Go Back   Forum 4Tuning > Hobby & Pasiuni Comune > Machete Auto > Tuning pe machete

Tuning pe machete Tutoriale, Proiecte, Realizari

Reply
 
Thread Tools
Old 15-03-15, 13:20   #1
DoruD

Stage 3
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 92
Default Machete in lucru - DoruD

Jaguar C-Type 1951 - 1953

Deoarece nu este nicio rubrica dedicata kiturilor si constructiilor de la zero mi-am spus ca tot aici trebuie sa scriu.

23 aprilie 1887 – Franta
Directorul ziarului “Le Sport Velocipedique” a organizat primul concurs de “trasuri fara cai” pe distanta Paut de Neuilly – Versailles (31 km) invingator fiind Georges Bouton.
Ar fi fost culmea automobilismului sportiv ca Bouton sa se fi clasat pe locul doi sau trei avand in vedere ca a fost singurul participant.

26 mai 1923 – Franta
Emilie Coquille, directorul fabricii de roti Rudge, Georges Duran, secretar general al Aotomobile Club de l’Ouest si ziaristul Charles Faroux, se gandesc ei, asa, stand la o cafea la o terasa din Le Mans, ca nu ar fi rau sa puna la incercare rezistenta masinilor de serie intr-o intrecere pe un circuit inchis si o durata de 24 ore.
Astfel ia nastere una dintre cele mai mari curse de anduranta din lume.
Invingatorul primei curse este echipajul Lagache – Leonard pe o masina Chenard Walker cu o medie orara de 92 km.
Trecusera 36 de ani de la prima cursa automobilistica.
Date despre cursa de la Le Mnas se gasesc din belsug asa ca nu mai insit cu statistici, masini si piloti celebri, etc., etc., …

Pe circuitul de peste 13 km lungime au evoluat, de la infiintarea cursei pana in prezent, un mare numar de masini sport care, datorita cursei sau nu numai datorita cursei au devenit celebre.
Masini sport.
Multi confunda masinile sport cu cele de curse si desi ar fi o alta discutie cred ca merita sa vedem ce inseamna una si ce inseamna alta.
Conform regulamentelor privind masinile ce participau la competitiile sportive pe circuit inchis acestea se imparteau in doua mari categorii: masini sport si masini de curse.
Masinile sport trebuiau sa fie apte sa circule pe drumurile publice fara nici o adaugire sau modificare iar la inceputuri trebuiau sa provina din masini de serie. In concluzie obligativitatea farurilor, luminilor de pozitie, rotii de rezerva, minim doua locuri, numere de inmatriculare sunt impuneri normale.
Din categoria masinilor de curse fac parte toate masinile apartinand unei formule: F1, Renault, 3000, Idy, demaraj pe un sfert de mila etc., etc. si, in concluzie, sunt masini special destinate intrecerilor pe circuit, monoposturi, ce nu au voie sa circulatie pe drumurile publice.
Astazi impartirea este aceiasi chiar daca regulamentele au facut sa se renunte la animite impuneri.

Avand in vedere cele de mai sus nu trebuie sa mire faptul ca pana la sfarsitul anilor '60 masinile ce alergau in intrecerile de anduranta de 6 si 24 ore, Mille Miglia, Targa Florio si altele aveau numere de inmatriculare si bulina cu initialele tarii din care proveneau.

In aceasta categorie se inscrie Jaguar C-Type care a castigat cursa de 24 h de la Le Mans in anii 1951 si 1953.
Deoarece aceasta masina nu am gasit-o, la un pret rezonabil, la scara 1:24 m-am decis s-o fac de la zero.
Daca o sa reusesc sau nu ramane de vazut si cred ca acolo unde voi intampina ceva greutati sfaturile voastre o sa-mi fie de un real folos.
Am spus sfaturile voastre deoarece am vizualizat subiectele de la "Tuning" si pot spune ca am vazut adevarate tururi de forta si lucrari de exceptie ori de la astfel de oameni sigur vei primi ajutor. Lista este lunga si-mi cer scuze ca fac nominalizari.

Cam lunga introducerea si sunt sigur ca asteptati poze cu derularea lucrarii.
Pana una, alta, nu sunt multe de spus.
A fost o campanie de documentare – netul este destul de generos in privinta asta – si am gasit blueprinturi, cutaway-uri, fotografii din toate unghiurile posibile, tutoriale cu constructia unor replici dar nu am gasit planuri cotate la o rezolutie buna care sa-mi permita desenarea unei masini cat mai aproape de adevar. In concluzie cotele de gabarit or sa fie putin diferite daca le ridicati in scara si datorita faptului ca nu pot aborda constructia la o scara de precizie ridicata adica acolo unde a dat cu virgula si doua sau trei cifre dupa virgula am rotunjit valoare in plus sau minus.

Am facut o comparatie intre modelul la scara 1:1 si 1:24 si am desenat masina la scara.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Jaguar C_Type_date tehnice comparative_1.jpg
Views:	61
Size:	271.4 KB
ID:	3082295   Click image for larger version

Name:	Jaguar C_Type_1953_vedere laterala dreapta.jpg
Views:	60
Size:	398.2 KB
ID:	3082296   Click image for larger version

Name:	Jaguar C_Type_1953_vedere laterala stanga.jpg
Views:	62
Size:	344.9 KB
ID:	3082297  

Click image for larger version

Name:	Jaguar C_Type_1953_vedere de sus.jpg
Views:	58
Size:	427.1 KB
ID:	3082298   Click image for larger version

Name:	Jaguar C_Type_1953_vedere fata - spate.jpg
Views:	67
Size:	242.1 KB
ID:	3082302  

Last edited by 2010; 15-03-15 at 21:36.
DoruD is offline   Reply With Quote
Old 15-03-15, 13:28   #2
DoruD

Stage 3
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 92
Default re: Machete in lucru - DoruD

Cum caroserie nexam si chiar daca am cateva idei de realizare mai trebuie desene si sectiuni caracteristice am zis ca macar sa caut o masina la scara 1:24 care sa-mi doneze cate ceva.
Printre "bune de dezmembrat pentru piese", un fel de "Program rabla" dar la scara mai mica, am gasit un Jaguar XK 120 de la care am zis ca am sa iau tot ce se poate.
Probabil ca ar fi fost o idee ca sa aduc XK-ul intr-o stare mai buna, sa-l detaliez atat cat se poate si sa-l prezint avand in vedere ca modelul 1/1 a trecut pe vestitul circuit si nu s-a facut de ras.
Dar eu nu si nu. M-am calat pe C-Type si gata.
Asa ca am facut un miniinventar la ce pot refolosi: roti desi Continental nu visa in 1951 ca o sa construiasca anvelope cu sectiunea de 225, volan, faruri, lumini spate chiar daca trebuie putin modificate, motorul - vestitul motor de 6 in linie alimentat cu doua carburatoare orizontale, cutia de viteze si diferentialul desi trebuie lucrat la ele fiind incomplete si ... cam atata. Pe masura ce dezmembrez o sa vad daca mai merita folosit ceva.
Un link, dintre multe altele, cu modelul la scara 1:1

http://www.classicdriver.com/en/car/...pe/1951/237010
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	64
Size:	57.2 KB
ID:	3082303   Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	61
Size:	65.5 KB
ID:	3082304   Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	66
Size:	70.6 KB
ID:	3082305  

Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	71
Size:	78.1 KB
ID:	3082306  
DoruD is offline   Reply With Quote
Old 15-03-15, 16:03   #3
DoruD

Stage 3
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 92
Default re: Machete in lucru - DoruD

Am inceput, pentru incalzire, cu rotile.
Daca diametrul jantei si al anvelopei ar fi in parametrii scarii 1:24 latimea lor nu are nicio legatura si cei de la Continental au fost foarte anvangardisti daca au reusit, in 1951, sa construiasca anvelpe cu latimea de 225 pentru turisme. Parca am mai spus asta …
Explicatiile, deoarece nu stiu sa inserez poze dupa fiecare text sunt in conformitate cu ordinea fotografiilor.
Poza 1 si 2
Am luat XK-ul 120 si i-am scos rotile.
Cum am avut, mai de mult, o experienta neplacuta cu scoaterea rotilor cu spite de pe o macheta Bburago, am ramas cu anvelopa si obada in mana si spitele pe ax, am "sters" nitul de pe ax cu ajutorul unei freze de 3 mm prinsa intr-o mandrina de mana.
Rezultatul, dupa ceva migala, satisfacator.
Si uite asa am devenit proaspatul posesor a patru roti complete.
Poza 3 si 4
Mi-am facut oarece calcule si a rezultat ca pentru a avea o latime a benzii de rulare de 6,5", redusi la scara, ar trebui sa scot din anvelopa si janta o bucata de 1,5 mm pe circumferinta.
Nu m-am aruncat la rotile proaspat recuperate de pe XK si am folosit drept cobai o anvelopa, de aceleasi dimensiuni, avuta in cutia cu piese.
"Eliminarea" a fost facuta cu ajutorul unui strung si au rezultat doua bucati identice ca dimensiune.
Daca imaginile spun ca este ok masuratorile zic ca trebuia scoasa o bucata mai mare ca roata sa fie de 6,5" latime si sa ajunga, pentru 1:24, sa aibe calea de rulare de 7 mm latime.
Nimic mai simplu, la prima vederea, se scot, atat din anvelopa cat si din janta, 2 mm si avem ce ne dorim.
Poza 5
Mitica, strung, taiere, rezultat.
Poza 6 si 7
Daca a fost destul de simplu cu anvelopa nu acelasi lucru a fost valabil pentru jante.
Doua nu au rezistat stresului si s-au facut bucati fapt pentru care au fost realizate piesele pentru completarea uneia si o janta completa din teflon.
Poza 8
Revenind la anvelope am confectionat, tot la strung si tot cu ajutorul colegului meu Mitica, un superdispozitiv ce ma va ajuta sa centrez jumatatile de anvelopa si sa reconstitui roata. Inca nu stiu cu ce am sa lipesc cauciucul. Am de ales intre prenadez si super glue.
Poza 9
Si ca sa nu credeti ca doar am expus superdispozitivul, ca sa ma dau mare, iata si o proba de lucru, la rece, cu el
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_1795.JPG
Views:	55
Size:	73.5 KB
ID:	3082325   Click image for larger version

Name:	IMG_1797.JPG
Views:	59
Size:	93.0 KB
ID:	3082326   Click image for larger version

Name:	IMG_1799.JPG
Views:	69
Size:	89.9 KB
ID:	3082327  

Click image for larger version

Name:	IMG_1802.JPG
Views:	61
Size:	100.0 KB
ID:	3082328   Click image for larger version

Name:	IMG_1820.JPG
Views:	72
Size:	199.8 KB
ID:	3082329   Click image for larger version

Name:	IMG_1823.JPG
Views:	57
Size:	197.3 KB
ID:	3082330  

Click image for larger version

Name:	IMG_1825.JPG
Views:	63
Size:	198.0 KB
ID:	3082331   Click image for larger version

Name:	IMG_1828.JPG
Views:	72
Size:	187.5 KB
ID:	3082332   Click image for larger version

Name:	IMG_1830.JPG
Views:	67
Size:	191.7 KB
ID:	3082333  

DoruD is offline   Reply With Quote
Old 15-03-15, 21:46   #4
DoruD

Stage 3
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 92
Default Re: Machete in lucru - DoruD

Initial am avut in vedere pentru realizarea masterului caroserie polistirenul extrudat pe care urma sa-l cioplesc si sa-l slefuiesc iar cu ajutorul sabloanelor sa verific formele.
Ei, de la a vrea pana la a putea este drum lung plus ca mi-am dat seama ca daca tot fac sabloane pentru verificare de ce sa nu fac un schelet, ca la navomodele, pe care sa-l umplu cu polistiren si sa-l slefuiesc.
Evident ca ideea mi-a venit astazi dupa ce muncisem ceva la polistiren.
Cum masterul din polistiren a fost abandonat nu mai pun poze cu el.
Din desenele facute mi-am scos doua profile longitudinale, unul de mijloc si unul lateral, in dublu exemplar, si patru profile transversale.
Evident ca inainte de a umple cu polistiren voi mai pune cateva profile pentru a veni cat mai aproape de forma finala.
Materialul folosit este placajul de 4 mm grosime. Cum nu am avut de tei am folosit de fag si nu mi-a parut rau chiar daca am taiat ceva mai greu dar este mai rezistent.
Si uite asa prin imbinarea sectiunilor transversale cu cele longitudinale si cu ajutorul a patru roti cu spite a rezultat o fantoma pe roti care datorita ecartamentului marit – lipsa pasaje roti iar rotile sunt mai late – pare mult mai lat decat un XK 120.
Am scos rotile si comparand doar caroseriile se pare ca am nimerit dimensiunile pentru scara 1:24.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_1911.JPG
Views:	65
Size:	179.2 KB
ID:	3082449   Click image for larger version

Name:	IMG_1912.JPG
Views:	68
Size:	183.1 KB
ID:	3082450   Click image for larger version

Name:	IMG_1913.JPG
Views:	63
Size:	125.9 KB
ID:	3082451  

Click image for larger version

Name:	IMG_1915.JPG
Views:	68
Size:	123.9 KB
ID:	3082452   Click image for larger version

Name:	IMG_1916.JPG
Views:	66
Size:	165.4 KB
ID:	3082453   Click image for larger version

Name:	IMG_1917.JPG
Views:	66
Size:	169.9 KB
ID:	3082454  

DoruD is offline   Reply With Quote
Old 15-03-15, 21:50   #5
DoruD

Stage 3
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 92
Default Re: Machete in lucru - DoruD

Am scos rotile si sectiunile si-au luat locul pe planseta dedicata urman sa trec, zilele ce vin, la etapa urmatoare: completarea cu linii de caroserie si umplerea cu polistiren.
Nu o sa fie asa repede deoarece mai este de lucru la “Garage” ca sa nu mai spun de treburile zilnice.

Spoor la colectionat si modificari machete!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_1906.JPG
Views:	67
Size:	155.8 KB
ID:	3082455   Click image for larger version

Name:	IMG_1908.JPG
Views:	55
Size:	156.0 KB
ID:	3082456   Click image for larger version

Name:	IMG_1909.JPG
Views:	56
Size:	159.3 KB
ID:	3082457  

Click image for larger version

Name:	IMG_1910.JPG
Views:	59
Size:	155.9 KB
ID:	3082458  
DoruD is offline   Reply With Quote
Old 15-03-15, 21:55   #6
arctix
Colectionar Machete

Stage 5
 
arctix's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 950
Member of:
[Colectionar Machete]
Default Re: Machete in lucru - DoruD

Arata foarte interesant, abia astept continuarea
arctix is offline   Reply With Quote
Old 15-03-15, 22:53   #7
Reme
Colectionar Machete

Stage 5
 
Reme's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 13,704
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[Colectionar Machete]
[RENAULT]
Default Re: Machete in lucru - DoruD

salut si pe aceasta sectiune! Ceea ce tu incerci este un proiect maret, de mare amploare care ma incanta. Sper sa il duci la bun sfarsit si sa iasa ce trebuie...
__________________
Reme is offline   Reply With Quote
Old 16-03-15, 15:49   #8
DoruD

Stage 3
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 92
Default Re: Machete in lucru - DoruD

Un salut si din partea mea.
Multumesc pentru incurajari.
Proiectul nu este chiar maret, desi incadrarea ma maguleste, si sper sa-l termin. Este drept ca greul acuma incepe dar, in functie de timp, sper sa avansez constant. Oricum am o data limita la care trebuie sa fie gata asa ca vreau, nu vreau, trebuie sa termin lucrarea.

Daca tot am spus ca iau piese de pe un XK 120 ma tin de cuvant.
Am recuperat motorul + cutia de viteze, radiatorul, galeriile de evacuare si diferentialul.
Cu exceptia motorului, si aici este o problema cu cutia de viteze, restul nu este mare scofala dar sper sa ma ajute.
Dupa cum bine stiti motorul are o culoare "turbata" adica este nichel ca si celelalte piese. Nichelul nu ma avantajeaza de loc si nu corespunde realitatii: bloc motor din fonta vopsita, chiulasa din aluminiu si baie de ulei din tabla sau aluminiu. Culorile sunt cu totul altele asa ca pentru a scapa de nichel am scufundat piesele intr-o baie de "Triumf" iar dupa circa 5 minute totul era plastic chior.
Atentie cand lucrati cu "Triumf" ca ataca pielea iar dupa scoaterea pieselor este recomandat sa le treceti printr-un jet abundent de apa pentru neutralizare.
Am avut si cateva reparatii si lucrari de facut: pus la loc o bucata din blocul motor, desfacut carburatoarele de pe chiulasa si lipit un filtru de aer, taiat tevile de la flansa colectoarelor de evacuare si gaurirea cu un spiral de 1,5 mm a colectorului pentru viitoarele prinderi.
In rest ... o cutie de viteze gaurita si fara capac si un diferential numai jumatate. Nu mai vorbesc de trompele planetarelor, axa cardanica si ce mai trebuia sa fie pe acolo.
Printre altele am facut si un test de realizarea colierelor din sarma, conform modei anilor '50, pe un furtun de apa de la radiator la motor.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_1788.jpg
Views:	60
Size:	117.8 KB
ID:	3082572   Click image for larger version

Name:	IMG_1904.JPG
Views:	71
Size:	186.5 KB
ID:	3082573   Click image for larger version

Name:	IMG_1899.JPG
Views:	55
Size:	180.8 KB
ID:	3082574  

Click image for larger version

Name:	IMG_1897.JPG
Views:	59
Size:	187.3 KB
ID:	3082575   Click image for larger version

Name:	IMG_1895.JPG
Views:	65
Size:	198.4 KB
ID:	3082576   Click image for larger version

Name:	IMG_1893.JPG
Views:	57
Size:	197.9 KB
ID:	3082577  

Click image for larger version

Name:	IMG_1890.JPG
Views:	65
Size:	182.2 KB
ID:	3082578   Click image for larger version

Name:	IMG_1888.JPG
Views:	62
Size:	207.6 KB
ID:	3082579   Click image for larger version

Name:	IMG_1887.JPG
Views:	59
Size:	190.8 KB
ID:	3082580  

DoruD is offline   Reply With Quote
Old 16-03-15, 19:36   #9
speedster

Stage 5
 
speedster's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 1,316
Member of:
[Colectionar Machete]
Default Re: Machete in lucru - DoruD

Foarte frumos ce vrei sa faci, iti urez succes si multa rabdare! Ai incercat sa gasesti o imprimanta 3D pentru executarea caroseriei? Poate fi o solutie pentru cazul in care ai niste desene exacte ale masinii. Spor la treaba!
__________________
Speedster
speedster is offline   Reply With Quote
Old 16-03-15, 22:57   #10
DoruD

Stage 3
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 92
Default Re: Machete in lucru - DoruD

Quote:
Originally Posted by speedster View Post
Foarte frumos ce vrei sa faci, iti urez succes si multa rabdare! Ai incercat sa gasesti o imprimanta 3D pentru executarea caroseriei? Poate fi o solutie pentru cazul in care ai niste desene exacte ale masinii. Spor la treaba!
Multumesc.

Finalul cu caroseria o sa fie copierea in rasina pentru eventuale conversii XK120 in C-Type chiar daca mai trebuie umblat la ampatament.
Print 3D
Anul trecut, daca nu ma insel, am avut o astfel de experienta.
Din pacate imprimantele de la noi, poate nu am cautat eu bine, nu au rezolutie buna - undeva la 0,1 mm - si chiar daca preturile sunt pe masura ce iese nu este in regula. Se vad layerele. Poate merge slefuit, nu am incercat, dar in acest caz se pierd din detalii ori cum fotografia macro este la putere se vad toate neregularitatile.
Am printat patru jenti, scara 1:24, pentru un Porsche 935 Moby Dick si nu am fost multumit.
Ai mai jos poze cu rotile printate si un set de roti din rasina, tot 1:24, 165 x 13 de Alpine A110, R12, R8 si cam tot ce este Renault si are trei prezoane la roata. Nu lua in seama bavurile la rasina ca sunt foarte usor de indepartat.
Diferentele sunt vizibile.
Ce varianta ai alege?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_1875.JPG
Views:	81
Size:	479.9 KB
ID:	3082677   Click image for larger version

Name:	IMG_1877.JPG
Views:	65
Size:	665.0 KB
ID:	3082678   Click image for larger version

Name:	IMG_1879.JPG
Views:	68
Size:	709.4 KB
ID:	3082679  

Click image for larger version

Name:	IMG_1882.JPG
Views:	73
Size:	426.9 KB
ID:	3082680   Click image for larger version

Name:	IMG_1885.JPG
Views:	74
Size:	621.0 KB
ID:	3082681  
DoruD is offline   Reply With Quote
Old 16-03-15, 23:44   #11
arctix
Colectionar Machete

Stage 5
 
arctix's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 950
Member of:
[Colectionar Machete]
Default Re: Machete in lucru - DoruD

Momentan imprimantele 3D lowend (ieftine adica) nu fac treaba buna, insa foarte repede situatia se va schimba. Se pare ca asta e viitorul
arctix is offline   Reply With Quote
Old 17-03-15, 21:37   #12
DoruD

Stage 3
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 92
Default Re: Machete in lucru - DoruD

Corect dar pana atunci incercam sa ne descurcam cu ce avem.

Telegrafic, cu masterul caroseriei la C-Type, in ordinea pozelor

Montat pasajele rotilor si solidarizat sectiunile cu aracet
Umplut interspatiile dintre coaste cu polistiren
"Tapetat" lateralele cu polistiren
Copiat profilul lateral
Cioplit restul de polistiren.
Parca incepe sa semene cu planurile

Spoor la modelit!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_1918.JPG
Views:	56
Size:	149.6 KB
ID:	3082873   Click image for larger version

Name:	IMG_1919.JPG
Views:	57
Size:	151.7 KB
ID:	3082874   Click image for larger version

Name:	IMG_1921.JPG
Views:	55
Size:	144.9 KB
ID:	3082875  

Click image for larger version

Name:	IMG_1925.JPG
Views:	55
Size:	151.7 KB
ID:	3082876   Click image for larger version

Name:	IMG_1926.JPG
Views:	61
Size:	143.4 KB
ID:	3082877   Click image for larger version

Name:	IMG_1928.JPG
Views:	64
Size:	150.5 KB
ID:	3082878  

Click image for larger version

Name:	IMG_1930.JPG
Views:	64
Size:	150.8 KB
ID:	3082879   Click image for larger version

Name:	IMG_1931.JPG
Views:	60
Size:	138.2 KB
ID:	3082880  
DoruD is offline   Reply With Quote
Old 18-03-15, 23:38   #13
Reme
Colectionar Machete

Stage 5
 
Reme's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 13,704
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[Colectionar Machete]
[RENAULT]
Default Re: Machete in lucru - DoruD

in continuare asteptam sa se arate...
Reme is offline   Reply With Quote
Old 19-03-15, 15:57   #14
DoruD

Stage 3
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 92
Default Re: Machete in lucru - DoruD

Momentan avem doar asta dar continuam
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_1940.JPG
Views:	77
Size:	186.3 KB
ID:	3083202  
DoruD is offline   Reply With Quote
Old 22-03-15, 12:03   #15
DoruD

Stage 3
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 92
Default Re: Machete in lucru - DoruD

Credeam ca m-am documentat foarte bine si o sa-mi iasa modelul, nu chiar din prima, dar o sa aibe finalizare.
Din pacate mi-a scapat la desenarea sectiunilor transversale faptul ca sectiunea "a" are linii mult mai agresive.
Probabil ca atunci cand esti absorbit de o lucrare si vezi multa documentatie te cam blochezi si conform zicalei "nu vezi pomii din cauza padurii".
Poate daca nu aratam modelul, aflat in stadiul de mai sus, unui prieten nu vedeam greseala si continuam cu lucrul.
Putin sceptic ca are dreptate si sectiunea "a" are linii mai agresive m-am detasat, putin de lucrare, dupa care am luat-o de la capat cu pozele si filmuletele ce prezinta C-Type.
Concluzia a fost ca prietenul meu are dreptate asa ca am refacut scheletul modelului pozitiv
Aveti si comparatii cu ce a fost si cu ce este precum si o comparatie cu cele doua sectiunui "a" si "a2"

Spoor!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_1942.JPG
Views:	55
Size:	171.2 KB
ID:	3083854   Click image for larger version

Name:	IMG_1943.JPG
Views:	60
Size:	172.5 KB
ID:	3083855   Click image for larger version

Name:	IMG_1944.JPG
Views:	59
Size:	169.3 KB
ID:	3083856  

Click image for larger version

Name:	IMG_1945.JPG
Views:	58
Size:	140.7 KB
ID:	3083857   Click image for larger version

Name:	IMG_1951.JPG
Views:	59
Size:	127.5 KB
ID:	3083858   Click image for larger version

Name:	IMG_1952_a.jpg
Views:	61
Size:	291.9 KB
ID:	3083859  


Last edited by DoruD; 22-03-15 at 12:06.
DoruD is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -