Quote:
Originally Posted by GTA
Cred ca-mi tai venele.......omule unde ai auzit tu de regulator de presiune reglabil pus pe retur,ce presiune "reguleaza" ala pe retur???Innainte sa deschizi gura si sa te faci de KK0 ar fi bine sa intrebi si tu pe cineva care se pricepe cat de cat la masini.
Tu nu vezi ca nu te baga nimeni in seama?????
|
normal ca e pe retur. la toate masinile cu injectie electronica si pompa electrica pe care le-am vazut, regulatorulul e pe retur si cat mai aproape de rampa, nu de rezervor. fa o schema pe hartie si o sa vezi ca este si foarte logic.
motivul pt care nu prea se raspunde este acesta: calibra 8v, 16v si turbo au regulatoare simple cu un furtun de aer pe ele care variaza +/- 0.2 bari presiunea pentru a asigura dispersia omogena a combustibilului din injector, indiferent de variatia de presiune a aerului in admisie. (totu pt standardele de poluare si consum, of course)
la 8v (c20ne) are un avantaj: regulatorul nu este prins direct de rampa, ci prin coliere pe furtunul de retur. poate fi inlocuit cu unul aftermarket ajustabil. la 16v trebuie un capacel.
sper ca am ajutat