Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute > Starea curselor auto

Starea curselor auto analiza 4tuning a momentului... starea de fapt si de drept...

Reply
 
Thread Tools
Old 09-06-05, 01:14   #1
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,518
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default SPEEDRACING REGULAMENT DISCUTII


Din pacate abea acum dupa ceasul al 12-lea la propriu am ajuns sa vad regulamentul de la Speedracing. O bomba cu efect intarziat.
Dupa indelungi certuri s-a recunoscut ca e o greseala de traducere biroul de traducerii fiind vinovat.
Sigur acestia au vina lor insa \"specialisti\" locali in curse si masini ar fi trebuit sa sesizeze aceasta neregula.Se pare ca pregatirea nu le-a permis asta ei fiind in general incantati de rezultatele obtinute de acoliti ai organizatorilor.
Am sa va dau in posturile imediat urmatoare pasaje concludente ale regulamentului.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 09-06-05, 01:14   #2
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,518
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default pseudoregulament partea 1

Concursul SPEEDRACING este accesibil oricarei persoane majore, rezidenta în România sau în alt stat, care are un permis de conducere valabil pentru categoria de autovehicul cu care doreste sa se înscrie în competitie, poseda în mod legal un automobil sau o motocicleta de serie (de strada) asigurata si pentru România, cu verificare tehnica valabila si care accepta prezentul regulament de concurs.
Participarea la fiecare etapa de concurs presupune înscrierea prealabila a conducatorului si a autovehiculului, respectiv achitarea taxei de participare.

Cererea de înscriere se completeaza personal de solicitant si se depune la registratura concurentilor, în ziua etapei de concurs. Solicitantul va prezenta în mod obligatoriu urmatoarele acte:
• actul sau de identitate;
• permisul de conducere eliberat pe numele sau;
• talonul autovehiculului;
• dovada asigurarii autovehiculului;
• împuternicirea proprietarului autovehiculului, în cazul în care acesta este diferit de solicitantul încrierii.;

Verificarea tehnica si administrativa a conformitatii declaratiilor referitoare la datele tehnice ale autovehiculului, precum si a celor referitoare la inexistenta starii de ebrietate a solicitantului se realizeaza prin sondaj de catre personalul asigurat de organizator. Orice indicii asupra starii de ebrietate a solicitantului duc la neînregistrarea cererii sale. Orice alta neconformitate în declaratii poate avea drept consecinta refuzul înregistrarii cererii de încriere.
Solicitantul dobândeste calitatea de participant în momentul în care se îndeplinesc cumulativ urmatoarele conditii: cererea de înscriere i-a fost înregistrata si a intrat în posesia numarului de concurs.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 09-06-05, 01:15   #3
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,518
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

partea grava acum urmeaza
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 09-06-05, 01:16   #4
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,518
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default pseudoregulament partea 2

