A venit momentul sa ma despart de bebelusul meu si anume :
VW GOLF II, an fabricatie 1991, motor TD (cod motor SB - pentru cei care nu sunt foarte atasati de aceasta marca, motorul este putin diferit fata de TD normal cod JR), 4 usi, alb.
Masina o am de 4 ani de zile si numai anul acesta am inceput sa merg regulat cu ea, in rest masina nu cred ca a facut 5000km pe an - era masina de weekend si de iesit seara la plimbare.
DOTARI:
-servodirectie
-inchidere centralizata (nefunctionala - dar se rezolva)
-geamuri electrice fata aftermarket
-centuri reglabile pe inaltime
-scaune fata Recaro (la sofer cu reglaj pe inaltime)
-onglizi reglabile manual
-sistem de reglaj electric faruri (nefunctional insa - motivele le discutam cu clientul)
MODIFICARI:
-bandouri late si arcade de GTi, inclusiv buza spoiler fata
-bari late fata spate si pe spate cu suport de numar
-susp sport Koni reglabila pe duritate (amortizoare cu tija groasa, scurte -40mm si arcuri -40mm HR rosii)
-bara stabilizatoare pe fata de 19mm
-bara intre amortizoare (reglabila si asta)
-stopuri Hella fumurii
-bot de Jetta cu grila fara emblema si pleoapa de fibra (faruri noi - bat extrem de bine)
-semnale bara fata cu led
-volan Raid piele (model deosebit, as prefera sa il pastrez, sincer
)
-ceas de boost, presiune ulei si temp ulei
-led in bord - sistem de reflectie inventie personala
REPARATII
-prea multe ca sa mi le aduc aminte (detalii la telefon). Ultima reparati urmeaza in weekend si contine : discuri frana fata, placute, revizie cu ulei si filtre, bielete directie si unghiurile.
De-a lungul timpului masina a suferit multe repratii numai cu piese de calitate. in decembrie anul trecut am refacut chiulasa, am schimbat alternatorul si rolele cu unele de golf III, pompa de apa, distributia, revizia, bujiile incandescente, releu bujii. Cel mai bine ma intrebati despre o piesa si eu va spun cand a fost schimbata
DEFECTE :
-rugina are numai in zona pragului dreapta spate pe interior (dar se rezolva usor), portiera dreapta spate pe interior (unde sta clanta), gatul de la rezervor.
-puncte de rugina date cu solutie ca sa nu mai avanseze (daca se curata, e tabla curata pe dedesubt). O vopsea nu strica ca sa fie toata treaba super OK.
-scaune fata trebuie retapitate (sau huse si astea le fac eu cadou)
-interiorul este curat dar mai sunt plastice care zdrangane (deh, susp sport)
-rulment coloana directie
-separatoare scaune (40 lei la Unix) ca sa nu mai faca zgomot pe sine
-necesar sonde ulei pentru ceasurile suplimentare (am avut o reductie data la facut cu tot cu sonde si nu a mai gasit nimeni nici reductia si nici sondele)
-manerele de MK3 look pe masina (astea nu is trecute la modificari) care trebuie reglate (cel de la pasager ca nu revine inapoi cand il deschizi - eventual uns sau similar)
-turometrul nu merge (nu este defect) deoarece este pentru golf II si eu am alternator de golf III. Ori se schimba ceasul, ori se regleaza (are aceasta posibilitate cine se pricepe, eu la fire is paralele) sau se face fulie dupa dimensiunea celei de golf II. Turometrul este functional doar ca indica eronat (difera fuliile si calibrajul lui).
-butuc portiera la pasager
-buza GTi fisurata (e modelul de cauciuc moale)
-necesita tampon cutie sau motor.
Nu sunt defecte majore dar presupune rabdare, mai ales la interior unde trebuie sa prinzi cleme
le-am mai prins eu, dar sincer, nu am asa rabdare de chinez.
Masina are si jante BBS RM dar pe alea nu le dau din alte motive.
De consum nu are rost sa vb ca toata lumea stie cat consuma asa motor.
Dpdv tehnic masina nu are probleme - o vopsea pe ea si e super OK.
Masina se poate vinde intreaga - cu table in loc de BBS-uri - sau se poate da jos de pe ea cate ceva si scade pretul. As prefera sa o dau intreaga, dar daca cineva nu e pasionat de acest model si vrea doar o masina cu consum bun si fiabila, nu are sens sa mearga cu Koni reglabil, semnale cu led sau volan Raid 15 piele, etc.
Contra cost mai am la ea cutie de viteze scurta 4S, mai am ambreiaj compelt nou pe Sachs, am frane complete de GTi fata (discuri Brembo noi noute, fuzete si etrier cu port cu tot), grila si trager normale (2 faruri), bara ingusta fata si spate, volane piele, arcuri normale si fac rost si de amortizoare, ornament intre stopuri portocaliu cu rosu, luneta normala (fara gauri de eleron), ceva arcade fata, parca si un hayon si sigur daca mai caut mai gasesc cate ceva ramase prin garaje
Masina a fost luata din pasiune pentru acest model si era masina de suflet, nu masina de mers zi de zi. Nu o vand pentru ca are ceva si ma doare sa o dau, sincer (masina a fost 3200EUR cand am luat-o, deh - alte vremuri, alte preturi in piata si reparatiile la ea + investitia in modificat cat de cat e tot cam pe acolo. Numai ca a fost in timp si de aceea s-a putut face) dar am un Passat TDi, am un Passat VR6 (care ia cat de curand drumul Rematului), vreo 3 Opel manta (unul cu acte, unul asa si asa si unul fara). E timpul sa fac curatenie si sa ma limitez la o singura masina sau 2 maxim.
Pretul masinii pleaca de la 2000EUR si sunt deschis si la schimburi (poate iau altceva si pastrez - si vand restul, sunt deschis la variante).
Masina are actele in regula (ITP facut acum nici o sapt, RCA, rovigneta,dau fiscal, e pe numele meu, etc.). Ceea ce nu dau e stingatorul ca un unul din ala de 25kile si imi place fata la careva ca ma opreste sa ma intebe daca am trusa, triunghi si stingator si cand vede animalul ramane interzis
dar dau trusa cu pachet de reimprospatare, triunghi reflectorizant.
Poze vechi, noi, evolutia masinii, etc. Nu am stat sa le sortez. Oricum, alea cu bari late, si BBS is recente.
http://img228.images...4/image055y.jpg
http://img228.images...9/image057h.jpg
http://img228.images...7/image061a.jpg
http://img228.images...2/image063u.jpg
http://img228.images...1/image065a.jpg
http://img228.images...6/image067b.jpg
http://img228.images...3/image068k.jpg
ma laud si cu opelul
http://img228.images...image069tas.jpg
http://img228.images...2/image070p.jpg