabil a murit. Am facut rost de o turbina GARRETT originala cu racire pe apa, si am transferat eu cu manutza mea partea de compresor pe axul si corpul de turbina original GARRETT.
Intrebarea mea e: Nu trebuia sa desfac eu turbina si sa fac operatia asta, ci trebuia sa merg la meseriash? si Se mai poate echilibra aceasta turbina dat fiind ca eu nu am facut nici un semn pe rotoare si ax?
Daca se poate echilibra, imi puteti spune care este costul acestei operatii?
Multumesc anticipat.
__________________
Audio Class
Shop: Piatra Neamt , bd-ul Traian, nr. 21, bl. A5, parter
Telefon: 0748.128.720, 0333.409.329
Yahoo mess : a2tuning2009 sau audioclass_tuning

Magazin on-line Audio Class

Magazin On-line Piese Auto

Furtune siliconice - conversii turbo
AudioClass is offline  
Old 03-09-10, 11:51   #3
TurboService

Stock
 
TurboService's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 4
Default Re: Reparatii si Vanzari Turbosuflante Noi si SH

Quote:
Originally Posted by AudioClass View Post
Salut!
Am o mica problema.
Am avut o turbina T3/T4 luata din USA (chinezarie) copie fidela GARRETT, care inevitabil a murit. Am facut rost de o turbina GARRETT originala cu racire pe apa, si am transferat eu cu manutza mea partea de compresor pe axul si corpul de turbina original GARRETT.
Intrebarea mea e: Nu trebuia sa desfac eu turbina si sa fac operatia asta, ci trebuia sa merg la meseriash? si Se mai poate echilibra aceasta turbina dat fiind ca eu nu am facut nici un semn pe rotoare si ax?
Daca se poate echilibra, imi puteti spune care este costul acestei operatii?
Multumesc anticipat.
Sunt multe turbine care se modifica interiorul ca sa incapa ax/compresor mai mare, dar la turbina ta nu stiu daca ai bagato bine pana cand nu vad.
Toate tipurile de turbine difera in functie de model si de reparatie.
Cel mai bine dute cu ea la un mecanic care lucreaza in turbine si ti-o regleaza el bine, daca mai regleaza ceva din ea, ca poate e praf
Daca vrei sa vi la noi la service cu ea, te asteptam cu mare placere, un pret pentru ce vrei tu sa faci vedem la service o cola ceva
TurboService is offline  
Old 03-09-10, 17:50   #4
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default Re: Reparatii si Vanzari Turbosuflante Noi si SH

Din pacate meseriasi in Piatra Neamt, nu cunosc, iar distanta e destul de mare pana in Buc. Daca o sa am vreodata drum pe acolo, o sa va fac o vizita.
Multumesc
AudioClass is offline  
Old 10-09-10, 20:38   #5
TurboService

Stock
 
TurboService's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 4
Default Re: Reparatii si Vanzari Turbosuflante Noi si SH

Quote:
Originally Posted by AudioClass View Post
Din pacate meseriasi in Piatra Neamt, nu cunosc, iar distanta e destul de mare pana in Buc. Daca o sa am vreodata drum pe acolo, o sa va fac o vizita.
Multumesc
Ok, ok te asteptam

NUMAR NOU: 0765414494
TurboService is offline  
Old 18-09-10, 18:49   #6
sichimov

Stage 2
 
sichimov's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 40
Default Re: Reparatii si Vanzari Turbosuflante Noi si SH

salut, am un chrysler voyager 2.5 diesel din `93 si a inceput sa fluiere urat torbina imi puteti da si mie un pret aproximativ pt reparatie ?
sichimov is offline  
Closed Thread


- Copyright 2024 4Tuning -