Pe caroseria BMW E23 a fost montat post facelift motorul de 3.2 Turbo M102b32 injectie L-LH/Jetronic. Dupa facelift s-a trecut la injectia mai noua Bosch Motronic care folosea 2 calculatoare inclusiv senzor de detonatie, de asemenea capacitatea cilindrica a crescut la 3.4l. Motorul se numea m106b35. Motorul m106 producea aceeasi putere ca si predecesorul lui, respectiv 252CP dar la 0.4 bar si 4200rpm fata de m102 0.7 bar si puterea maxima atinsa la 5200rpm. m102 avea raportul de compresie 7:1 iar m106 8:1.
Cutia care este de vanzare in topicul acesta se potriveste pe orice motor m10, s14, s38 respectiv m30.
Catalin singura dificultate pe care ai putea sa o intalnesti in montarea ei ar fi senzorii pt motronic, insa sunt sigur ca nasi ar putea sa te ajuta.
Salut baieti !