Dupa vreo 2 ani petrecuti impreuna simt ca a venit timpul sa mi iau ramas bun de la prima mea dragoste.
Este vorba de un 316i din 1995,luna mai ,VIN : WBACA71050FL50249
In mare parte masina a circulat prin Germania,avand doar vreo 6 mii de km facuti prin Romania.(locuiesc in Germania )
Destul cu parerile de rau sa trecem la treaba :
In prezent are 164.3xx km care cresc zilnic .( carte service pana pe la vreo 100 de mii)
Sunt primul si singurul propietar in Romania,masina a intrat in tara in septembrie 2009 si tot atunci a fost inmatriculata.
Dotari nu are foarte multe,dar pot sa enumar urmatoarele :
-ABS
-Servo
-geamuri electrice fata
-trapa electrica bipozitionala
-oglinzi electrice
-2x airbaguri
-inchidere centralizata
-faruri reglabile electric
-covorase textil BMW + covorase aluminiu sofer + pasager
-semnale smoked Depo (montate noi in iarna )
-interior textil gri (functioneaza toate reglajele scaunelor,reglabile pe inaltime)
-trusa de scule OEM completa
-trusa de prim ajutor sigilata
Masina am pastrat o cat mai stock,nu sunt tocmai adeptul modificarilor,am umblat doar la jante si partea audio.
Asadar :
- jante modulare RH ZW1 17 8.5J cu 8J (urme normale de uzura,zgarieturi de la borduri,lac sarit,se dau si flansele originale RH 5x112-5x120 ,prezoane,gume 235.40.17 pe spate care mai au inca 6-7mm dot 2010,215.40 cele de pe fata dar sunt terminate)
-cabluri Dietz trase in toata masina (fata,spate,portbagaj,pana la baterie)
-condesator Dietz 1F
-o statie Crunch
-boxe spate JBL 6X9 cu adaptoare
-player Alpine 9812 RR (varianta pe negru) + telecomanda
Acum sa enumarum si cateva defecte care nu afecteaza nu nimic functionarea masinii,ci sunt doar de ordin estetic si pe care sper in mare parte sa le rezolv saptamana asta :
-aripa dreapta foarte putin sifonata,am lasat o pe masina in starea asta sa nu existe suspiciuni ca masina a fost facuta acordion (urmeaza sa o schimb si o dau si pe cea veche noului propietar )
-o mica indoitura in spate chiar sub numar pe care am reparat-o dar se pare ca a iesit putina rugina (s-a lipit un smecher cu cuiu de masina )
-macara sofer care dupa 16 ani a cedat (urmeaza sa o schimb)
-fete de usi sofer si pasager trebuie si ele schimbate (m-a mancat undeva sa trag de ele ca un cioban,pana am reusit sa le rup cateva urechiuse,le dau si pe cele vechi,materialul e in stare perfecta )
-parbrizul are o crapatura care s-a intins (nimic grav,nu afecteaza vizibilitatea
-suportul tobei care a cedat si i-am facut eu o improvizatie.
-unghi de fuga trebuie refacut.
- 2 zgariteuri pe usa soferului ,destul de vizibile.
Am fost 2 saptamani in Romania si au avut grija baietii sa ma lucreze la parbriz,usa si aripa.
Fetele de usi ,aripa si macaraua sofer vor fi inlocuite de mine pana la momentul vanzarii.
Cateva poze :
interior :
https://forum.4tuning.ro/attachment.p...4&d=1287429067
portbagaj :
https://forum.4tuning.ro/attachment.p...8&d=1287429067
exterior :
https://forum.4tuning.ro/attachment.p...6&d=1287429067
motor 1 :
https://forum.4tuning.ro/attachment.p...6&d=1287429067
motor 2 :
https://forum.4tuning.ro/attachment.p...7&d=1287429067
2 poze si cu lovitura de sub numar :
1 :
https://forum.4tuning.ro/attachment.p...6&d=1288796557
2 :
https://forum.4tuning.ro/attachment.p...7&d=1288796557
Am 2 chei la ea + cheia de plastic.
Pe langa mai dau si un set de roti de iarna pe 15 cu gume aproape noi + capace originale bmw (folosite 1 sezon) plus cateva produse de ingrijit interior + exterior (creme,sprayruri )
Masina nu bate,nu troncane,nu sare din viteza,motorul functioneaza perfect,nu pot sa spun ca e impecabila fiindca are 17 ani vechime,impecabila a fost cand a iesit pe poarta fabricii.
De cand e la mine a primit numa ulei Castrol 10W-40 din Germania + filtre originale BMW cumparate de la reprezentanta sau "in cel mai rau caz" Mann cand nu aveau pe stoc bmw.
Acum 4000 de km a primit pe fata discuri de frana ATE + placute ATE noi,ulei castrol ,toate filtrele schimbate.
Pentru orice nelamuriri va stau la dispozitie prin mesaj privat,eventual las numar de telefon de Germania,dar nu cred ca va convine sa sunati in strainatate.
In momentul de fata masina este in Germania si circul zilnic cu ea.Daca este cineva cu adevarat interesat si nu doar sa ma puna pe drumuri degeaba,in 10 ore sunt cu ea la Timisoara.
Pentru doritori pentru 200 de euro in plus pot sa dau o suspensie reglabila ta technix nou-nouta,sigilata.
Pret : 2500 de euro negociabil