Categorii auto
AUTO 1000 cmc Autoturisme incluse în aceasta categorie: Toate autoturismele cu 2 sau 4 cilindri, care nu depasesc capacitatea cil. de 1000 cm3 si nu dispun de sistem încarcator. Autoturismele care nu depasesc 1000 cm3, dar sunt dotate cu încarcator (turbo, compresor) se includ într-o categorie superioara cu 1. Combustibilul poate fi numai benzina sau ulei. Semn:A1
AUTO 1001-1600 cmc Autoturisme incluse în aceasta categorie: Toate autoturismele cu 2 sau 4 cilindri, a caror capacitatea cil. este între 1001 si 1600 cm3 si nu dispun de sistem încarcator. Autoturismele a caror capacitatea cil. nu ajunge la 1000 cm3 , dar sunt dotate cu încarcator (turbo, compresor) se includ în aceasta categorie. Autoturismele a caror capacitatea cil. este între 1001 si 1600 cm3 , dar sunt dotate cu încarcator (turbo, compresor) se includ într-o categorie superioara cu 1. Combustibilul poate fi numai benzina sau ulei. Semn:A2
AUTO 1601-2000 cmc Autoturisme incluse în aceasta categorie: Toate autoturismele cu 2 sau 4 cilindri, a caror capacitatea cil. este între 1601 si 2000 cm3 si nu dispun de sistem încarcator. Autoturismele a caror capacitatea cil. este între 1001 si 1600 cm3 , dar sunt dotate cu încarcator (turbo, compresor) se includ în aceasta categorie. Autoturismele a caror capacitatea cil. este între 1601 si 2000 cm3 , dar sunt dotate cu încarcator (turbo, compresor) se includ într-o categorie superioara cu 1. Combustibilul poate fi numai benzina sau ulei Semn:A3
AUTO 2001-3000 cmc Autoturisme incluse în aceasta categorie: Toate autoturismele cu 2 sau 4 cilindri, a caror capacitatea cil. este între 2001 si 3000 cm3 si nu dispun de sistem încarcator. Autoturismele a caror capacitatea cil. este între 1601 si 2000 cm3 , dar sunt dotate cu încarcator (turbo, compresor) se includ în aceasta categorie. Autoturismele a caror capacitatea cil. este între 2001 si 3000 cm3 , dar sunt dotate cu încarcator (turbo, compresor) se includ într-o categorie superioara cu 1. Combustibilul poate fi numai benzina sau ulei. Semn:A4
AUTO 3001-5000 cmc Autoturisme incluse în aceasta categorie: Toate autoturismele cu 2 sau 4 cilindri, al caror capacitatea cil. este între 3001 si 5000 cm3 si nu dispun de sistem încarcator. Autoturismele a caror capacitatea cil. este între 2001 si 3000 cm3 , dar sunt dotate cu încarcator (turbo, compresor) se includ în aceasta categorie. Autoturismele a caror capacitatea cil. este între 3001 si 5000 cm3 , dar sunt dotate cu încarcator (turbo, compresor) se includ într-o categorie superioara cu 1. Combustibilul poate fi numai benzina sau ulei. Semn:A5
AUTO SPECIAL Autoturisme incluse în aceasta categorie: Toate autoturismele cu 2 sau 4 cilindri, a caror capacitatea cil. depaseste 5000 cm3. Motorul poate fi cu sistem de autoîncarcare sau dotat cu sistem încarcator. Autoturismele a caror capacitatea cil. este între 3001 si 5000 cm3, dar sunt dotate cu încarcator (turbo, compresor) se includ în aceasta categorie. Combustibilul poate fi numai benzina sau nitro sau alt combustibil. Semn:A6
AUTO 4WD - 2000 cmc Semn:A7
AUTO 4WD - 2000 cmc Semn:A8
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 09-06-05, 01:28   #5
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,518
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default oservatia


Cand e vorba de departajarea pe grupe totul e foarte confuz mai mult aiurea de tot.
Apare la fiecare grupa in fata in text scris 2 sau 4 cilindri.
E aberant , daca ai un cilindru , sau 3 ca la Tici, Matiz, Daihatsu.. sau 5 ca la Audi si 6, 8 la BMW, Mercedes...v10 la Viper, la Ram... inseamna ca nu intri bine in grupe.
Deci cine a participat cu alt motor diferit era pasibil de a fi exclus si oricine poate contesta rezultatele.
Poate e bine sa o faca si sa se revina la normalitate.
Reparea regulamentului e imperios necesara!
Cererea de scuze e necesara!
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 09-06-05, 01:35   #6
akimoto

Stage 5
 
akimoto's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,515
Member of:
[Moderators]
[RR]
Default

muhahahahahahahahahahaha
Sebastian take a break, ia un kitkat, ceva
e traducerea din limba maghiara cuvant cu cuvant, corect e 2 sau 4 timpi
akimoto is offline   Reply With Quote
Old 09-06-05, 01:36   #7
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,518
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

In urma acestor realitati va rog atunci cand participati la anumite etape sa verificati regulamentul si sa vi se explice tot ce nu e clar eventual lamuriri scrise pe fisa de inscriere.
Recomand a se participa in continuare la Speedracing Arad-Oradea cu amendamentul reparatilor morale si de regulament ce se impun.
A nu se intelege ca sunt impotriva unor curse ci doar a realitatilor prost exprimate si intelese.
Va multumesc!
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 10-06-05, 22:39   #8
Gratzian
Administrator

Stage 5
 
Gratzian's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,481
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

am readus acest subiect in discutie, pe care il eliminasem deoarece se poluase de suficient de multe posturi jignitoare.
eu propun sa privim problema fara patima si ar fi corect din partea toturor sa recunoastem ca a existat acea greseala de traducere care putea sa duca la multe neintelegeri.
inteleg ca pozitia multora este ca nu ii intereseaza regulamentele ci simplul fapt ca merg si se dau pe pista...

atunci.. ce facem? sa excludem ORICE regulament?
nu cred ca este ok nici o pozitie extrema.

ar fi frumos si politicos ca organizatorii sa faca gestul simplu de a recunoaste ca a fost o greseala, pe care au si reperat-o, si a nu uita ca nu prin litigii este elegant sa se prezinte.

ne bucuram de faptul ca au inceput acest drum, al organizarii curselor, dar prezenta lor aici semnaleaza tocmai ca vor sa se prezinte intregii comunitati din Romania.

