Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Alte discutii ROVER - MG

Reply
 
Thread Tools
Old 03-05-09, 14:57   #1
hs_vct

Stage 4
 
hs_vct's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 204
Default o parere.....mg zt 2.5 v6?

.....
hs_vct is offline   Reply With Quote
Old 04-05-09, 02:16   #2
hs_vct

Stage 4
 
hs_vct's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 204
Default Re: o parere.....mg zt 2.5 v6?

nu isi da nimeni cu parerea?
hs_vct is offline   Reply With Quote
Old 04-05-09, 02:58   #3
r0xanicutza

Stage 4
 
r0xanicutza's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 224
Default Re: o parere.....mg zt 2.5 v6?

scuza-ma ca te intreb... la ce vrei sa ne dam cu parerea? nu e nimic descris si nici o poza
r0xanicutza is offline   Reply With Quote
Old 04-05-09, 08:05   #4
AvataR

Stage 3
 
AvataR's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 150
Default Re: o parere.....mg zt 2.5 v6?

sunt solicitate detalii tehnice despre mg zt 2.5 v6, pareri personale si daca se poate chiar experiente proprii.
AvataR is offline   Reply With Quote
Old 04-05-09, 09:02   #5
r0xanicutza

Stage 4
 
r0xanicutza's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 224
Default Re: o parere.....mg zt 2.5 v6?

aha! ok... n-am inteles...
r0xanicutza is offline   Reply With Quote
Old 04-05-09, 09:54   #6
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: o parere.....mg zt 2.5 v6?

Quote:
Originally Posted by AvataR View Post
sunt solicitate detalii tehnice despre mg zt 2.5 v6, pareri personale si daca se poate chiar experiente proprii.
E un Rover 75 cu oarecare diferente, cu aceleasi parti bune si proaste si cu avantajele si dezavantajele evident date de diferente. Pot sa vorbesc din perspectiva Roverului, acolo unde elementele sunt comune.

Parti bune:
- o caroserie zdravana si confortabila despre care unii spun ca e cea mai rigida din clasa ei;
- rezultate bune la EuroNcap, puncte peste BMW seria 5;
- manevrabilitate buna in ciuda gabaritului;
- zgomot interior extrem de redus, comparabil cu putine chestii pe care le-am condus;
- suspensie rezistenta care face fata chiar si nenorocitelor de drumuri de la noi;
- tinuta de drum impecabila;
- confort de nota 10 la drum;
- un motor elastic si fiabil cu mai multe experiente de peste 300.000 km fara probleme majore, ceea ce e onorabil pentru benzina;
- permite turatii mari si accelereaza la nevoie de la 2500 la 7000 de ture fara sa ceara schimbare, ceea ce poate fi util la "inghesuiala"; totusi, e slabut daca-i subturat;
- motorul suna pur si simplu minunat , mai ales in zona 4000-7000;
- cutie precisa si usor de manevrat, pana si mersul inapoi e sincronizat, n-am experiente cu automata dar e Jatco si se spune ca-i buna.
- arata foarte bine si cred ca asta nu-i discutabil.
- s-a fabricat din 1999 si inca nu nu am auzit de unul ruginit;
- din cate am eu cunostinta, deocamdata kilometrajul nu se poate truca, ceea ce nu e putin lucru.

Parti proaste:
- caracasa termostatului crapa, de obicei pe la 100.000, nu costa o avere dar nu-i usor de schimbat;
- distributia e scumpa, se schimba doar la 150.000 sau 6 ani dar manopera e infernala; daca cedeaza o curea motorul se face pulbere, dar sunt cazuri rare;
- "hataiala" de oras aglomerat duce la consumuri uneori aberante;
- tot felul de fleacuri iti pot face viata amara daca nu stii despre ce-i vorba: "VIS valves", drenurile de la ECU, mufele de airbag de sub scaune, contactul de mers inapoi, rezistenta de limitare de la ventilator...atat imi vine in minte acum.
- un volan greu in comparatie cu Passat sa Mondeo (nu greu de manevrat, vorbesc de obiectul in sine), rautaciosii il compara cu o timona de vapor;
- spatiu prea scurt pentru genunchii celor din spate (am 1.93).
- tractiune fata, ceea ce eu personal consider nepotrivit la caroseria asta; spate sau chiar integrala era mai bine, loc era pentru amandoua;
- un V6 transversal pe mine personal (din nou personal ) ma scoate din sarite;
- unii zic ca ar fi submotorizate, dar exista pentru asta V8-ul, ala ara chiar si tractiune spate.
- posibilitatile de a tuna sau remapa motorul sunt mici, exista doua variante de supraalimentare cu compresor elicoidal, unul australian care face motorul praf si unul care cica ar merge.
- magazia de la CD changer se blocheaza uneori, dar aici vina e a lui Alpine;

Diferente 75/ZT:
- suspensie sport, mai rigida si cu tinuta de drum si mai buna;
- putere mai mare data de o geometrie diferita a axelor cu came: 180 pt. automata, 190 pt. manuala.
- jante de diametru mai mare, tot pentru tinuta de drum - atentie la gropi !
- un interior mai auster.
- scaune diferite, cu suport lateral mai bun.
- rapoarte de schimb mai scurte.

Cam asta e in mare si sper ca am fost obiectiv, posibil sa fi uitat cate ceva, dar raspund la intrebari, iar pe masura ce-mi mai amintesc o sa revin cu completari.
O comparatie potrivita, zic eu - penultimul A6, cu ultimul nu m-am dat.
__________________
Mecanicul nu poate sfida logica si legile fizicii decat daca asa vrea el.

Last edited by workaholic_ro; 04-05-09 at 10:30.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 04-05-09, 17:37   #7
hs_vct

Stage 4
 
hs_vct's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 204
Default Re: o parere.....mg zt 2.5 v6?

Quote:
Originally Posted by joy4 View Post
scuza-ma ca te intreb... la ce vrei sa ne dam cu parerea? nu e nimic descris si nici o poza
da pardon, poate ca ar fi trebuit sa pun o poza sa vezi masina....
o parere personala daca tu ai cumpara masina asta ptr tine ca pe mine ma bate gandu' si eram curios care e parerea lumii, atata tot.
hs_vct is offline   Reply With Quote
Old 04-05-09, 17:37   #8
hs_vct

Stage 4
 
hs_vct's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 204
Default Re: o parere.....mg zt 2.5 v6?

Quote:
Originally Posted by AvataR View Post
sunt solicitate detalii tehnice despre mg zt 2.5 v6, pareri personale si daca se poate chiar experiente proprii.
multumesc....cineva care a inteles
hs_vct is offline   Reply With Quote
Old 04-05-09, 17:39   #9
hs_vct

Stage 4
 
hs_vct's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 204
Default Re: o parere.....mg zt 2.5 v6?

Quote:
Originally Posted by workaholic_ro View Post
E un Rover 75 cu oarecare diferente, cu aceleasi parti bune si proaste si cu avantajele si dezavantajele evident date de diferente. Pot sa vorbesc din perspectiva Roverului, acolo unde elementele sunt comune.

Parti bune:
- o caroserie zdravana si confortabila despre care unii spun ca e cea mai rigida din clasa ei;
- rezultate bune la EuroNcap, puncte peste BMW seria 5;
- manevrabilitate buna in ciuda gabaritului;
- zgomot interior extrem de redus, comparabil cu putine chestii pe care le-am condus;
- suspensie rezistenta care face fata chiar si nenorocitelor de drumuri de la noi;
- tinuta de drum impecabila;
- confort de nota 10 la drum;
- un motor elastic si fiabil cu mai multe experiente de peste 300.000 km fara probleme majore, ceea ce e onorabil pentru benzina;
- permite turatii mari si accelereaza la nevoie de la 2500 la 7000 de ture fara sa ceara schimbare, ceea ce poate fi util la "inghesuiala"; totusi, e slabut daca-i subturat;
- motorul suna pur si simplu minunat , mai ales in zona 4000-7000;
- cutie precisa si usor de manevrat, pana si mersul inapoi e sincronizat, n-am experiente cu automata dar e Jatco si se spune ca-i buna.
- arata foarte bine si cred ca asta nu-i discutabil.
- s-a fabricat din 1999 si inca nu nu am auzit de unul ruginit;
- din cate am eu cunostinta, deocamdata kilometrajul nu se poate truca, ceea ce nu e putin lucru.

Parti proaste:
- caracasa termostatului crapa, de obicei pe la 100.000, nu costa o avere dar nu-i usor de schimbat;
- distributia e scumpa, se schimba doar la 150.000 sau 6 ani dar manopera e infernala; daca cedeaza o curea motorul se face pulbere, dar sunt cazuri rare;
- "hataiala" de oras aglomerat duce la consumuri uneori aberante;
- tot felul de fleacuri iti pot face viata amara daca nu stii despre ce-i vorba: "VIS valves", drenurile de la ECU, mufele de airbag de sub scaune, contactul de mers inapoi, rezistenta de limitare de la ventilator...atat imi vine in minte acum.
- un volan greu in comparatie cu Passat sa Mondeo (nu greu de manevrat, vorbesc de obiectul in sine), rautaciosii il compara cu o timona de vapor;
- spatiu prea scurt pentru genunchii celor din spate (am 1.93).
- tractiune fata, ceea ce eu personal consider nepotrivit la caroseria asta; spate sau chiar integrala era mai bine, loc era pentru amandoua;
- un V6 transversal pe mine personal (din nou personal ) ma scoate din sarite;
- unii zic ca ar fi submotorizate, dar exista pentru asta V8-ul, ala ara chiar si tractiune spate.
- posibilitatile de a tuna sau remapa motorul sunt mici, exista doua variante de supraalimentare cu compresor elicoidal, unul australian care face motorul praf si unul care cica ar merge.
- magazia de la CD changer se blocheaza uneori, dar aici vina e a lui Alpine;

