Go Back   Forum 4Tuning > Hobby & Pasiuni Comune > MOTO > ATV

ATV ATV-ul meu, Tuning pe ATV-uri, Vanzari-Cumparari ATV, Sfaturi utile

Reply
 
Thread Tools
Old 07-01-10, 19:30   #46
Jh0n3L

Stock
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 4
Default Re: Despre Tuningul ATV-ului

pai de 16 ani nu e problema , ca fac in 2 luni .. dar alta a fost intrebarea , am un amic care a dat de b1 la 16 ani si merge cu atv-u , tot de 200cc .. in fine , asta o rezolv eu .. si ce miai spus tu , eu mam referit ca farurile imi merg, dar nu-mi merge stop`u pe spate, semnalizarile , kilometraj`u , indicatorul de benzina .. nu stii pe unde se afla sigurantele , releurile la atv-uri ?
Jh0n3L is offline   Reply With Quote
Old 07-01-10, 20:30   #47
alex_driftpro

Stage 3
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 79
Default Re: Despre Tuningul ATV-ului

Daca iti merg farurile e bn...verifica firele si becurile in primu rand...si dupa zimi
alex_driftpro is offline   Reply With Quote
Old 10-01-10, 16:53   #48
alex_driftpro

Stage 3
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 79
Arrow Re: Despre Tuningul ATV-ului

Quote:
Originally Posted by Jh0n3L View Post
pai de 16 ani nu e problema , ca fac in 2 luni .. dar alta a fost intrebarea , am un amic care a dat de b1 la 16 ani si merge cu atv-u , tot de 200cc .. in fine , asta o rezolv eu .. si ce miai spus tu , eu mam referit ca farurile imi merg, dar nu-mi merge stop`u pe spate, semnalizarile , kilometraj`u , indicatorul de benzina .. nu stii pe unde se afla sigurantele , releurile la atv-uri ?
Siguranta e numai una care e la baterie pe + care e pe firul mic. Vezi cu mufele si la semnalizari si stop sa nu fie arse
alex_driftpro is offline   Reply With Quote
Old 10-01-10, 19:09   #49
TZN 85 BUB

Stage 5
 
TZN 85 BUB's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,398
Member of:
[DAEWOO]
[2 Roti]
Default Re: Despre Tuningul ATV-ului

am si eu o problema cu chinezu meu de 110. are cutie de asta automata D N R. ideea este ca in momentul in care bag in viteza se aude un zgomot si se simte un soc( daca bag sa merg in fata , in momentul in care cuplez, e ca si cum cineva mi-ar da un sut in fund, se simte un zvac) la fel si cand bag in spate. este posibil sa fie ceva pe la cutie, sa nu fie strans, sa lipseasca ceva ?

ce ulei trebuie sa bag la un atv chinezesc de 110 ? ce cantitate ?

multam,
TZN 85 BUB is offline   Reply With Quote
Old 10-01-10, 20:50   #50
alex_driftpro

Stage 3
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 79
Smile Re: Despre Tuningul ATV-ului

Quote:
Originally Posted by TZN 85 BUB View Post
am si eu o problema cu chinezu meu de 110. are cutie de asta automata D N R. ideea este ca in momentul in care bag in viteza se aude un zgomot si se simte un soc( daca bag sa merg in fata , in momentul in care cuplez, e ca si cum cineva mi-ar da un sut in fund, se simte un zvac) la fel si cand bag in spate. este posibil sa fie ceva pe la cutie, sa nu fie strans, sa lipseasca ceva ?

ce ulei trebuie sa bag la un atv chinezesc de 110 ? ce cantitate ?

multam,
Pai baga un ulei 4 timpi 10w40 ..900 ml ...si la cutie.... relantiu e mare?e singura explicatie...daca nu e ralantiu.. pune un filmulet pe youtube si posteaza...poate te ajut cu cv si dak vr add alex_motolover
alex_driftpro is offline   Reply With Quote
Old 10-01-10, 21:09   #51
alex_driftpro

Stage 3
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 79
Default Re: Despre Tuningul ATV-ului


































motor nou 125 cmc,cdi racing,bobina inductie racing,fisa bujie racing,97 km/h R-N-1-2-3 putere 20 cp(am tras cu el un papuc incarcat cu 10 saci de ciment a cate 40 kg fiecare),etc POZELE SPUN TOTUL CHIAR DACA NU E FOARTE CURAT
alex_driftpro is offline   Reply With Quote
Old 10-01-10, 21:51   #52
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Despre Tuningul ATV-ului