Asteptam sa o faca cu o mai mare deschidere si cu mai putina iritare in cazul unor observatii sau sfaturi pertinente.

Va rog oficial sa va prezentati, sa va expuneti regulamentul in forma finala, calendarul, taxe, etc...
Gratzian is offline   Reply With Quote
Old 11-06-05, 00:06   #9
bogdan
Vice Presedinte Speedline Motorsport

Stage 5
 
bogdan's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,211
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[FORD]
[2 Roti]
[Old School Cars]
Default

eu propun sa terminam cu faza asta cu \"Sebastian inpotriva tuturor!\" si sa ne vedem fiacare de ale lui .Eu sunt sigur ca baietii care au pornit la organizarea acestei curse vor pune totul la punct asa cum trebuie si daca \"stam stramb sa gandim drept\", nu cred ca au fost curse care sa mearga snur de la cap la coada toate au avut problemele lor asa ca .........
__________________
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
bogdan is offline   Reply With Quote
Old 11-06-05, 13:40   #10
akimoto

Stage 5
 
akimoto's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,515
Member of:
[Moderators]
[RR]
Default

traducerea regulamentului a fost deja corectata
am observat insa ca mai lipseste o virgula, se vor lua masuri iar virgula va fi, luni, la locul ei
mii de multumiri pentru semnalarea grosolanelor erori care au dat peste cap toti timpii, toate clasamentele, etc
akimoto is offline   Reply With Quote
Old 11-06-05, 16:55   #11
Gratzian
Administrator

Stage 5
 
Gratzian's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,481
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

nu cred ca sarcasmul e cea mai buna cale de rezolvare a tensiunilor
cred ca ar trebui sa dai dovada de putina maleabilitate si sa putem trece de acesc conflict.

asteptam date despre ceea ce faceti, si nu uita ca nu e nimeni infailibil, cred ca daca de la inceput foloseai o fraza simpla de genul :
\"\"da, am gresit, am corectat, e ok, \"\" nu se ajungea nici pe departe la tensiunile astea.
Gratzian is offline   Reply With Quote
Old 11-06-05, 18:08   #12
akimoto

Stage 5
 
akimoto's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,515
Member of:
[Moderators]
[RR]
Default

cand umpli, in juma' de ora, toate forumurile si topicurile, care au sau n-au legatura cu subiectul, cu declaratii de genul \"speedracing, furt organizat, repetat\"; \"speedracing, rezultate neconcludente\"; \"speedracing rezultate viciate\"; etc...nu cred ca e usor de scos pata care a fost aruncata asupra acestor curse
n-am vrut sa mergem mai departe cu disputa, doar am vrut sa anunt ca regulamentul este corectat...
oricum, sunt convins ca, sebastian, om inzestrat cu mult simt al umorului, nu se va supara pe nevinovata mea remarca
akimoto is offline   Reply With Quote
Old 17-06-05, 20:03   #13
akimoto

Stage 5
 
akimoto's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,515
Member of:
[Moderators]
[RR]
Default

E INADMISIBIL CE SE INTAMPLA !!!
SEBASTIAN INCHIDE, STERGE SAU MUTA TOATE TOPICURILE CARE NU-I CONVIN
SI NU-I PRIMA OARA, STIM BINE CU TOTII
akimoto is offline   Reply With Quote
Old 17-06-05, 20:06   #14
aR99bMw

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,856
Default

mai conteaza ma ? io zic sa nu-ti bati capu deloc.....treaba ta
aR99bMw is offline   Reply With Quote
Old 17-06-05, 21:18   #15
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

Eu, personal, m-am lamurit definitiv. Unii isi fac de cap cu nonsalanta, si altii ii lasa, invocand un gen de imunitate diplomatico-parlamentara si refuzand categoric starea de fapt reala. Incetez orice gen de comentariu la adresa acestui personaj dubios. Ne vedem spre sfarsitul anului, cand concurenta va fi cu adevarat ACERBA.
Mult succes d-le oficial Legal Racing, continuati tot asa. In ritmul asta veti ajunge cea mai blamata si mai criticata persoana din sfera aceasta.
Pana la urma, cei care pierd cu adevarat sunt tot oamenii de rand, simplii spectatori sau participanti.
  Reply With Quote
- Copyright 2019 4Tuning -