masina a intrat in tara in primavara asta. am luat-o de la un dealer din italia unde a fost demo car pt fiat punto.... 60.000 km... o masina de inceput... o masina de care sa mi se rupa daca o zgarii etc etc...
nu a fost chiar asa... pt ca masina s-a lasat asteptata pt ca a fost blocata in timisoara vreo 4 saptamani datorita unor probleme cu actele... care s-au rezolvat ulterior....
deja in primele doua zile dupa ce a venit, a intrat in service la Tottal Motto pentru un sistem audio complet care sa fie pe placul meu. aveam totul pregatit, pt ca fiind prima masina nu am simtit nevoia de putere sub capota ci imi doream foarte mult sa am un sistem audio bun.
initial am zis ca bag bani doar in ce se poate muta, masina nefiind convins ca o voi tine atat de mult. dar stiti si voi cum e ... cand ai inceput, nu te mai poti opri.
pana in prezent masina a suferit destul de multe modificari si cu siguranta va mai suferi si altele pt ca m-am hotarat sa nu o dau pt moment pt ca am investit foarte mult suflet si timp in ea... si rezultatele au fost pe masura, obtinand locul 1 la SQ la EMMA si un uimitor 128.9 db pe candy shop, la o masuratoare care a fost de curiozitate, masina fiind axata pe Sound Quality, nu bubuiala.
modificari aduse pana in prezent:
AUDIO:
- HU Clarion 778
- boxe fatza Focal Polyglass 164 v1
- subwoofer JBL 1204 br
- statie JBL 75.4
- antifonare Stinger Expert Road Kill + pasta BRAX
- cablaje Stinger
- kit amplificator Alfatec V25
ASPECT:
- plafon negru
- bara fatza "cupra style"
- stalpi laterali revopsiti negru
- pleoape custom dupa desgin propriu :d
- angel eyes
- jante OZ Racing + gume GoodYear
- folie Lumnar 80% pe spate
- neon interior + portbagaj
- instalatie xenon 8000k
PERFORMANTE:
- resoftare care a mai adus si ea 20-27 de caluti
- kit discuri frana BREMBO Racing
planuri de viitor:
- maine voi merge sa ii cumpar tweetere Focal noi ceva mai bune... (este vorba de tweeterele de la Focal k2p), urmand ca in viitorul apropiat sa primeasca un upgrade si la domeniul statie & subwoofer.
- folie fatza
- arcuri sport -> garda la sol scazuta cu 4 cm (nu vreau suspensie pt ca stau bine pietrele la rinichi cum sunt acu icon_biggrin.gif)
- un badboy look care va veni in cel mai scurt timp, cum o scot din service si care va asigur ca va rupe gura targului
- adaptare turbina 1.9 TDI
- resoftare stage 2
- admisie sport
- evacuare sport...
ultimele 4 modificari urcand motorul in 140 - 150 CP
- POATE un bodykit discret
- LSD
in ultima vreme trebuie sa precizez ca masinuta a avut si un mic incident rutier, datorat unui imbecil care depasea pe linia de tramvai. in urma acestui incident m-am ales chior de un far si cu bara fatza crapata. acesta doar m-a agatat un pic de tot exact in coltul masinii, insa a fost indeajuns cat sa imi sparga farul si angel eyes-ul de pe stanga

in rest totul a scapat neatins.
farul a fost inlocuit cu unul nou, cu tot cu angel eyes, iar bara noua dorm cu ea la capul patului pt ca astept sa se termine cu zapada asta ca sa o pot vopsi si schimba.