De und stii ca are 20 de cai? Doar nu l-ai pus pe dyno??
Si...de ce ai nr. de Cali ??
eMH is offline   Reply With Quote
Old 10-01-10, 22:00   #53
alex_driftpro

Stage 3
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 79
Default Re: Despre Tuningul ATV-ului

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
De und stii ca are 20 de cai? Doar nu l-ai pus pe dyno??
Si...de ce ai nr. de Cali ??
Pai am facut calcule...motoru avea 16 CP asa scria in user manual...CDI a adaugat 2 si bobina inca 2
alex_driftpro is offline   Reply With Quote
Old 10-01-10, 22:35   #54
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Despre Tuningul ATV-ului

Asta suna exact ca "5 cai din filtru,5 cai din evacuare,deci loganul meu are 85 de cai "

Nu iti dai cu parerea legat de asa ceva...
eMH is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 15:08   #55
alex_driftpro

Stage 3
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 79
Thumbs down Re: Despre Tuningul ATV-ului

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Asta suna exact ca "5 cai din filtru,5 cai din evacuare,deci loganul meu are 85 de cai "

Nu iti dai cu parerea legat de asa ceva...
Pe CDI arata un grafic....si pe bobina la fel...deci mareste fiecare puterea cu 10% adica 1,6 fiecare si am rotunjit la 20 cp :P
alex_driftpro is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 16:53   #56
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Despre Tuningul ATV-ului

Pai bine,dar stii ca niciodata socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ.
De exemplu daca un producator spune ca filtrul sport da 5 cai unui motor,cand il pui pe dyno o sa descoperi o crestere de 2-3 cai. Daca o gasesti si pe aia.
Sau daca un producator zice ca masina lui face suta in 8 secunde,tu niciodata nu o sa reusesti sa faci asta. Pentru ca ei intotdeauna dau cifre mai mari decat sunt defapt. In caz ca se ia cineva de ei arunca in schema faza cu "factorul uman",care intr-adevar,este foarte variabil.
Oricum,daca are 20 de cai e bine,dar atunci intervine cealalta chestie. Pai cum tata,din motor de 20 de cai,decat 90 km/h ?
eMH is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 17:14   #57
alex_driftpro

Stage 3
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 79
Smile Re: Despre Tuningul ATV-ului

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Pai bine,dar stii ca niciodata socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ.
De exemplu daca un producator spune ca filtrul sport da 5 cai unui motor,cand il pui pe dyno o sa descoperi o crestere de 2-3 cai. Daca o gasesti si pe aia.
Sau daca un producator zice ca masina lui face suta in 8 secunde,tu niciodata nu o sa reusesti sa faci asta. Pentru ca ei intotdeauna dau cifre mai mari decat sunt defapt. In caz ca se ia cineva de ei arunca in schema faza cu "factorul uman",care intr-adevar,este foarte variabil.
Oricum,daca are 20 de cai e bine,dar atunci intervine cealalta chestie. Pai cum tata,din motor de 20 de cai,decat 90 km/h ?
20 de cai dar are cuplu mare... de ex un camion de 600 cp prinde doar 120 km/h dar un bmw 530d de 200 cp prinde 260 km/h.
Si app ce inseamna dyno??
alex_driftpro is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 17:33   #58
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Despre Tuningul ATV-ului

Asta a fost cel mai la indemana filmulet cu un atv pe dyno.
Dyno Testerul e masa pe care sta atv-ul,si care in functie de cat de repede se invarte rola aia mare de sub rotile din spate alea atv-ului iti zice pe computer cati cai are,cuplu,si asa mai departe.
Se mai foloseste pentru a vedea cam cum stai cu curba de putere si mici ajustari.
eMH is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 17:43   #59
alex_driftpro

Stage 3
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 79
Default Re: Despre Tuningul ATV-ului

Pai si unde pot sa il fac in bucuresti?
alex_driftpro is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 17:44   #60
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Despre Tuningul ATV-ului

Vezi ca mi se pare ca Master Tuner au dyno tester,dar nu stiu in ce masura poti sa faci cu atv,sau buggy. Vezi ca mi se pare ca exista user pe forum,mai bine iei legatura cu ei,ca sa iti poata spuna exact.
eMH is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -