Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de teren 4X4

Masini de teren 4X4 Sectiune dedicata pasionatilor de Off-Road & 4X4

Reply
 
Thread Tools
Old 04-02-10, 02:26   #16
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Hummer H1 si... restul

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Si eu sunt de parere ca H1 nu are rival pe teren accidentat. Spunea lascarica de un Land Rover care se strecoara printre copaci. Pai off-road inseamna cratere,pante aiurea,si asa mai departe,nu slalom printre copaci. Asta poti face cu un Panda 4x4.
i wan't to see a hummer doing this :

https://www.youtube.com/watch?v=HTFJj...eature=related

https://www.youtube.com/watch?v=7h4Dx3FXq8c&NR=1

https://www.youtube.com/watch?v=pJnBh...eature=related

+ multe altele, dar cred ca intalegi ideea.

Cum zicea si Lascarica, offroad nu inseamna doar raid, mai exista si paduri, traseuri tehnice etc.
__________________
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 04-02-10, 08:23   #17
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Re: Hummer H1 si... restul

Eu de aia am pus si filmuletul cu Hummerul... Nu cred ca te-ai uitat. Inteleg ca-ti place MB, dar nu e cu nimic mai special. Iar ce ai aratat tu ca face MB-ul... Hummerul face in somn Asa, uita-te si acolo ce bordura urca H1-ul... chestie pe care niciodata, o alta masina stoc nu o va face. In orice proba pe off-road, H1 e cel mai tare, singurul dezavantaj fiind latimea destul de mare, care nu tine cu el atunci cand trebuie sa treaca printre stanci, copaci, etc.
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 04-02-10, 11:32   #18
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Hummer H1 si... restul

Bogdan,in primul filmulet e un Mercedes care merge oblic prin apa. Probabil Hummerul nu ar fi mers oblic,pentru ca nu e nevoie. H1 trece prin apa mai mare de 1 metru fara sa aiba vreo problema.
In legatura cu celelalte filmulete,sunt sceptic in privinta capabilitatii Hummerului H1,dar hei... Alea nu sunt stock! Hai sa mai si modificam un Hummer H1 pentru off-road,ca dupa aia o sa gasesti aici filmulete cu Monster Truck,cu care sa il comparam.


P.S.: Lascarica,nu ma cunosti personal,si nu e bine sa etichetezi omul asa.
Daca vrei detalii despre mine,astept un PM.
eMH is offline   Reply With Quote
Old 04-02-10, 11:40   #19
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Hummer H1 si... restul

video-urile le-am ales din intamplare, nu sunt blocat pe o marca (cu toate ca g-ul este bun in teren), vroiam doar sa subliniez ca dimensiunile foarte mari, garda mare intre punti o penalizeaza in situatii neprevazute, nicidecum sa neg capacitatile sale superioare in teren, in special la raid-uri. Dar e misto asa lata, incap 10 perechi de schiuri suspendate

https://www.youtube.com/watch?v=xXXXUIrUdQU&NR=1
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 04-02-10, 11:58   #20
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Hummer H1 si... restul

Acolo nu a lovit pomul pentru ca e prea lat. Pur si simplu,l-a lovit pentru ca soferul nu a stiut sa controleze masina.

Dupa cum observi,era suficient spatiu unde era urmele,doar ca soferul nu a mers pe urme. I-o fi placut lui pomul ala in mod deosebit.
eMH is offline   Reply With Quote
Old 04-02-10, 12:04   #21
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Hummer H1 si... restul

...eu ies din discutie...probabil sunt unul dintre putinii prezenti in topicul asta care am si mers cu un h1 (prin 2000,avea un amic unul inscris in lituania) ,insa vad ca aici sunt tare multi specialisti,iar eu nu ma pot pune cu dansii.. ...
PS: pana una-alta,va rog aratati-mi UN H1 care a castigat MACAR UN trial/concurs offroad (extrem,nu raid..cu toate caa..nici acolo) si apoi faceti raportul cu alte modele -> marca-model vs. competitii castigate ...modificat cat vreti voi...sau la clasa de masini 4x4 stock(doar echipate cu simex or mud de 33-35).
Multumesc,
PS2: eMH, am vazut ce varsta ai,esti scuzabil...nu sunt curios de nimic altceva.
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 04-02-10, 12:37   #22
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Re: Hummer H1 si... restul

Pai Lascarica, oi fi si tu cunoscator, poate mai mult ca mine, insa vorbim de lucruri diferite aici. Eu zic ca, in ceea ce priveste masinile stoc, asa cum ies ele pe usa fabricii, H1 nu are rival in ceea ce poate face. Tu zici de concursuri extrem, etc... Acolo asa este, sunt multe alte masini modificate care fac shushu pe H1, dar, repet... modificate special pentru off-road, extrem, ce vrei tu. La noi nu cred ca a castigat vreun H1 ca nu a participat, poate asta e un bun motiv, nu?

