rs4 2000, 2001 tot biturbo care din pacate sau din fericire vine doar brek sau cel putin asa sper
Salut,stiu ca ai un s4 berlina si sa inteleg ca vrei rs4?...dar dc nu iti tii s4-le si iti schimbi practic turbinele si injectia si un soft si ajungi la aceeasi putere ca rs4??
Ar fi mult mai fain un s4 limo cu performante de rs4!!! mersi!
Ar fi primul s4 diesel, n am avut inca nici o masina personala diesel, nu ma stric acum
2700 v6 30 valve BITurbo Benzina 265 cp
Ps: Ai uitat sa ma intrebi: "cat baga?"
eu nu va inteleg pe 'eshtia' cu masinile voastre pe benzina eu ma gandesc si la consum si la impactul asupra mediului... de aceea am trecut la diesel, la motoare mai mici
E 280 CDI 4 Matic
A8 4.2 TDI Quattro
X6 4.0 Diesel
__________________
"This thread is full of idiots. My IQ went down several points just reading this posts in here."
Salut,stiu ca ai un s4 berlina si sa inteleg ca vrei rs4?...dar dc nu iti tii s4-le si iti schimbi practic turbinele si injectia si un soft si ajungi la aceeasi putere ca rs4??
Ar fi mult mai fain un s4 limo cu performante de rs4!!! mersi!
Diferentele nu sunt asa mici cum par la prima vedere
Trebuie doua k04 in loc de cele doua k03 ale mele, alte injectoare, alta admisie, alta evacuare,alt soft, alt ambreiaj, alte frane etc etc.
Ce nu stie multa lume este ca motorul de rs4 nu este facut de audi, la baza este cel de s4 dar mult imbunatatit de cosworth, toate astea adunate ma fac sa vreau sa iau direct masina gata facuta.
ps: nu mai pun la socoteala ca n ai loc sa arunci un ac la compartimentul motor datorita motorului foarte mare si caroseriei destul de mici, de lucrat nu mai zicem.
2.7 V6 30v T 280kW (B5 RS4)
Based on the Audi B5 S4 2.7 V6 biturbo, this engine was tuned by Cosworth Technologies, and featured enlarged intake and exhaust ports on the cylinder heads, two uprated parallel turbochargers, and two side-mounted intercoolers (SMICs), together with new induction and exhaust systems, and a re-calibrated engine management system. Due to the high performance nature of the vehicle, it was also fitted with a multi-baffled two-section oil sump to help prevent oil starvation during high g-force manoeuvres.
As of February 2010[update], this engine generates the highest specific power output of all (even current) Volkswagen Group engines. With its 280 kilowatts (381 PS; 375 bhp) output, that gives this engine a specific power output of 104.8 kilowatts (142.5 PS; 140.5 bhp) per litre displacement.
Quote:
Originally Posted by corrado-vr6
eu nu va inteleg pe 'eshtia' cu masinile voastre pe benzina eu ma gandesc si la consum si la impactul asupra mediului... de aceea am trecut la diesel, la motoare mai mici
E 280 CDI 4 Matic
A8 4.2 TDI Quattro
X6 4.0 Diesel
Vecine daca nu te as cunoaste as zice ca vrei sa te lauzi
Consumu devine relativ cand incepi sa vorbesti despre anumite masini
Cand o sa faca audi rs4 diesel o sa mi iau si eu daca o sa mi permit, pana atunci ramanem la benzinare.
ps: dieselurile tale consuma mai mult decat benzinele mele
__________________ PREA MULT TIMP LIBER DAUNEAZA MINTII SI ASA ODIHNITE
Sunt convins ca nu e asa usor iar cand ai pronuntat cosworth am inteles totul ,atunci spor la achizitioant ,si sa il conduci sanatos,si paote ne vdm sa facem o linie sa vad cam pe unde ma pozitionez...in sapte
Diferentele nu sunt asa mici cum par la prima vedere
Trebuie doua k04 in loc de cele doua k03 ale mele, alte injectoare, alta admisie, alta evacuare,alt soft, alt ambreiaj, alte frane etc etc.
Ce nu stie multa lume este ca motorul de rs4 nu este facut de audi, la baza este cel de s4 dar mult imbunatatit de cosworth, toate astea adunate ma fac sa vreau sa iau direct masina gata facuta.
ps: nu mai pun la socoteala ca n ai loc sa arunci un ac la compartimentul motor datorita motorului foarte mare si caroseriei destul de mici, de lucrat nu mai zicem.
2.7 V6 30v T 280kW (B5 RS4)
Based on the Audi B5 S4 2.7 V6 biturbo, this engine was tuned by Cosworth Technologies, and featured enlarged intake and exhaust ports on the cylinder heads, two uprated parallel turbochargers, and two side-mounted intercoolers (SMICs), together with new induction and exhaust systems, and a re-calibrated engine management system. Due to the high performance nature of the vehicle, it was also fitted with a multi-baffled two-section oil sump to help prevent oil starvation during high g-force manoeuvres.
As of February 2010[update], this engine generates the highest specific power output of all (even current) Volkswagen Group engines. With its 280 kilowatts (381 PS; 375 bhp) output, that gives this engine a specific power output of 104.8 kilowatts (142.5 PS; 140.5 bhp) per litre displacement.
Vecine daca nu te as cunoaste as zice ca vrei sa te lauzi
Consumu devine relativ cand incepi sa vorbesti despre anumite masini
Cand o sa faca audi rs4 diesel o sa mi iau si eu daca o sa mi permit, pana atunci ramanem la benzinare.
ps: dieselurile tale consuma mai mult decat benzinele mele
lasand gluma la o parte, f frumoasa noua achizitie neagra, sa o stapanesti sanatos, cred ca ti-am mai zis, nu mai stiu...