Server name: Romanian League |||
Password: 4tuning
Spor la antrenamente.
*Server powered by Rusu Iulian*

Multumiri multe lui Ovidiu, grafician din Bacau, cel care a realizat posterul.
Race Marshal - R. Radu
1.
Calificari: Blackwood GP 28.11.2008 ora 21:00 [XRT]
Cursa: Blackwood GP 29.11.2008 ora 21:00
2.
Calificari: Fern Bay Green 05.12.2008 ora 21:00 [MRT5]
Cursa: Fern Bay Green 06.12.2008 ora 21:00
3.
Calificari: South City Classic 12.12.2008 ora 21:00 [LX6]
Cursa: South City Classic 13.12.2008 ora 21:00
4.
Calificari: Aston Club 19.12.2008 ora 21:00 [FOX]
Cursa: Aston Club 20.12.2008 ora 21:00 | 40 laps
5.
Calificari: Kyoto Ring National 09.01.2008 ora 21:00 [XR GTR]
Cursa: Kyoto Ring National 10.01.2008 ora 21:00
6.
Calificari: Westhill International 16.01.2008 ora 21:00 [Formula BMW]
Cursa: Westhill International 17.01.2008 ora 21:00
7.
Calificari: Blackwood Rallycross 30.01.2009 ora 21:00 [XFG]
Cursa: Blackwood Rallycross 31.01.2009 ora 21:00
8.
Calificari: Fern Bay Black 06.01.2009 ora 21:00 [FZ5]
Cursa: Fern Bay Black 07.01.2009 ora 21:00
9.
Calificari: South City Long 13.02.2009 ora 21:00 [FZR or FXR]
Cursa: South City Long 14.02.2009 ora 21:00
10.
Calificari: Aston GP 20.02.2009 ora 21:00 [BMW Sauber]
Cursa: Aston GP 21.02.2009 ora 21:00
Rezultate finale:
LFS Overall statistics:
Concurenti
#92 -
P. Cosmin
#23 -
S. Ovidiu
#03 -
R. Vlad
#83 -
O. Andy
#12 -
B. Alexandru
#79 -
F. Sorin
#99 -
S. Akos
#07 -
C. Cristian
#09 -
C.L. Alexandru
#25 -
R. Oliver ( descalificat )
#78 -
C. Lucian
#90 -
B.Mihai
#06 -
S. Cristian
#28 -
U. Stefan
#82 -
P. Rudolf
#98 -
C. Costin
#97 -
D. Adelin
#96 -
C. Octavian
#18 -
S. Cornel
#63 -
V. Mihai
Sistemul de punctaj este in felul urmator:
1. 10pct
2. 8pct
3. 6pct
4. 5pct
5. 4pct
6. 3pct
7. 2pct
8. 1pct
9. 1pct
10.1pct
si asa mai departe...
Cei care au avut disconect (semnalat de catre LFS ca Driver XXX Lost connection) vor primi 1 punct.
Cei care au DNF(did not finish) vor primi 1 punct
Cei care au DNSH ( Did not show for heat) vor primi 0 puncte.
Astfel cei de pe locul 8 in jos vor primi un punct pentru participare, la fel si cei cu Diconect, si cei cu DNF.
Reguli: & Penalizari
1. In timpul cursei nu aveti voie sa tastati mesaje facand exceptie cele care urmeaza: Pit In, Pit Out.
2. In cursa de dupa calificari nu aveti voie sa intrati la boxe cu escape sau cu shift+p. Daca faceti asta veti fi descalificat (DNF). Daca ramaneti fara carburant sau aveti un accident fatal pentru masina apasati imediat Shift+S pentru a elibera pista, in cazul acesta veti fi declarat descalificat (DNF).
3. Inainte de cursa schimbati-va nickname-ul, sa fie de forma: 09 - C.L. Alexandru [numarul la alegere-numele de familie (initiala). urmat de prenume]
4. Calificarile nu sunt obligatorii, cei care nu participa la ele vor incepe de pe ultimele pozitii. In caz ca sunt mai multi participanti care nu se prezinta ei isi vor ocupa ultimele pozitii in ordinea intrarii lor pe server.
Recomandari:
1. Inainte de cursa inchideti messengerul si orice alta conexiune care foloseste banda de internet pe care o aveti la dispozitie.
2. Setati butoanele pe volan, neaparat sa aveti left view si right view pentru a va putea orienta in cursa.
3. La start-ul cursei, primul lap lasati-o mai usor, mai ales la prima curba unde majoritatea forteaza ca sa prinda locuri fruntase. Nu fortati, nu riscati prea mult.
4. Daca ati iesit in decor, inainte de a reintra pe pista asigurati-va ca nu vine nimeni.
5. Fiti cu ochii pe semafoare. Cursa nu incepe doar cand se aprind semafoarele, ci din momentul in care sunteti pe grila. Nu e locul potrivit sa va uitati la ceas, telefon, televizor, sau altele. In cazul in care nu vedeti semafoarele, asteptati sa porneasca cei din fata voastra, altfel riscati sa primiti o penalizare pentru furarea startului.
6. Luati intotdeauna in calcul posibilitatea ca cei din fata voastra sa aiba probleme, sa rateze startul sau sa intre in cei din fata lor. Plecand cu acceleratie maxima de pe loc nu veti mai avea timp sa-i evitati;
7. Nu calcati pedala de acceleratie la maxim, riscati sa pierdeti spatele masinii si probabil ii veti lovi si pe altii.
8. Masinile mai incete sau depasite cu 1+ ture nu sunt obligate sa-si schimbe trasa pentru a lasa o masina mai rapida sa treaca. Daca vrei sa ajuti, mentine trasa normala pe curbe pana la liniile dreapte. Pe o linie dreapta ii dai voie masinii mai rapide sa depaseasca prin a ridica piciorul de pe acceleratie, fara a-ti schimba trasa. Nu ridica insa piciorul de pe acceleratie pana cand masina ce vrea sa depaseasca nu si-a schimbat trasa sau eventual semnalizeaza depasirea prin folosirea farurilor. Masinile incete trebuie sa ramana previzibile cand o masina mai rapida se apropie. Modificand trasa normala pe care circuli esti imprevizibil pentru cei care depasesc si nu-ti cunosc intentiile. Lasa masinile mai rapide sa ia deciziile legate de partea prin care depasesc. Acest drepturi nu inseamna insa ca masina depasita cu un tur sau mai mult are dreptul de a disputa pozitia fizica de pe pista cu cel mai rapid.
Cunoasterea regulilor
Toti competitorii trebuie sa cunoasca regulamentul. Faptul ca nu a cunoscut una sau mai multe reguli nu este o scuza.
- Cand depasesti sau esti depasit
Responsabilitatea pentru decizia de a depasi o masina, in conditii de siguranta pentru ambii competitori este in mainile celui care depaseste. Cel care este depasit trebuie sa fie atent si sa nu impiedice depasirea prin blocaj.
- Blocajul
Un participant poate alege sa-si apere pozitia in timpul “luptei” cu un alt oponent atata timp cat nu se considera blocaj. Blocajul se defineste prin:
- doua (2) schimbari consecutive a trasei pentru a proteja pozitia si prin asta impiedica masina din spate care incearca sa depaseasca prin fiecare din cele doua (2) miscari. Se considera impiedicare a depasirii si si cazul in care masina din fata schimba trasa pentru a nu permite celei din spate sa stea la aspiratie.
- schimbarea trasei pentru a proteja pozitia, daca trasa pe care vreti sa intrati este ocupata deja de cealalta masina. Se considera in acest caz ca masina care a initiat depasirea are deja dreptul asupra trasei si trebuie sa-i acordati “spatiu de manevra”.
- o trasa este considerata ocupata in momentul unei depasiri daca rotile din fata ale masinii din spate sunt cel putin in dreptul usii/soferului masinii din fata (aproximativ 2/3 sau mai mult din masina din spate este in paralel cu masina din fata).
- spatiu de manevra se defineste prin cel putin latimea unei masini.
Ca sa intrati in lista de participanti postati pe forum user name-ul din LFS si numele real.
[Va rog sa nu citati acest post]