o sa va copii ultima reclamatie pe care am facut-o la Chrysler. acolo e redat totul
trebuie citit de la sfarsit
Sent: Friday, 26 June, 2009 4:12 PM
To: '*********'
Subject: RE: Dialog Dodge, Miron alexandru - reclamatie Avenger
Buna ziua,
Casa Auto Iasi.
In Urma discutiilor cu cei de la service s-ar parea ca piesa vine maine si ca poate voi lua tot maine masina. Probleme au aparut de la achizitionare, vopseaua de pe portbagaj era matuita si se cunosteau urme ca si cum ar fi " plansa " vopseaua, fapt ce denota o revopsire a acesuia in graba. Apoi dupa o saptamna am observat ca geamul de la sofer se zgariase. Am fost la service si mi s-a spus in prima faza ca este vina mea, ca de ce am lasat praful sa intre intre cheder si geam , de ce am folosit geamul???? Geamul a fost schimbat pe garantie, dar nici la insistentele mele acerbe de a remedia cauza problemei zgarieturilor , adica Chederul acesta a fost doar curatat bine(dupa spusele angajatilor " am dat cu turbojetul pe el si l-am curat bine"). In prezent geamul este zgariat la loc, si mi-a fost refuzata cererea de schimbarea a acestuia cat si a problemei- insemnand chederul, deoarece nu li s-a mai aprobat----este inadmisibil!!! o alta problema aparuta a fost resetarea continua a ceasului de la sistemul audio, problema ce a fost constatata de cei din service , cica a fost remediata dar problema persista si in prezent....
Apoi la 14000 de km am inceput sa aud zgomote de la roata. Am fost in service si dupa indelungi deliberari intre "mesteri" s-a ajuns la concluzia ca e "ceva " din planetara si ca este defect din fabrica a acesteia. Apoi am avut la ea interventii ce nu au tinut in mod neaparat de deficiente ale masinii ci mai mult pe alti participanti in trafic. A fost introdusa masina in service pentru o problema de tinichigerie vopsitorie la aripa stanga spate si spoiler. toate buna si frumoase , masina reparata si vopsita numai ca s-a uitat conectarea stopurilor de ceata , stopuri ce le-am conectat singur.
Inainte sa mi se intample problema curelei de la alternator am avut iarasi o problema de tinichigerie vopsitorie in urma aterizarii unui borcan pe capota. Am dus-o la reprezentanta pentru a remedia problema . Mi s-a spus ca dureaza o zi, a durat 3 zile( au avut problema la vopsitorie)..... Cand am venit sa ridic masina am observat ca bara fata avea vopseaua matuita. Cand le-am spus celor ce mi-au vopsit-o mi-au transmis ca asa le-am adus-o eu......rusinos....sincer..... Dupa indelungi constatari ale lor si insistentle mele si a dlui care este responsabil de tinichigerie s-au apucat de curatat. Ce era?era scotch cu care au protejat\lipit masina si se topise de la caldura, scotch ce era prezent si pe aripa dreapta, scotch sau lipici ce intrase efectiv in vopsea. S-au chinuit 1 ora cu masina de polishat sa scoata petele , timp in care tot ma intrabau si imi incercau capacitatile vizuale" se mai vede???? " . Din cate stiu polishul mananca din vopsea si in timp aceasta isi pierde din calitati...ce trebuia facut??nu trebuia sa li se impute vopsitul barei????nu era cel mai corect lucru? Mi s-ar parea un gest cat de cat de fair-play din partea repsezentantei, ca sa nu vorbim de alte gesturi care tin de o relatie comerciala intre un client si vanzator din care cel care are de castigat pe teremn lung este vanzatorul, sa nu mi se puna la indoiala calitatile vizuale, capacitatile cat si minimele cunostinte despre masini.
Nu vreau sa bag in aceeasi oala pe toti angajatii reprezentantei, de aceea vreau sa le multumesc celor care am simtit ca au vrut tot timpul sa ajute si au fost aproape de client:******. Acestia sunt cei care sunt demni sa lucreze intr-o astfel de companie si lasa sa se inrezareasca calitatea cu care se lauda concernul.
In schimb contactul cu ceilati angajati, in special cei din service mi-au lasat un gust amar si mi-au lasat intiparita in minte calitatea de ageamism cat si lipsa de competenta a unor angajati carora nu le pasa de nimic... de exemplu cand stateam cu cei care incercau sa vada care e problema cu planetara am ramas socat de ce au spus.. " puteti merge cu ea si asa, cand s-o rupe s-o rupe, asta e!" Atitudinea unor oameni ca acestia imi alimenteaza convingerea ca mai bine ma duc in alt oras la alt service autorizat sau chiar sa renunt la garantia si serviciile oferite de concern. Sumele pe care le platesti indiferent de orice serviciu prestat sunt justificate prin sintagma raport calitate-pret , dar cand ceri sume astronomice ptr o manopera..care nu denota calitate , manopera care uneori depaseste pretul pieselor . inca odata este INADMISIBIL!!!!!
Va rog sa ma convingeti ca nu am facut cea mai proasta alegere prin achizitionarea acestei masini!!!
From: ******* [mailto:******]
Stimate domnule Miron Alexandru,
Va rugam sa ne comunicati numele dealerului autorizat Dodge la care v-ati prezentat pentru remedierea problemelor la care faceti referire, pentru a putea analiza cazul dvs.
Cu stima,
*********************
www.mercedes-benz.ro
E-mail Disclaimer Mercedes-Benz Romania SRL
If you are not the addressee, please inform us immediately that you have received this e-mail by mistake, and delete it. We thank you for your support.
Daca nu sunteti destinatarul acestui mesaj, va rugam sa ne informati de indata ce ati primit accidental acest e-mail si sa-l stergeti. Va multumim pentru sprijin.
***********************
Trimis in data Friday 26 June 2009 - 1:53:33 pm
Subiect probleme autoturism
Solicitare buna ziua.sunt posesorul modelului dodge avenger.masina are 18000 de km si deja sunt la a 3a intrare in service ptr probleme din fabrica a masinii.acum sunt pentru o curea de la alternator care imi va veni in min 7 zile lucratoare de luni.mi s-a acordat masina pana maine dimineata,dar termenul de remediere al problemei aparute este mai mare decat perioada in care mis-a acordat masina substitut. Doresc ,daca nu se poate sa beneficiez de masina mea,pe care am platit-o de o masina substitut pentru cea care este in service pe toata perioada in care sunt privat de masina personala din considerente ce tin exclusiv de producator. Doresc raspunsul dvs in scris despre pozitia dvs referitoare la incidentele constatatw cat si asupra produsului pe care mi l-ati comercializat si remedierea dwfectiunilor aparute de la achitionarea masinii cat si calitatea serviciilor asigurate in repeezentanta. O nerezolvare pe cale amiabila a problemelor enumerate cat si cele adiacente ac estora va duce catre o directionare catre oeganele abilitate in rezolvarea litigiilor de acest fel. Pentru mai multe detalii in privinta problemelor aparute in garantie va stau la dispozitie.astept cu nerabdare raspunsul dvs
Acord folosire date personale Imi dau acordul ca orice date cu caracter personal si orice alte informatii furnizate de mine, cuprinse in acest document, sa fie procesate si folosite de Daimler AG, de Mercedes-Benz Romania si de catre Centrele Autorizate de Vanzari si Service Dodge, pentru a ma informa prin orice mijloace de comunicare (sms, e-mail, posta, fax, etc.) cu privire la ofertele, serviciile si produsele Dodge, in conformitate cu legislatia in vigoare - Legea 677/2001. Cunosc faptul ca Mercedes-Benz Romania este operator de baze de date personale, inregistrat cu numarul 4532. Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa Mercedes-Benz Romania - Str. Biharia Nr. 26, Sector 1, Bucuresti, imi pot exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi: sa obtin, o data pe an, confirmarea ca datele mele sunt sau nu prelucrate, sa intervin asupra datelor transmise, sa ma opun prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia mea particulara.