Salutare!
Nu am gasit o zona pentru Rover 45, insa nu cred ca se supara nimeni ca postez aici ''problema mea''.
Am nevoie de parerea voastra, a posesorilor de Rover. Povestea este urmatoarea:
Doresc sa cumpar un Rover 45 din 2001, 2000 cmc, diesel. Are 88.200 km si sunt km reali. Sunt sigur de ceea ce spun pentru ca este una din masinile companiei la care lucrez. In trecut, era masina unui sef, care de fapt avea mai multe masini si le folosea alternativ. De 4-5 ani a fost utilizata de diversi angajati (printre care si eu), dar nu foarte mult. Vreau sa spun ca revizia de 60.000 a fost facuta in 2005, de unde rezulta o medie de ~10.000 km/an (poate e irelevant acest calcul).
Masina nu are piele...are dotari standard (ac, abs, geamuri electrice, sistem audio Clarion cu magazie de CD-uri, etc).
In acest moment, masina are probleme cu planetarele si , cred, ceva la bieleta de directie. Orice problema de service pt aceasta masina a fost rezolvat la Bavaria, insa acum, la revizia de 90.000, baietii de la service-ul inainte amintit ne-au inaintat un deviz de 10.000 lei, din care filtrele si uleiul insemna cam 1400 de lei. Cei drept, era trecuta si o pompa de apa sau o garnitura pt ea....colegul care merge acum mi-a spus ca mai pierde apa, insa in cantitati destul de mici.
Am fost la un alt service, de cartier, si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate capetele de planetare, placutele, eventual discurile, insa acestea din urma,din cate am citit de pe acest forum, daca nu au mai putin de 19mm, nu trebuie schimbate (citez pe workaholik_ro care chiar m-a impresionat prin cunostintele sale tehnice....).
Nu pot spune ca masina a fost foarte intretinuta, insa sunt convins ca problemele de aspect interior se pot remedia foarte usor.
Starea tehnica a motorului zic eu ca este ok. Merge rotund si trage puternic.M-am indragostit de masina asta de cand am mers prima data cu ea, acum 2 ani....
Consumul pare ok.... consum mixt ~6,5-7l %.
In ceea ce priveste tinichigeria, are o mica strambatura la aripa din spate dar vopseaua nu e sarita, iar pe spoiler are cateva zgarieturi mici....in rest e ok si nu am vazut nici un pic de rugina la ea.
Aaaa, si era sa uit....cred ca trebuie schimbat kitul de ambreiaj....in aglomeratia din Bucuresti de la 6 seara simt ca uneori intra putin mai greu in prima treapta....se vede ca nu e ok si stiu ca e o ''afectiune'' ce recidiveaza la 2-3 ani la Rover. Teoretic, Bavaria l-a schimbat vara trecuta si a costat 700 lei.....faptic, nu stiu ce au schimbat sau nu....
Va rog sa-mi spuneti daca un pret de 3000 Euro este un pret ok pentru acest Rover.
Astept parerile vostre (care sper sa fie cat mai obiective), dar si intrebari daca e cazul.
Deasemenea, daca stiti, spuneti-mi un service in Bucuresti unde ati reusit sa va rezolvati problemele legate de Rover 45, 75, 400, 600....etc
Multumesc anticipat!
G