Re: Vand Golf 3 GTI 2.0 8v
ca sa inchei subiectul si cearta in general...
Fisa dyno , 2.0 8v USA , cu admisie si chiuloasa de 2E , motor proveninenta Passat "intermediar" , axa cod 028 (ptr cei care stiu) , cea stock 026 , soft , evacuare , lambda off , epurator cu vid (oil catch tank) cu transmisia 020 CHB (gti original) 139 HP , cu transmisia 020 9A ( proveninenta Vw Scirocco 1990 , rapoarte identice cu celebra 2Y de pe motoarele 1.8 16v KR , numai ca are a-5a mult mai lunga) 146 HP . La mine pe masina... Nu vreau sa par arogant , am intrat din curiozitate pe acest topic , nu ma cert cu nimeni. E un argument cum s-ar putea face aceste lucruri...
Cel mai simplu , motorul 2E si in general toate 2.0 8v sunt foarte decomprimate , asa sunt ele. Cel mai probabil cineva "a infipt cutitul mai mult " cand a luat planul la chiuloasa si de aceea sa traga atat de bine. Asta + un filtru si o evacuare si un soft facut cum trebuie , ar atinge , sa zicem 130 hp
__________________
|