Curse necatalogate Arhiva curselor care au avut loc inainte de mai 2004 |
28-02-04, 15:01
|
#61
|
Guest
|
Quote:
Originally Posted by \"Morro\"
Quote:
Originally Posted by \"BogdanCMS\"
Quote:
Originally Posted by \"GSi\"
Kadett-ul meu cu 115CP si 1030Kg face 9.5s ... cred ca e posibil ca Saxo sa faca 9.4s.
|
Nu prea cred!Cum, tu ai cu 15 cai in plus,cilindree de 1.8,evident un cuplu mai mare,si sa scoti cu o sutime mai mult ca Saxo? Cam putzin plauzibil.Si oricum mashinile frantzuzesti sunt cam slabutze la demaraj(am vazut Peugeot 206 1.6 110cp facut de o Nova cu soft modificat de vreo 90-95cp).A,daca ziceau de 9,4 la varianta aia de 115cp,era altceva.Dar asha,ntz.
|
hmm ... nu prea le ai cu masinile frantuzesti, nu-i asa? ...
mai citeste si tu despre R5 , Renault Williams, Renault Sport , Peugeout s16 si RC , VTS-uri ... nu numai BMW face masini \"sport\" sa stii ...
si apropos, varianta cu 120 de cai de la VTS ia suta in 7.7 secunde ...
|
Morro,nu vorbeam de micile sportive obraznice aici,vorbeam de un amarat de Saxo de 1.6 100cp.Si cum dracu sa scoata un VTS suta in 7,7 sec?? Asta chiar ca e buna,cu tot respecul!Pai nu scoate Alfa 2.0 150cp Selespeed 7,7,deabia daca scoate putzin peste 8!!!Peugeot S16 era depashit de cand a aparut(2.0 136cp),Renaultul ce mai scotea mashini sportive!In rest doar RC mai salveaza din onoare si a aparut si destul de tarziu.Apropo,RC scoate suta in 7,4 si are 180cp!Asha ca la 120cp e imposibil sa scoata 7,7 VTS-ul!Nici chiar asha!
|
|
|
28-02-04, 15:23
|
#62
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of: [Midnight Racers]
|
Greutatea-i secretul ... masinile de care vorbesti au toate peste 1200Kg, Saxo are vreo 900
|
|
|
28-02-04, 16:15
|
#63
|
Guest
|
Quote:
Originally Posted by \"GSi\"
Greutatea-i secretul ... masinile de care vorbesti au toate peste 1200Kg, Saxo are vreo 900
|
Intr-adevar,conteaza,n-am afirmat contrariul,dar nici chiar asha.Pai RC-ul are tot cam in jur de o tona,hai sa zicem cu 100kg in plus grosso-modo,dar totusi e o diferenta de 60cp si cred ca conteaza destul de mult.In plus,Alfa are intr-adevar putzin peste 1200kg insa si un cuplu foarte bun,2bujii/cilindru(tre' sa conteze si asta,nu),injectoare sport,iar cutia e o bijuterie.Asha ca totushi mi-e fff greu sa cred ca VTS 120cp scoate suta in 7,7,nici daca ar fi complet goala pe dinauntru si ar avea 7-800kg(pe un Tico ar merge are 650kg ,da chiar uite ce idee,un Tico cu motor de vreo 100-120cp,ar fi ceva )
|
|
|
28-02-04, 16:33
|
#64
|
Presedinte Insomnia Racing
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of: [Moderators] [Insomnia] [PARTICIPANT CURSE]
|
Hondarul: Merci
... cu Mazda ... am avut norok
|
|
|
28-02-04, 22:52
|
#65
|
Stage 3
Join Date: Oct 2003
Posts: 75
|
Am gasit cifrele exacte pt. Saxo:
1.6i Vts 16v:
120 cai, 145Nm cuplu, 8.25 Kg/cal putere, suta in 8.4 secunde, 400 de metri in 15.9 sec
1.6i Vts:
100 cai, 137 Nm, 9.6 Kg/cal putere, suta in 10.2, 400 de metri in 17.4 sec
__________________
|
|
|
28-02-04, 23:32
|
#66
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
lool-...120 cai, 145Nm cuplu, 8.25 Kg/cal putere, suta in 8.4 secunde, 400 de metri in 15.9 sec
pur si simplu..imi vine...greu sa cred..ca scoate 15,9 sec pe 400 de m..
__________________
|
|
|
29-02-04, 02:51
|
#67
|
Stage 3
Join Date: Oct 2003
Posts: 75
|
La cursa din 09-08-2003 Saxo-ul care a luat locul 1 la gr. B a scos 15.564, cel putin asa apare in rezumatul cursei de pe site.
Daca era Saxo VTS 16V cu 120 de cai, n-avea ce sa caute la gr. B. Si daca era Saxo de 100 de cai, atunci cum de a scos timpul asta?
|
|
|
29-02-04, 09:04
|
#68
|
Stage 5
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
|
LEGAL RACING
Referitor la Saxo de la noi e VT nu VTS are doar abtibilde de vts in schimb puterea reala este pe la 140-150cp, in clasa e corect la B are sub 115cp.
Are: axacu came speciala, probabil electronica, admisie directa, evacuare mult mai rapida.
Cutia de viteze e f importanta si poate duce 1000kg la 100km/h in multe feluri de obicei cutiile de strada sunt destul de lungi.
RC-ul meu are 1080kg dec;arat cca 180cp iar real undeva in jur de 200cp din fabrica e tot serie si nu am putut sa fac spectacol cu el din cauza ca eram pe gume de iarna noi , cu presiune mica pe care le-as fi distrus daca fortam am mers f mult in treapta 2 ca sa evit patinarea as fi preferat zapada si gheata.
Sa stiti ca in unele situatii unde diferenta de putere e mica se mai dau derogari adica ar fi fost posibil chiar la 120 sa fie in grupa B , probabil nu in cazul unui Saxo care e f usor.
La grupa A au fost masini de pana la 95cpDacia motor renault 5 Alpine , BMW 318 de 117cpla B ,Ford Probe v6 24v de 170cp la C.... au existat derogari dar se vede ca nu au amenintat podiumul.
|
|
|
29-02-04, 12:01
|
#69
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of: [BMW]
|
de abia astept sa vina 20
sper sa fie vreme frumoasa si sa nu ploua
cred ca va fii super show, cu toate ca o sa fie cam nasol ca o se tina pe aeroport si nu stiu in ce masura va stii lumea
|
|
|
01-03-04, 18:06
|
#71
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
am vazut si eu video-uri;le cu acest Saxo......e tare de tot masinutza......oricum, si Stock un Vts e destul de rapid (eu stiam de 8.0 sec 0-100) si cum s-a mai zis, greutatea e secretul........dar cum zicea Morro, dupa 400m nu mai are asa multa vlaga si greutatea nu mai infleunteaza asa de mult, de-aia a putut sa-l depaseasca pe 1000m numai......
oricum, 15.56 e un timp bunicel, dar pt clasa 90-115 cp e chiar super! Asta e ca si-a aici, vin baietzii cu Civic si CRX sau Swift vechi si cu, nu multi cp, fac niste timpuri excelente, ce sa le fac daca cantaresc extrem de putin.......
|
|
|
01-03-04, 18:24
|
#72
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
|
|
|
01-03-04, 19:11
|
#73
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Quote:
Originally Posted by \"catalin rs4\"
|
da, exact
Io asta zic la multi care se mira cum de ma ia o masinuta din asta mica cu 100-120 cp, ii dau eu scaunele mele, sunroof, tot echipamentul , o fac la fel de grea ca a mea, ii bag si o cutie automata si atunci facem curse sa vedem care castiga
|
|
|
01-03-04, 19:18
|
#74
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
|
|
|
02-03-04, 02:33
|
#75
|
Stage 1
Join Date: Nov 2003
Posts: 11
|
Vad ca s-au iscat niste discutii in legatura cu masina asta a mea si n-ar fi rau sa dau niste explicatii.
In europa exista Saxo 1.4 VTS, 1.6 VTS si 1.6 16v VTS
In anglia se numesc Saxo Furio(1.4), Saxo VTR (1.6) si Saxo VTS (1.6 16v)
Confuzia la modelele europene vine de la faptul ca VTS nu numeste motorizarea, ci dotarea (optiunile) masini.
Motorul de 1.6 are 8v si 88bhp (pana in 2000) si 98bhp (din 2001>). Al meu e cel de 98bhp - 72kw (am talon/cartea masini si specificatii tehnice care sa ateste ce spun).
In carte masina face suta in 9.4s, iar cea de 16v (118bhp) in 7.8s
Ca greutate, a mea are 920kg cea de 16v are 935kg.
400m in 16.7s iar 16v in 15.6s, mia in 31.3s respectiv 28.8s
Diferenta majora intre cele 2 masini pe langa motor, galerie, evacuare este cutia de viteze. la 16v rapoartele sunt mult mai scurte, la mine mult mai lungi.
16v a fost versiunea sport (consum in oras 12.6 l in oras) , 8v versiunea sport mai soft (economica 8.8l oras)
Ca modificari am:
Axa Piper 270 grade
Galerie GMC 4-1 otel
Kit inductie Green
GE short shift kit
Mai intentionez electronica, FPR, suspensie (cat de curand ca s-au cam dus amortizoarele), modificat chiuloasa din pacate in Ro nu prea se poate asa cum trebuie. tre sa dau o fuga pana in anglia sa o fac), sistem evacuare inox etc
si pe urma trebuie sa ma decid daca aleg supercharger sau corpuri injectoare... din pacate compresorul ma duce spre 4-5000 lire, corpurile injectoare cu axa de 300 grade si calculator Dastek Unichip spre 3-4000 lire
ma voi gandi daca merita, sau mai bine iau o masina mai puternica din start....
Din pacate, fara dinamometru puterea actuala poate fi doar estimata, zic eu in jur de 120 maxim 125bhp. Cu compresor se ajunge la macar 190 cai si suta in vreo 6s ceea ce nu ar fi foarte rau.
La suta am incercat si eu cu un cronometru, 2 oameni, si a iesit cam 7.8-8 sec, insa din pacate, timpii pana la 100km sunt putin importanti in performantele unei masini. 0-160kmh e mai sugestiv si 400m respectiv 1km.
Mai conteaza foarte mult si plecarea si din pacate fara suspensie si cauciucuri bune e destul de dificila si pierd mult.
Ca viteza maxima in romania am mers vreo 215 (pe bord) la turatie eram la 6100 rpm in a 5-a (la 6200rpm intra-n rosu). In germania pe autobahn la usoara vale am intrat cu acu-n rosu in a 5a si aveam vreo 220 sau mai mult pe bord.
Viteza maxima constructita e vreo 195, probabil exista si abateri la vitezometru dar exista programe de calcul ale vitezei reale la anumite turatii in functie de rapoartele din cutie si cauciucuri si vitezele care mi-au iesit cam astea au fost si acolo.
Am condus si 16v, diferenta nu e foarte mare doar limita la turatie e 7200 cuplu maxim mai sus si cutia mai scurta mai ales primele 3 rapoare.
In rest...sa vedem, un R5GTT 115cai si 120cai are suta in 8s standard in stare buna... daca-i maresti un pic presiunea-n turbina se duce spre 7s ceea ce nu e rau deloc. plus ca are si vreo 800 si ceva de kile...
Sper sa fie ok masina si sa vin pe 20. Chiar daca am auzit ca o sa fie niste concurenti periculosi la B anul asta. (gata .nu mai zic nimic)
|
|
|
|
|