Discutia nu mergea in directia cea buna ca oamenii de aici vorbesc de lucruri diferite. Atata tot.
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 11:59   #23
Ady4x4

Stock
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 1
Smile Re: Hummer H1 si... restul

Salut sunt nou venit pe 4tuning, de obicei stau pe forumuri de off road(nu dau nume pt ca nu este frumos) .
Dar in privinta H1 ....nu se poate discuta desrfe el ca despre o masina de off road , chiar si stoc un G, Toyota, Nissan sau Defender pot trece niste obstacole pe care cu H1 nu le poti depasii decat daca folosesti troliul.

1. In off road indiferent daca este vb de competitie (extreme sau Rallyraid) sau ture prin muntii patriei una din cele mai imp componente este FIABILATEA, lucru pe care toti credeti ca H1 il are din plin , dar este tocmai invers H1 este o masina cat se poate de nefiabila (am mers cu H1 , am vb cu proprietari de H1) in opinia proprieatrilor de H1 care si fac off road, H2 este mult mai capabill off road.
2. Are ruspensie independenta (problem mare la off road) , masinile enumerate mai sus vin din fabrica cu puntii rigide (cel mai imp in off road)
Este vorba despre celebra fiabilitate , puntile rigide sunt nr 1 iar cand dai intr-un mare bolovan cu o bascula o faci tandari indiferent ca este de H1 , o punte rigida accepta mult mai usor un blocante de dif. Iar pe langa toate astea o masina cu punti rigide are un potential de modificare a garzii la sol si a rapoartelor in dif (f .important) mult mai mare , deci atomat mai buna pt off road standard sau extrem
3. Diferentialul , o alta componenta cheie la off road , la o punte rigida este mult mai rezistent plus ca se poate modifica raportul din el mult mai usor . De cele mai multe ori masinile care vin stock cu punti rigide au si dif. blocabile mecanic (nu exista off road fara asa ceva).
4. In motorsportul romanesc dupa raliurile clasice , off road-ul etse cel mai dez sport din toate punctele de vedere organizare ( campionate , cupe ) , masini si participanti. Pt cei ce nu ma cred sa intre pe site-uri de specialitate.
Chiar daca va vine sa credeti sau nu Off road-ul romnanesc este si unul dintre cele mai dezvoltate din Europa datorita reliefului nostru si legislatiei permisive din punct de vedere auto. Iar pasionatii de off road din romania de cele mai multe ori sunt oameni cu situatii financiare f bune, sa modifici o masina pt extrem este foarte costisitor plus ca dupa fiecare cursa ea trebuie reparata iar repartiile nu sunt minonore, pot enumera nume si funcii ocupate de oamenii care fac off road extrem si credetima daca H1 era ceva de capul lui in asa ceva nu era o problema finnaciara pt multi dintre ei (exemplu ... cand ai Veyron crezi ca H1 este o problema, la ora actuala pt competitie are Jeep, vinde Toyota din SUA facuta pt Rock nu era buna in padure ).
Pt cei curiosi si pt cei care nu cred le recomand sa vina sa vada cursele din campionat (trialuri ca restul este pe munti si in paduri) sau cupele.

Concluzie.
H1 este o masina facuta sa mearga prin desert in convoi in spatele tancurilor (au acelasi ampatament) , iar ampatamentul, marimea solutiile tehnice nu o recomada pt off road , iar pt rally raid ... respect JAPAN.
Ady4x4 is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 12:53   #24
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Hummer H1 si... restul

Foarte la obiect,multumim adi (nu stiu ce id ai pe c4x4 sau 4x4m). ....poate daca vor vedea argumente aduse de la mai multe persoane,nu vor mai refuza sa admita realitatea ce sta la baza unui... mit
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 19:03   #25
rorschach

Stage 5
 
rorschach's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 691
Default Re: Hummer H1 si... restul

bine zis ady,in sfarsit un om avizat.
rorschach is offline   Reply With Quote
Old 05-02-10, 19:14   #26
Laptiucu

Stage 5
 
Join Date: May 2007
Posts: 899
Default Re: Hummer H1 si... restul

adi respect
Laptiucu is offline   Reply With Quote
Old 06-02-10, 13:41   #27
Volk

Stage 2
 
Volk's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 59
Member of:
[AUDI]
Default Re: Hummer H1 si... restul

nu sunt foarte in tema, dar am inteles ca toyota fj cruiser e potenta (stock)
Volk is offline   Reply With Quote
Old 06-02-10, 18:49   #28
scorpio GL

Stage 5
 
scorpio GL's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
Default Re: Hummer H1 si... restul

https://www.youtube.com/watch?v=fqXyV...layer_embedded

sa mai destindem atmosfera
scorpio GL is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -