Dupa cum spune si titlul anuntului, vand BMW E36 316i (motor 2.8 m52) Coupe Individual Cosmosschwartz Metallic
Descriere:
Data fabricatie decembrie 1995 (prima inmatriculare 18.12.1996 in Germania - 2 proprietari).
Adusa in 2010 in tara si inmatriculata, sunt al doilea proprietar, urmeaza sa scot si adeverinta ANAF.
KM estimati 281.000 (ceasurile provin de pe masina donatoare si au in jur de 320000km).
Detin documentatia masinii si anume carte service cu reviziile efectuate la 245.868 km, manuale instructiuni, traducere autorizata istoric+contract din germania, cheile originale cu cip-urile aferente motorului original, cheie noua OEM look cu cip aferent motorului 2.8, 2 chei aferente inchiderii centralizata.
Am incercat sa intretin masina cat mai bine interior/exterior dar in timp si-a facut de cap putin rugina la aripile spate aripa dreapta fata atinsa de roata, capota portbagaj si pragul stanga, aveam in plan o tinichigerie/vopsitorie integrala dar din pacate, momentan nu dispun de timpul necesar pentru aceasta operatiune, piesele necesare le-am adunat deja (aripa dreapta ca noua pt pachet m, capota portbagaj fara defecte, usa stanga fara defect mai mult din moft ca era la culoare si ieftina).
Interior curatat integral in vara, pielea revopsita integral, scaunele spalate.
Nu a fost implicata in nici un fel de accident, am verificat acest detaliu cu precadere la achizitie, vopseaua este cea originala.
Dotari standard:
- geamuri electrice fata/spate buterfly
- ABS
- trapa
- pachet M interior/exterior (plafon negru + plastice, scaune Recaro semipiele, volan M, bara fata/spate, praguri X, stopuri, bandouri, grila Luxury model vara, oglinzi M3 originale)
- obc 7 butoane
- cortina spate
- nuca schimbator + frana mana piele
- inchidere centralizata
- spalatoare parbriz incalzite
- modul comfort (inchidere/deschidere geamuri din cheie, lumina actionata din clanta exterioara)
- butuci cheie incalziti
- roata rezerva tabla 15" cu anvelopa noua
- cric+coarba+antifurt+scule+cheie capace centrale BBS RC
- fara serie motor in carte
Dotari ulterioare:
- swap motor M52 2.8 193cp din 1996 (detin si actele masinii donatoare) + cutie ZF fara probleme
- evacuare originala 2.8 completa
- radiator mare cu termostat si senzor de nivel pentru OBC mare
- swap punte spate 2.8 cu planetare groase + frane ventilate + placute noi + senzor ABS nou
- diferential autoblocant raport 3.15 far joc
- cardan 2.8, flansa ca noua
- frane fata etrieri + discuri + placute + senzor uzura noi de pe E46 3.0 i/d
- suspensie fata reglabila inaltime Bilstein foarte rigida, cu tija groasa + cheie reglaj
- suspensie spate Koni reglabila duritate + inaltime
- jante originale BBS RS 8,5j fata et 13 + 9j spate et 19, anvelope ca noi fata 205/40/17 Kumho Ecsta, anvelope spate 5mm profil 215/40/17 Dunlop SP Sport + cheie capace centrale originala pt. BBS RS, rotile sablate+revopsite electrostatic la Dani CSL, buze de 2" fata/spate, valve metalice, suruburi cromate
- oglinzi M3 originale, electrice, sticle impecabile + oglinzile originale
- audio MP3 Alpine 9812RR cu lumina rosie (destul de greu de gasit), difuzoare fata Sony, iar pentru spate am si adaptoare noi pentru boxe ovale 6x9, kit cabluri pentru statie deja montat
- faruri Bosch cu lupa si xenon, reglabile electric
- semnale faruri/laterale fumurii TYC
- stopuri M3
- ceasuri 6 cilindri facelift
- planetare spate groase schimbate cu unele ca noi, una veche aveau un defect la filet si le-am schimbat pe amandoua pentru mai multa siguranta
Piese care vin cu masina la pachet:
- caroseria touring 1996 de pe care am luat 2.8-ul si mecanica, inca mai are ceva piese pe ea si la interior (clima digitala completa, OBC mare 18 butoane, instalatie electrica cu incalzire scaune, ABS+ASC complet, plastice negre, mocheta neagra, bord facelift cu airbag, macarale geamuri electrice, trapa electrica, suspensie completa, etc), carte de Romania facuta, acte de Bulgaria, imputernicire
- jante de schimb Aluett 17" 5x120 cu anvelope 225/45/17 bune de tavaleala, luate pentru sezonul rece
- clipsuri fete de usi si plastice, noi
- motorul original 1.6 plus cutie, calculator, cip-uri, EWS, carcasa filtru aer + debimetru, etc.
- puntea spate completa cu diferential etc.
- stopurile originale
- usa stanga la culoare, fara rugina
- capota portbagaj fara defect
- aripa dreapta fata fara defect, facelift cu gaurele pentru praguri M
- kit mutare cabluri baterie in portbagaj
- franele fata cu discuri ATE cu striatii
- bricheta noua
- cred ca mai sunt dar nu-mi vin in minte acum toate...
Probleme:
- rugina la aripile spate (stanga perforata cam 3cm, dreapta doar la suprafata doua pete mici unde a sarit vopseaua de la roti), aripa dreapta fata afectata de roata cand aveam suspensia veche, pragul din stanga a inflorit putin chiar deasupra ornamentului probabil in dreptul unei gaurele in care intra ornamentul (pragul de plastic), capota portbagaj a dezvoltat rugina pe muchie pe unde se scurge apa, in rest masina se prezinta destul de bine pentru anii ei, fara gauri in podea sau alte defecte optice de acest fel
- macaraua din usa stanga urca cu intermitente, nu stiu daca e de vina senzorul sau blocheaza ceva pe acolo, are momente cand merge fara probleme
- articulatia fata necesita revizie in special dupa montarea suspensiei, au cedat pivotii destul de repede si acum se aude o bataie la gropi, spatele nu scoate nici un sunet, fara tipicul "NU BATE, NU TROCANE"
)
- lipsa ITP si asigurare (masina a stat cam 9 luni pe an in garaj/parcare si nu avea rost sa le fac)
Masina se vinde numai in aceasta configuratie, numai cu fiscal pe loc cat si mentiunea in talon "Vandut catre... la data de...".
Nu se vand rotile BBS RS separat sau invers.
Nu fac nici o reducere sau negociere de pret, plata urmand a se face integral.
Nu sunt interesat de absolut nici un schimb.
Sunt constient ca nu este o masina "impecabila" dar nici una daramata, mai greu se gaseste un E36 Coupe pe piata care sa fie Individual, sa aibe istoric + dotari, fara accidente, cu BBS RS, piese de schimb, intretinuta chiar obsesiv cateodata si cu greu ma pot desparti de ea dar situatia o impune.
Am atasat poze de cand am cumparat masina si pana in prezent, inclusiv cu piesele care se ofera cat si touring-ul.
Istoric personal:
https://forum.4tuning.ro/643-masina-m...uss-boots.html
Pret NEDISCUTABIL: 3500E
Marius: 0741783615