Go Back   Forum 4Tuning > Hobby & Pasiuni Comune > MOTO > ATV

ATV ATV-ul meu, Tuning pe ATV-uri, Vanzari-Cumparari ATV, Sfaturi utile

Reply

Thread Tools
Old 28-06-11, 14:34   #1
Makudaru

Stage 1

Default am o problema la atv

salut , sunt incepator , si as vrea sa va adresez o intrebare ! cum pot amorsa o pompa de atv 200cc , nu reusesc deloc , am incercat in diferite moduri
!
pun lichid in vas , fac pedala , aerisesc , si nu merge (asta am incercat de 500 ori )X ) nu scoate lichidul afara , cand dau drumul la aerisitor .
problema e alta , cand mergeam cu atvu pe strada , si treceam un rau sau ceva , o groapa , mi se infranau rotile trepat , si atunci mergea sa aerisesc
.
pana cand intro zi , mi se blocau din 5 in 5 minute , am dat pompa jos , am dat placutele jos , si cilindri i-am bagat in interiorul etrierului , si de atunci nu mai resusesc sa amorsez pompa , pedala nu se intareste , nici lichid nu arunca cand dau drumu la aeristitor.

va rog frumos , ajutati-ma si pe mine , poate reusesc sa o fac!
multumesc!
Makudaru is offline   Reply With Quote
Old 10-07-11, 10:40   #2
pinnochio

Stage 3

pinnochio's Avatar

Default Re: am o problema la atv

Salut,încearcă să încarci instalaţia pe la aerisitorul de pe etrier.faci treaba asta cu o seringă şi un furtunaş.
pinnochio is offline   Reply With Quote
Old 18-07-11, 11:50   #3
eugen.nytro

Stage 3

eugen.nytro's Avatar

sal in primul rand inchizi aerisitori de la roti o siringa mare cu un furtun umpli vasul cu lichid la atv si ei fiecare etrier si il aerisesti asa am patit si eu si am cumparat pompa degeaba uite nr meu daca vrei sa iti dau si detali la tel 0761040331
Old 25-07-11, 10:08   #4
A8

Stage 2

A8's Avatar

fa cum a spus pinochio merge garantat!asa am facut si eu
A8 is offline   Reply With Quote
Old 10-08-11, 08:50   #5
Makudaru

Stage 1