Pai hai sa o iau de la inceput:
Dupa ce mi-a demontat arcurile vechi si le-am pus "cot la cot" cu cele noi, atat cele de pe fata cat si cele de pe spate, aveau aceasi inaltime; daca ar fi sa " intind " arcurile pentru a obtine o bucata dreapta ( linie ), cele eibach sunt mai lungi, deci in acest caz, micsorarea garzii la sol se datoreaza faptului ca sunt mai moi; Astfel, la aceeasi viteza ( mica ) gropile, denivelarile de viteza samd nu se mai simt atat de tare => comfort!
In abordarea unor viraje cu viteza, din cate observ eu in calitate de sofer amator

, subvirarea initiala este mult mai scurta, iar in mijlocul virajului masina are un comportament mai neutru.
Arcurile sunt progresive, si de aici este comfortul la viteze mici si manevrabilitatea la viteze mai mari.
De abia cand o veni caldura o sa ma pot bucura pe deplin de ele, deoarece pe temperaturile astea se pierde mult datorita cauciucurilor de vara.