Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Anunturi Auto VW

Anunturi Auto VW Masini VW de vanzare si piese pentru VW

Reply
 
Thread Tools
Old 26-02-13, 23:32   #1
madmaxtata

Stage 3
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 160
Default [VAND] Golfulet din 83

Salutare tuturor,

Aventura mea cu Golfuletul a inceput in martie 2008 cand am cumparat prima mea masina .

Un Golf 1 din anul 1983, in doua usi si cu un motoras de 1,1.
De la inceput stiam ca o sa pornesc pe un drum lung si anevoios iar problemele nu au inceput sa apara.
De la o inlocuire de anvelope pentru a face ITP-ul, ba un filtru de benzina schimbat, ba un consum de ulei care depasea consumul de benzina.

Asa ca am trecut la planul din-nainte stabilit, tranformarea Golfuletului in masina de concurat la VTM.

Am cumparat un motor de 2L (tip 9A) echipat in acest moment cu carburatoare Dellorto 45 (cele care sunt de vanzare, sau daca acelea se dau cu carburatoare WEBER DCOE 40), arbori cu came de pe Kr (care se spune ca ar avea camele de admisie mai bune decat 9a-ul), evacuarea doar pana sub masina (adica sub caseta de directie), porneste de langa chiulasa cu "serpisorii" de la ABF, iar partea pana sub caseta este "custom made" sa-i zicem (dar trebuie refacuta).
Pana la spatele masinii nu mai avem nimic, deci mult zgomot, gaze in masina si nu prea trage.
Pentru evacuare avem urmatoarele ingrediente: teava inox fi 45 si fi 60 pentru terminarea traseului, 3 coturi inox fi 60 si o toba noua nouta magnaflow cu intrare de fi 63.
Motorasul a venit la randul lui cu un radiator numai bun de ulei, delcou de 1,3 modificat.
Motorul si cutia le-am luat de la Dragos Trifonescu (a alergat si el cu acelasi motor pe un Golf 2la cateva etape de VTM).

In ceea ce priveste cutia: este ca un mix bun, un fel de 3 in una: de la cutia ACH, s-a luat transmisia finala (adica pinion si coroana diferential) 3,941, tr 1 si tr 2 3,455 si 1,944, tr 3 si tr 4 de la ACD 1,444 si 1,129, si de la 2Y treapta 5 0,912. 2Y nu-i desfacusem decat tr a 5-a, in caz ca aveam vreo problema se putea monta in 20 de min pinionul si sus cu cutia pe masina.

A urmat curatarea masinii de tot ceea ce era in plus: interior, trapa, instalatie electrica, ..., etc etc. A ramas cam cheala
Apoi a urmat montarea unui rollcage de la OMP la origine (mai am si acum stickerul cu nr dat de ei) dar s-a trecut la modificarea masiva a acestuia: astfel el vine din fabrica OMP cu prindere in suruburi intre arcul central si partea frontala. Apoi in varianta standard ar fi trebuit sa mai aiba cate o bara la nivelul usilor si una intre arcul central si oala amortizorului dr spate.
Cam sumar am zis eu asa ca: avem X in dreptul usilor, prelungire de la arcul stalpului A pana in oala amortizoarelor fata, bara transversala sub bord, bara transversala in spatele soferului si in diagonala la nivelul arcului central, bare de la arcul central catre oalele spate si de sus de la plafon si pornind din dreptul X-ului de la usi (se vede in poze), bara intre oalele amortizoarelor spate si o bara de rigidizare home made pentru oalele amortizoarelor fata, de fapt 2 si sus si jos.
Asta fiind la capitolul intarire roll cage.

La safety; mai avem scaun Sparco Sprint si centru Schroth cu expirare in 2013 respectiv 2014.
Extinctor si contact general.

