Masina e un VW Corrado din 12/94
Motor ABV VR6 2862cm cubi reparatie capitala (totul nou)
Filtru K&N High Flow (sunet incomparabil dupa 3500rot/min)
Cutie Syncro 5+1 short-shift(modificata) noua
Jante AZEV 8x17 cu anvelope Goodyear Eagle F1 215-40-ZR17 noi
Frane disc ventilate fata/spate (discuri+placute noi)
Grila radiator si prelungire spoier fata Rieger
Eleron electric din fabrica (se ridica automat la 120km/h+manual la nevoie)
Scaune fata+bancheta sport Sparco din fabrica
Volan+schimbator MOMO
Ornamente bord+portiere folie carbon (Foliatec)
Trapa/geamuri/oglinzi electrice
Instalatia audio este in mare parte facuta in germania 80%
Sursa Alpine+CD Changer Alpine
Procesor de sunet Sony
Fata Kit 7 boxe Rainbow Competition Series+2 Crossovere Rainbow, amplificate de o statie pyle de 400W
Spate Kit 6 boxe Infinity Kappa Series + Crossover Infinity, amplificate de o alta statie Pyle de 600W, inca o statie sony Explode se 800w pt subwoofer-ul care lipseste deocamdata (s-a ars saracu'
)
Capacitor cu display electronic se 1 Farad
Conectoare si cabluri aurite Lightning Audio
Alternator modificat (era imposibil de trait fara
)
planuri de viitor:
Kit ambreiaj cu disc sinterizat + placa de presiune usurata de aluminiu
Pompa de benzina + injectoare cu debit marit
Chip
Tobe inox integral
Exterior complet Rieger
Vopsire complet (ceva tare promit)
Kit LSD pt portiere
Interior complet MOMO
-Si la sfarsit o noua instalatie multimedia (planuri mari de tot
)
Sunt deschis la parerile voastre,sfaturi etc