Vand un urs sedan din '85 cu motor M10B18i L-Jetronic.
Masina a fost implicata intr-un singur incident (in 2009) dar nimic grav.Am primit un "sut in fund" de la un mosneag senil care se uita dupa avioane.Rezultatul a fost bara putin indoita si fusta spate care a necesitat oarece reparatii la nivelu carligului.
O sa atasez o poza de la "fata locului" sa se vada exact despre ce a fost vorba.
In 2010 masina a intrat la tinichigerie si vopsitorie.Singurele probleme au fost :
o gaura cat o moneda de 50bani in podu' pedalier unde calca ambreajul
inca o zona nasoala cam de 10x10 la picioarele pasagerului in coltul din dreapta
o mica reparatie la aripa dreapta spate.
Masina a fost vopsita 252 calypsorot , doar la exterior , in interior fiind karminrot.
In momentul de fata "dotarile" se prezinta cam asa :
4 geamuri electrice
Antena electrica
Inchidere centralizata
"beeper" pozitii
OBC mare 13 butoane
Proiectoare
O oarece muzica HU+4difuzoare+statie+subwoofer.
Scaune+fete de usi sport design edition
Kit M-technic 1 de plastic
Suspensie SS Supersport 40/40
Jante cross spoke style 5 cu gume 195/55 spate si 195/50 fata , toate R15.
Acum circa 6-7000km au fost schimbate franele fata+spate , toata mecanica pe fata , suspensia si traseul de evacuare din galerii pana in spate (facut pe original la stelco).
S-au mai investit ceva bani in motor dar cat e rece tot nasol merge.
Pana nu se incalzeste putin motoru' , adica vreo 5 minute , nu tine relantiu'.
Teoretic motoru' nu-i cel din acte.Practic este tot M10 , tot 1.8i , tot l-jetronic de 77kw doar ca motoru din acte are seria 184EB iar cel de pe masina este 184KA.
Masina a fost recarosata si a fost pastrat motoru' original , nu l-am pus pe cel de pe masina veche cum zicea legea.
Eu personal nu am de gand sa fac omologare la exact acelasi tip de motor doar ca RAR-ul se considera cu 2 perechi de oo.
Ce nu se vede in poze e :
Usa de la sofer trebuie schimbata , buza de jos e dusa de la rugina.
Usa din spate de la sofer trebuie "aranjata" in cel mult juma de an ca urmeaza aceeasi soarta ca cea de la sofer.
Ceva rugina la "buzunaru" din portbagaj pe partea pasagerului.
Aripa din fata de pe partea pasagerului prezinta rugina in partea de jos.
Vesnicul suport de baterie care trebuie reparat si foarte putina rugina in compartimentul motor in zona plasticelor care acopera mufele de la faruri.
In rest , e curata , dreapta , impecabila pe burta atat interior cat si exterior.
Oalele nu prezinta nici un fel de rugina nici in fata nici in spate.
Burta a fost tot timpu' protejata si am mai terosonat-o si eu cand am vopsit masina.
Masina are toate actele valabile si toate platile la zi : ITP/RCA/Rovinieta/Impozit.
Masina e pe numele meu , se ofera toate actele , inclusiv fiscal.
ATENTIE : Masina se vinde doar cu perfectarea actelor.Alte metode nu le iau in calcul.
Timbru de mediu , sincer sa fiu nu stiu cat e.
Imi rezerv dreptu' de a refuza anumiti clienti!
Odata cu masina se da si motorul vechi , cel care e trecut in talon , doar ca el va veni pe bucatele pt ca este desfacut tot.
Stiu ca masina are unele probleme dar nu sunt grave.E o masina dreapta , nelovita (cu singura exceptie) ,
nu e cocosata , nu e stramba si nici coapta.
Poze gasiti
AICI
Ca pret : Depinde , intreaga , exact asa cum e in momentul de fata 2700euro.
Daca vreti mai ieftin , incepem si dam jos de pe ea pana la stadiul de original.
Mentionez ca inca am toate piesele originale necesare daca se vrea renuntarea la diverse , cum ar fi scaune , mtech...