Pe partea de franare si suspensie: avem discuri, placute frana si etrieri de G60 pe fata, pe spate varianta standard (masina fiind foarte usoara pe spate) dar s-au inlocuit pistonase, saboti si tambure.
Ca suspensie am inlocuit pivoti, bucse fata, capete de bara si bielete.
Ca suspensie am mers pe varianta GAZ GOLD (din UK), kit cu arcuri cilindrice, reglabila pe inaltime si duritate (acelasi buton si pentru compresie si pentru destindere).
Ca remarca, in cursa facuta la coasta nu am avut kitul montat (acesta a fost cumprat in 2011) si masina nu a mai mers asa mult (adica max 15 km).
Mai are un kit de bare antiruliu fata si spate de la H&R (din ce stiu cele mai groase de pe piata).

Rezervorul de combustibil este acum doar pe jumatate pentru a face loc viitorului traseu de evacuare.

La nivelul echipament de bord avem: ceas temp ulei, temp apa, presiune ulei de la Stack (noi, cu sonde), nu a fost montat dar vine la pachet turometru VDO (luat de nou, pana la 8000 rpm), un beculet mare rosu pentru lipsa presiune ulei si temp lichid racire mare.
Doua butoane pentru comanda ventilator si comanda pompa benzina (facet, luata si asta de noua).
La nivelul instalatie electrica pe masina totul este stric ce a fost necesar: pornire/oprire motor, aprindere, comanda pompa benzina si ventilatoare si functionare ceasuri bord.

Dupa cum o sa vedeti in poze lucrurile nu s-au miscat in directia de a face o masina frumoasa, ci doar fasneata, astfel ajungandu-se la o greutate cu mine in masina (90 de kg) de 840 de kg.

Masina vine in momentul actual cu roti de 15 si cauciucuri de 195 50 nefiind cele mai carnoase, dar se da la pachet si cu slickurile pe 15 de la Pirelli (vezi celalalt anunt).

Ce mai am pentru ea: cum ziceam piesele pentru evacuare, o instalatie electrica completa, faruri pentru cine doreste.

Ce mai este de munca la ea: evacuarea de facut, instalatia electrica, o vopsea interior/exterior, iar in acest moment nu are ansamblul pompa frana si servo. Timoneria trebuie refacuta si terminat proiectul sau revenit la varianta standard.

Si altele in functie de gustul omului si de ceea ce vrea sa faca cu ea.

Ca si tabla se vede ca de la verde s-a trecut la gri (culoarea de baza ce este in talon), detalii pe privat sau la telefon.
Partile negre sau maronii sunt de la solutia de neutralizat rugina (Kelfos pentru cine a folosit).

Renunt la acest proiect pentru ca deja de 2 ani nu mai pot lucra la el asa cum ar fi trebuit si nici in viitor acest lucru nu se va schimba.
Cu masina am fost la etapa de la Campulung Muscel din toamna lui 2010.
https://www.youtube.com/watch?v=F-sZadBPZ3U 13 40
https://www.youtube.com/watch?v=OsuLm2YGuck 9 25

Cum spuneam nu aveam kitul de suspensie montat (asa ca am scapat de topaiala dupa aceea) ci niste amortizoare "intarite" de un meserias.
In etapa de duminica trecusem si la slickuri.

Dupa etape de vtm masina nu a mai iesit pe strazi decat rareori pentru distante foarte scurte si mai mult pentru a rula putin cu ea.

Cam atat as putea scrie desi de povestit ar mai fi.

Cel mai mult mi-as dori sa ajunga pe mana cuiva care ar putea sa participe la VTM (sau coasta).
Mai multe discutam la telefon sau pe mail.

Pret: 3100 euro .
Contact: tataroiueugen@yahoo.com sau 0740. 90. 48. 42 (preferabil dupa 18 30).

Poze cu constructia si stadiul actual:
http://www.facebook....38404472&type=3
madmaxtata is offline   Reply With Quote
Old 15-04-13, 09:08   #2
madmaxtata

Stage 3
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 160
Default Re: [VAND] Golfulet din 83

O mica reducere.

Vindem si la 2900 euro.
madmaxtata is offline   Reply With Quote
Reply


- Copyright 2024 4Tuning -