Ok.inteleg.
brownshark sa stii ca si eu am muncit o gramada impreuna cu tata la veverita.Noi am facut suportul de troliu,noi l-am gandit si prins,noi am facut niste inaltatoare la amortizoare si arcuri de +5cm,noi am gadilat masina peste tot.Eu intotdeauna am apreciat pe cineva pe care-l duce capu sa-si repare sau sa faca ceva la masina lui.Deci Schumi are tot respectul meu.. Pe 19 sapt trecuta m-au sunat unii din bucuresti ca vor sa facem un traseu interesant, sa trecem din Buzau spre Vrancea prin munti pe la Gura Teghii in sus
. OK, am aruncat doar 2min un ochi pe harta si putin pe google earth si nu prea erau cine stie ce trasee.... dar m-am dus cu tata in speranta ca stiu ei bine traseul stabilit
. Ne intalnim in gura teghii ii dam bataie si aflam ca drumul era rupt rau... ne intoarcem sa o luam pe alta ruta. Forestierul ala era necirculat de vreo 3ani si plus de asta toate podetele erau rupte
Veverita mea a trecut din prima direct fara probleme. Celelalte 2 masini(galloper 2.5D,Cherokee SW 2.
se chinuiau si nu erau atenti deloc la indicatiile care le dadeam. De ex eu ii ziceam sa faca putin dreapta,el se uita la roata si facea stanga
. La un moment dat i-am zis tipului cu cherokee ori esti atent la indicatii si ghidaje ,ori faci ce vrei si te descurci.El nu ca imi pare rau dar ma uitam si eu la roata si praguri sa n-o zgarii
.Bun cand am terminat de podetele rupte si urma sa urcam spre golul aplin niste pante
a inceput nevastasa lu cherokee sa aiba niste crize
de o auzeam de la vreo 300m.Noi fiind in panta ca deja incepeam sa urcam. Ala a abandonat s-a intors acasa iar cel cu galloper s-a speriat si el putin de panta si s-a intors cu ceilalti. eu cu tata ne-am continuat drumul singuri fara o harta la noi gps sau alte tehnologii
,nici macar o busola. In creasta sus am dat de o stana iar ciobanii de acolo au zis ceva de un concurs de motoare care s-a organizat in primavara si au urcat din nereju-vrancea pana sus la stana lor. Cand am auzit, bucurie mare ca nereju e in Vrancea.Am inceput noi sa coboram la nimereala ca nu se mai vedea drumul doar niste panglici ratacite de la concurs
cand am intrat in padure am dat de multe drumuri de TAF. Am coborat usurel incalecand sleaurile mari pana am dat de namol
iar aici a inceput distractia.
Neavand pe unde sa ocolim prin padure a trebuit sa intram prin namol pe drumul de TAF. Mie imi venea namolul mai sus de genunchi . Dai trolieri repetate. a murit baterie de cateva ori
. Intr-o zona am ocolit prin padure si am dat de o mlastina
), iar trolieri . intr-un final am dat de forestierul unde veneau camioanele sa incarce lemne. forestierul era jalnic plin de bolovani,busteni,sleauri adanci si noroi cat cuprinde
Dupa ore intregi de chin pe la ora 21 dam de un DAC ,cum sunt alea la jandarmerie blindate. Soferul a ramas masca de unde am coborat si cum am reusit.Apoi ne-a zis ca DAC-urile sunt singurele care pot transporta lemne din zona pt ca sunt cele mai inalte.Cu un Roman n-ai cum.
Pe la ora 1 ajungem in Nereju si am dat de un drum mai bun
insa deabia la ora 2:30 am gasit o cazare prin Lepsa. A fost o zi foarte faina de offroad la greu si ma bucur ca a rezistat veverita prin acele conditii
.