Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masini BMW de vanzare

Masini BMW de vanzare Masini BMW de vanzare si piese pentru BMW

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 15-01-08, 21:40   #1
csprrr

Stage 3
 
csprrr's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 77
Default - Cumpar - cd/dvd navigatie cu Romania pentru e46?

imi cer scuze daca s-a mai discutat , dar cand dau search imi da o eroare , sunt incepator pe forumul asta :P

stiti unde gasesc sa cumpar cd/dvd sau sa downloadez harta Romaniei sau chiar a Europei pentru navi la e46 ? ori cu tarile ce nu le am , Ungaria , Romania cam astea ma intereseaza .

Last edited by csprrr; 15-01-08 at 21:44.
csprrr is offline  
Old 17-01-08, 23:14   #2
FUL VIUS

Stage 4
 
FUL VIUS's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 274
Default Re: cd/dvd navigatie cu Romania pentru e46?

sal !!am fost si eu situatia asta a ta si m-am lamurit!!nu vei face rost de cd!!nu exista momentan cd cu harta europei ca sa contina si harta Romanie!!daca faci rost sau auzi pe cineva da-mi un p.m.!!!sau posteaza aici!!!!BAFTA
FUL VIUS is offline  
Old 20-01-08, 11:25   #3
B88 Z Z A

Stage 1
 
B88 Z Z A's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 17
Default Re: cd/dvd navigatie cu Romania pentru e46?

Quote:
Originally Posted by FUL VIUS View Post
sal !!am fost si eu situatia asta a ta si m-am lamurit!!nu vei face rost de cd!!nu exista momentan cd cu harta europei ca sa contina si harta Romanie!!daca faci rost sau auzi pe cineva da-mi un p.m.!!!sau posteaza aici!!!!BAFTA
am eu dvd cu mai toata europa in afara de romania ! nu am fost in uniune si nu am fost inclusi cica prin 2009 o sa fim si noi ceva...pana atunci iti iei o mio daia de au taximetristi !
B88 Z Z A is offline  
Old 20-01-08, 23:16   #4
B88 Z Z A

Stage 1
 
B88 Z Z A's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 17
Default Re: cd/dvd navigatie cu Romania pentru e46?

se gasesc DVD-uri cu navigatie...toata europa plus romania pentru audi, mercedes, volvo, opel si porsche!
B88 Z Z A is offline