Diferente 75/ZT:
- suspensie sport, mai rigida si cu tinuta de drum si mai buna;
- putere mai mare data de o geometrie diferita a axelor cu came: 180 pt. automata, 190 pt. manuala.
- jante de diametru mai mare, tot pentru tinuta de drum - atentie la gropi !
- un interior mai auster.
- scaune diferite, cu suport lateral mai bun.
- rapoarte de schimb mai scurte.

Cam asta e in mare si sper ca am fost obiectiv, posibil sa fi uitat cate ceva, dar raspund la intrebari, iar pe masura ce-mi mai amintesc o sa revin cu completari.
O comparatie potrivita, zic eu - penultimul A6, cu ultimul nu m-am dat.

multumesc ptr detalii......dar m-am documentat despre ea....
hs_vct is offline   Reply With Quote
Old 05-05-09, 11:27   #10
AvataR

Stage 3
 
AvataR's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 150
Default Re: o parere.....mg zt 2.5 v6?

super tare raspunsul lui workaholic, dar mufele de la airbag de sub scaune... sunt cred o problema comuna la rover 75.... .

ceva sfaturi pentru remedierea acestui aspect?
AvataR is offline   Reply With Quote
Old 05-05-09, 13:44   #11
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: o parere.....mg zt 2.5 v6?

Quote:
Originally Posted by AvataR View Post
super tare raspunsul lui workaholic, dar mufele de la airbag de sub scaune... sunt cred o problema comuna la rover 75.... .

ceva sfaturi pentru remedierea acestui aspect?
Mufa mama e putin mai "labartata" decat s-ar cuveni, nu strange si se slabeste. Le poti asigura cu niste gume de legat borcanele sau alta improvizatie.
Eventual se pot inlocui mufele sau lipi pur si simplu firele, au facut-o altii, eu n-am incercat si nu recomand.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 05-05-09, 14:20   #12
hs_vct

Stage 4
 
hs_vct's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 204
Default Re: o parere.....mg zt 2.5 v6?

eu unu nu as taia firele....mai repede le-as lega cu "soricei" d'aia de plastic
...
si niste poze..... ca sa fie si ele pe aici
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	mg_zt_niot.net (4).jpg
Views:	142
Size:	48.2 KB
ID:	903620   Click image for larger version

Name:	news1205_08.jpg
Views:	148
Size:	66.8 KB
ID:	903621   Click image for larger version

Name:	zte_02.jpg
Views:	112
Size:	48.0 KB
ID:	903622  

hs_vct is offline   Reply With Quote
Old 05-05-09, 14:33   #13
alex MG ZR 160

Stage 5
 
alex MG ZR 160's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,218
Default Re: o parere.....mg zt 2.5 v6?

Quote:
Originally Posted by hs_vct View Post
eu unu nu as taia firele....mai repede le-as lega cu "soricei" d'aia de plastic
...
si niste poze..... ca sa fie si ele pe aici
mai sa fie ne inmultim:P

oricum si pe mine ma batea un zt dar break si un motor ceva mai mare 4.6L
alex MG ZR 160 is offline   Reply With Quote
Old 05-05-09, 14:45   #14
hs_vct

Stage 4
 
hs_vct's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 204
Default Re: o parere.....mg zt 2.5 v6?

pai nu trebe marita familia?
dupa ce numaram pe degetele de la maini cate "englezoaice" sunt pe strazi, macar astia care le apreciam sa mai avem una-doua
hs_vct is offline   Reply With Quote
Old 05-05-09, 15:29   #15
AvataR

Stage 3
 
AvataR's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 150
Default Re: o parere.....mg zt 2.5 v6?

1.pozele ... superbe...

2. multumesc work pt sfaturi, am sa evit bypassul mufei, cand am timp studiez putin mufele si va anunt daca am reusit. am cautat mufe noi dar mi s-a raspuns ca vin cu tot cu cablaj, ca e greu de schimbat etc.

Last edited by AvataR; 05-05-09 at 15:32.
AvataR is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -