Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Accidente

Reply
 
Thread Tools
Old 04-08-14, 20:20   #1
danielMarius

Stock
 
danielMarius's Avatar
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 7
Default Accident usor in parcare

Buna ,sunt nou pe site-ul asta si nu stiu daca mai sunt posturi legate de asa ceva ,insa vreau sa gasesc un raspuns concret.
Deci sa incep ..sunt incepator ,am masina de vreo 3 saptamani. Acum o saptamana am fost intr-o parcare si din neatentie am agatat masca unei masini , doar putin ,nici nu era cine stie ce vizibil .M-am panicat si am plecat ( langa ,acolo era un nene paznic) Mentinonez ca masina mea nu a patit nimic ,nici o urma (am un golf 5 din 2007). Azi dupa masa am primit un plic sa ma prezint la politie cu RCA si carnetul de conducere . Credeam ca subsemnatul avea CASCO si nu m-am gandit la repercusiuni . Care sunt urmarile ? Poate sa imi ia permisul ?
danielMarius is offline   Reply With Quote
Old 04-08-14, 21:00   #2
KAY_

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: Accident usor in parcare

Ca proaspat posesor de permis , nu ar trebui sa stii legislatia ?Du te la politie si afla ce se intampla .
KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 04-08-14, 21:02   #3
danielMarius

Stock
 
danielMarius's Avatar
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 7
Default Re: Accident usor in parcare

Stiu legislatia , frumos raspuns ..am cautat doar un ajutor . Stiu ca s-ar putea sa imi ia permisul si 3-4 puncte . Dar vreau sa stiu daca cineva a mai patit asa si daca e chiar asa .
danielMarius is offline   Reply With Quote
Old 04-08-14, 21:36   #4
bogdan100

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 1,099
Member of:
[Honda]
Default Re: Accident usor in parcare

Legal o sa iti ia permisul pentru ca nu ai mers la politie sa declari accidentul . Indiferent cat de lovita e masina ta .Acum depinde de politist cat este de dur . Se poate sa scapi si doar cu o amenda .