Dacia 1300, an fabricatie 1979.
Exterior:
Pasaje VW Golf fata-spate, pasajele spate sunt mai ridicate fata de cele stock
Bare fata-spate nichelate, frantuzesti, in stare f buna, curatate si protejate pe interior
Tampoane mari, frantuzesti pe bara spate
Lampi spate Seima
Semnalizari fata albe, Seima
Doua perechi de faruri ELBA, noi, cu 1 set de becuri H4 galbene.
Proiectoare Cibie Iod, rectangulare, sticla galbena, cu 2 seturi capace protectie noi.
Proiectoare Cibie Oscar+, rotunde, sticla galbena, cu capace protective originale
Oglinzi exterioare romanesti, stare impecabila si inca vreo 4 de rezerva
Grila centrala stare impecabila, ochelari faruri cu rame cromate interioare, emblema Renault aurie.
Aerisiri aripi spate cromate, 2 seturi
Numar spate model “patrat”, suport numar spate tip R12 Gordini
Fusta spate modificata ca la R12 Gordini
Stergatoare nichelate, cu brate nichelate noi si inca un set complet, frantuzesc.
Set manere exterioare, portiere frantuzesti, noi, inafara de cele de pe portierele masinii.
Jante RSL Cult pe 14’’, 8J fata ET15 si 9J spatele cu ET10, cu cauciucuri ca noi, jantele sunt impecabile, vopsea originala.
Grila aerisire (cea cu stropitoare pe ea), frantuzeasca, de rezerva
INTERIOR:
Bord frantuzesc ,butoane frantuzesti cu rama nichelata,bricheta Seima,buton mic “BREAK”
Satoze frantuzesti, macarale geamuri fata nichelate, de Dacia 1100
Consola centrala R12, cu placa centrala din aluminiu si ceasuri suplimentare Jeager noi (pres ulei, temp apa)
Oglinda interioara heliomata, originala France
Contact pornire Seima, cu cheie metalica
Ceasuri bord R12 TS
Volan de Dacia 1100S din 1968, cu capac central de Renault Dolphin
Schimbator viteze custom, cu bila de inox
MOTOR:
Motor de 1400 cmc de pe o Dacie Sport
Cutie viteze 4 trepte de Dacia Sport (treapta 4 mai lunga-raport 0.97)
Alezat din chiulasa 1.5 mm- comprimare motor
Volanta palier marit, usurata mult.
Aprindere VW Golf 2, fise Bougicord
Admisie aluminiu, originala pentru carburatoare orizontale, cu flanse din inox
2 Carburatoare Weber de 45, cu kit-uri reparatie noi, sigilate.
Evacuare tip serpisori 4-2-1 model f rar intalnit pe vechile Dacii de raliu, toba intermediara de inox si traseu scos la pragul din dreapta, cu finala Borla.
Axa cu came de 320 grade, face 7000 rpm
Pompa de benzina HUCO, pulsatorie, speciala pentru carburatoare orizontale, f putin folosita
Radiator racire model mare, cu termocupla si ELV de A/C de pe un Ford Mondeo, cu cuplare si la buton, din bord.
Capac culbutori nichelat + un capac model frantuzesc
FRANARE & SUSPENSII
Fuzete fata de Papuc Diesel, cu butuci de Nova, discuri ventilate de Nova, etriere, placute frana.
Punte spate cu discuri(puntea de pe B 34 SGM), frana de mana pe etrier, f eficienta
Pompa de frana simplu circuit, cu servo frana de Papuc Diesel
Bara torsiune fata de 22mm, bara torsiune spate de 20 mm
Amortizoare scurtate si intarite(diferit fata-spate) la Nea Mitica din Brasov.
Punte spate cu prindere centrala cu pivot
Arcuri Diesel pe fata, arcuri originale pe spate, toate scurtate
Toate bucsele si pivotii au fost inlocuite cu unele noi in 2007-2008.
Mai detin la masina si scuturile originale, elicea racire originala, 2 amortizoare fata noi, punte spate noua, originala de uzina, o janta originala, capace roti nichelate, cremaliere noi France si alte piese de care nu-mi aduc acum aminte….acestea se pot negocia la pret sau se vand separat.
Tin sa mentionez ca toate piesele si componentele care sunt pe masina si care sunt scoase la vanzare sunt in cea mai buna stare, am pus pe masine ce a fost mai bun.
Masina este dezmembrata in acest moment, se dau toate piesele si componentele la pachet.
Masina poate fi luata pe platforma, este pe roti si are franele functionale.
Nu vreau sa fiu sunat ca de ce, cum asa...am motivele mele si decizia a fost una fff grea.
Pret pentru tot ceea ce este in lista 1500 Euro sau se poate da masina si fara o parte din piese(la intelegere) si fara jantele RSL, la 1000 Euro
0727 746 001 Bogdan.