31-12-05, 11:49
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,660
Member of: [Old School Cars] [Opel]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"MariusTXA\"
LA CE ITI FAC EU AI GARANTIE 6 LUNI SI DACA SE INTAMPLA CEVA CEEA CE NU CRED IN TERMENUL ASTA LE FAC GRATUIT INCA O DATA.
|
pai zii cand costa buc..
|
|
|
31-12-05, 13:30
|
#17
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Eu le-am facut cu 1 mil bucata, au peste 30.000 km, si sunt la fel de tari ca la inceput.
|
|
|
31-12-05, 15:25
|
#18
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 2,955
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"B-34-SGM\"
Eu le-am facut cu 1 mil bucata, au peste 30.000 km, si sunt la fel de tari ca la inceput.
|
deci se poate....cam aici se invart pretzurile
@CT99WUW.......de unde ai scos faza cu 100 euroi de amortizor???? tu atat ai dat?
|
|
|
31-12-05, 15:41
|
#19
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,317
Member of: [Honda]
|
re
eu am zis 100 euro toate...in sensul ala...oricum..eu personal nu fac asa ceva si nu as face...dar fiecare isi stie banu lui si ideile lui..salut
__________________
Hang On, Not Done Accelerating
|
|
|
31-12-05, 15:49
|
#20
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 2,955
|
Re: re
Quote:
Originally Posted by \"CT99WUW\"
.....un intarit(umplut) sa zicem te duce la 100 euro....4 amortizoare te duc sa zicem 400 insa ...
|
ai zis 400 euroi , 4 amortizoare deci in concluzie ......k doar nu ne apucam sa facem cate 1....
Quote:
Originally Posted by \"CT99WUW\"
eu am zis 100 euro toate...in sensul ala...oricum..eu personal nu fac asa ceva si nu as face...dar fiecare isi stie banu lui si ideile lui..salut
|
|
|
|
31-12-05, 15:56
|
#21
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,317
Member of: [Honda]
|
re
oooof facem posturi pe topicul baiatului...am zis asa
un intarit(umplut) sa zicem te duce la 100 euro>>>>>alea 4 dp masina
4 amortizoare te duc sa zicem 400 >>>>>>>altele noi ..si urma...ceva de genul cat te tin alea umplute bla bla bla asta era
|
|
|
31-12-05, 16:26
|
#22
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 2,955
|
asta este altceva..ma speriasem.totusi dak citesti se intelege exact ce ti-am zis eu...numai bine si sarbatori fericite
|
|
|
31-12-05, 17:18
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 845
Member of: [Observator 4tuning] [Opel] [Street Zone]
|
sa nu ma intelegeti gresit:
1. acum nu am bani de bagat 400E in suspensie, sunt alte prioritati (ambreiaj, garnituri pe la motor, etc)
2. fac treaba asta ca o solutie temporara pentru ca ale mele sunt mai rau ca la cielo cel putin pe spate, iar orice manevra mai sportiva ar putea rezulta urat intr-un final.
3. intrebare, pentru ca nu stiu exact. suspensia masinii se lasa sa zicem cu 30mm daca :
a) arcurile fata spate sunt mai mici cu 30 mm decat cele normale in starea de comprimare de pe masina ?
b) amortizoarele in starea lor naturala de comprimare pe masina sunt mai joase cu 30mm.
c) amandoua
__________________
Opel Vectra GTS 2005 Z 19DT
Lexani LX6 Luxury Wheels
ToX Photography
|
|
|
08-01-06, 14:13
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,096
|
raspunsul corect e A
(si doar stii despre ce vorbesc )
dar ideea e ca si amortizoarele sa fie mai scurte (sport), sa aiba tija mai mica, ca daca nu, stau mai tot timpul comprimate (nu au ele puterea sa tina masina in sus) si cand dai intr-un hop sau bordura, ti-l impinge pana la cap, adica se comprima dintr-o data si devine ca dintr-o bucata.
si asta face rau la caroserie
poti sa mai incerci varianta riscanta de a taia din tija amortizorului, o bucata egala cu minusul de pe arc (in cazul tau 30mm) si sa ii dai alt filet, dar nu stiu pe nimeni sa fi incercat asta, mi-a venit mie asa, o idee
__________________
Sari prin obiectiv ca sa ajungi in lumea filmelor
|
|
|
08-01-06, 16:11
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 845
Member of: [Observator 4tuning] [Opel] [Street Zone]
|
aha... da..daca masina sta mai jos iar amortizoarele nu sunt sport, tija sta mult mai jos in el si are cursa mai scurta dar nu normala, pentru ca tija ar trebui sa stea sus. am priceput, deci daca tai din arcuri 30mm, trebuie sa am si amortizoare mai joase cu 30 mm la cursa
|
|
|
08-01-06, 22:46
|
#26
|
Stage 3
Join Date: Jul 2005
Posts: 110
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"tox\"
aha... da..daca masina sta mai jos iar amortizoarele nu sunt sport, tija sta mult mai jos in el si are cursa mai scurta dar nu normala, pentru ca tija ar trebui sa stea sus. am priceput, deci daca tai din arcuri 30mm, trebuie sa am si amortizoare mai joase cu 30 mm la cursa
|
TOX: stai linistit. -30mm merge cu amortizoare standard linistit. nici o problema n-o sa ai. (la calibra cel putin) pana in -50mm nu ai probleme cu d-astea. si inca o chestie. 100euro te duc 4 amortizoare sa le reconditionezi. 150 iti dau eu amortizoarele sachs super touring de pe calibra care o dezmembrez. Alea pe spate le-am scos deja. pe fatza tre sa le scot arcu si n-am cu ce sa-l comprim. si iti caut si factura sa vezi ca in noiembrie le-am cumparat.
0744 974 317
0729 284 208
|
|
|
08-01-06, 22:52
|
#27
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,317
Member of: [Honda]
|
re
Bai deci faceti'ma sa inteleg ...o masina normala ...o lasi din amortizor?? doar din amortizor mai scurt????? cum vine asta eu stiu ca pt a lasa masina iti pui si arcuri mai scurte..deci concluzia este.......POTI SA LASI MASINA DOAR DIN AMORTIZOR??? sunt curios cum vine asta va salut
|
|
|
09-01-06, 01:35
|
#28
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Ar fi mult mai simplu daca te-ai baga sub masina si ai privii un pic sistemul. Sigur o sa te luminezi.
Acum sunt mai multe sisteme. La unele sisteme (pe fatza in general) arcul se sprijina pe un taler care este sudat de amortizor.Partea de sus a arcului, logic se sprijina pe oala.Pentru a cobora masina, ori sudezi talerul ala mai jos pe corpul amortizorului, ori pui arc mai scurt.
Al doilea sistem (in general pe spate) arcul se sprijina intr-o parte pe punte, intr-o parte pe oala. Singurl mod de a cobora masina este un arc mai scurt.
Problemele care pot aparea : tija amortizorului standard e prea lunga, iar pistonul amortizorului lucreaza prea jos, iar la denivelari mari ajunge la capat. Asta duce in timp la deterioararea prematura a amortizorului.
Solutie : se scurteaza tija amortizorului cu atatia mm cu cat s-a coborat masina, si se da un nou filet. In felul asta pistonul amortizorului lucreaza acolo unde este prezavut de fabricant.
Deja am dat prea multe informatii gratuite, si sigur nu ma cinsteste nimeni.
|
|
|
09-01-06, 16:57
|
#29
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,317
Member of: [Honda]
|
re
da ...ce sa zic...daca ai fii fost atent ce am mai scris eu ..ma rog nu conteaza....taiat filete??? bai fratilor voi va jucati cu vietile voastre ...treaba voastra ...nu era mai simplu sa cumperi 4 arcuri +4amortizoare sport?...fiecare merge cu improvizatia care vrea pe masina ...insa daca era asa buna treaba faceau toti masini lasate si sportive cu flexul si cu scula de filetat ...salut ...eu am zis ca e mai SAFE sa pui ceva facut de un fabricant decat un home made
|
|
|
09-01-06, 18:35
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 969
|
Re: re
Quote:
Originally Posted by \"CT99WUW\"
da ...ce sa zic...daca ai fii fost atent ce am mai scris eu ..ma rog nu conteaza....taiat filete??? bai fratilor voi va jucati cu vietile voastre ...treaba voastra ...nu era mai simplu sa cumperi 4 arcuri +4amortizoare sport?...fiecare merge cu improvizatia care vrea pe masina ...insa daca era asa buna treaba faceau toti masini lasate si sportive cu flexul si cu scula de filetat ...salut ...eu am zis ca e mai SAFE sa pui ceva facut de un fabricant decat un home made
|
scuze pt OFF-TOPIK,dar nu se joaca doar cu vietile lor,mai sint si alti participanti la trafic.
P.S.
daca tot este conceptie personala,macar sa fie facuta de un specialist.
__________________
ariel
|
|
|
|
|