Colegu'... am incercat sa fiu "amabil", dar observ ca la tine ori e monitorul stramb ori nu intelegi unde trebuie sa te uiti. Culmea e ca tu esti ferm convins ca ai dreptate.
Recurgem la desene...colorate... Remarca linia rosie in ambele imagini. Remarca distantele de la linia rosie la bara transversala superioara. Inca mai esti ferm convins ca ai dreptate? Sa intreb altfel: la macheta ta (macheta este o reproducere la scara a unui model REAL) pe unde intra soferul? Ca portierele se deschid, deci se presupune ca pe acolo ar trebui sa intre in habitaclu. Cu pozitionarea barelor singura varianta ar fi sa intre pe geam (absurd avand in vedere ca portierele sunt functionale) sau poate prin cupola (daca te gandesti sa-i faci trapa). Exista multe masini de curse la care accesul se face pe geam, dar acolo portierele de obicei sunt sudate pentru rigidizarea suplimentara a caroseriei.
Exemple de rollcage-uri la masini cu portiere functionale (desi ar fi trebuit sa te lamuresti chiar din poza pusa de tine):
1;
2. Studiaza-le cu atentie.