14-04-09, 21:15
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
La cate masini ati vazut asa ceva ?
Poza e furata de la englezi, eu n-am demontat niciodata masca, sper sa nu fie nevoie. Am "linkuit-o" asa, pentru cei care se gandeau cat e de tare un parasoc de plastic - nu-i tare, da' oare chestia asta ?
(Apropos, stiati ca are mai multe puncte Euro NCAP decat BMW 5) ?
__________________
Mecanicul nu poate sfida logica si legile fizicii decat daca asa vrea el.
|
|
|
14-04-09, 21:23
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 2,145
|
Re: La cate masini ati vazut asa ceva ?
...he , he , face figuri ventilatorul ?...te documentezi ?
|
|
|
14-04-09, 23:40
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 386
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: La cate masini ati vazut asa ceva ?
tin sa te dezamagesc dar nu e chiar asa de deosebita armatura de la rover....toate masinila au asa ceva pana si loganul.....cea din imagine e o armatura destul de tare dar cea mai buna folosita de rover e ca un acordeon (cred ca sti povestea cu pusul paharului de apape o coala....) in sectiune si a fost pusa pe rov 200 inainte de '95....si ai dreptate rover a fost in top 10 Ncap mereu de cele mai multe ori in pozitiile 4-5
__________________
----------------------------------------------
>>CLUB ROVER-MG<<
ROVER 200 cu inima turbo benzina de "Tomcat" ...
ROVER 75 cdti....zi de zi.....
|
|
|
15-04-09, 01:13
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,218
|
Re: La cate masini ati vazut asa ceva ?
deci la rover 75 au pus ceva serios acolo si mai ales pe spate
la 25 si zr au pus o bucatica de plastic
|
|
|
15-04-09, 09:52
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: La cate masini ati vazut asa ceva ?
Quote:
Originally Posted by Highman
tin sa te dezamagesc dar nu e chiar asa de deosebita armatura de la rover....toate masinila au asa ceva pana si loganul.....cea din imagine e o armatura destul de tare dar cea mai buna folosita de rover e ca un acordeon (cred ca sti povestea cu pusul paharului de apape o coala....) in sectiune si a fost pusa pe rov 200 inainte de '95....si ai dreptate rover a fost in top 10 Ncap mereu de cele mai multe ori in pozitiile 4-5
|
Pentru "pocneli" zdravene cea mai buna protectie e un un mancator de energie cinetica (putem calcula cata daca suntem curiosi), adica un absorbant de soc deformabil sau telescopic; cu cat mai lunga cursa, cu atat mai multa protectie. Acolo incep sa lucreze lonjeroanele, iar prostia asta din poza le leaga. Nici vorba sa vreau sa spun ca cea mai bine protejata masina e construita cu fata inspirata dintr-un perete de beton, nu sunt adeptul teoriei "Volga era masina adevarata, ce tabla dom-le!". 75-ul se turteste destul de mult in fata dar ramane cu cabina intreaga; am vazut filmuletele de test, nici macar n-a crapat parbrizul la o viteza apreciabila.
Traversa e de asemenea o comoara in cazul unui accident usor; aduna preturile la ventilator, radiator, compresor de clima si ai sa vezi ca-s mai mult decat dublul reparatiei; am vazut asta la un Passat pe care daca-l priveai de departe ziceai ca nici n-a fost lovit.
Cat despre "pana si loganul"..nu stiu daca e un exemplu bun pentru generalizare. Preocuparile pentru siguranta pasagerilor sunt la Renault in capul listei de vreo doua decenii, chiar daca-i vorba de modelele ieftine; inclusiv la cutia de crema de pantofi numita Twingo, surprinzator de rezistent in caz de accident (cutia de pantofi fiind loganul )
Editat: De fapt toate elementele care tin de siguranta (sunt incluse aici - bot deformabil, centuri de siguranta, airbag-uri) din punct de vedere tehnic sunt (oricat ar suna de ciudat) "sisteme de franare pe distanta scurta" si nu "pereti" rigizi sau moi. Scopul lor este de a mentine o deceleratie cat mai constanta fara valori de varf cu consecinte fatale.
Last edited by workaholic_ro; 15-04-09 at 10:35.
|
|
|
15-04-09, 09:58
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: La cate masini ati vazut asa ceva ?
Quote:
Originally Posted by brownshark
...he , he , face figuri ventilatorul ?...te documentezi ?
|
Din fericire nu, e buna chair si rezistenta pt. treapta 1, care cedeaza mult mai frecvent, fiind usor subdimensionata (cred ca-i de 50w). De 100w se gasesc in Polonia la TME.
|
|
|
15-04-09, 17:42
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 794
|
Re: La cate masini ati vazut asa ceva ?
sal.......in legatura cu ventilatorul...la rover 75 cred..(sau sunt sigur).....merge doar pe o viteza.......adica.....cea mai tare......daca dau drumul la clima.....baga aer....insa nu pleaca ventilatorul......apoi....pleca odata brusc si tare.....cam 5 sec.....se opreste.......dupa un timp iar...tare....si tot.....asa.....!!e vre-o siguranta ???releu ceva..???multumesc....
|
|
|
15-04-09, 20:33
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: La cate masini ati vazut asa ceva ?
Quote:
Originally Posted by ionut24
sal.......in legatura cu ventilatorul...la rover 75 cred..(sau sunt sigur).....merge doar pe o viteza.......adica.....cea mai tare......daca dau drumul la clima.....baga aer....insa nu pleaca ventilatorul......apoi....pleca odata brusc si tare.....cam 5 sec.....se opreste.......dupa un timp iar...tare....si tot.....asa.....!!e vre-o siguranta ???releu ceva..???multumesc....
|
Daca e motor cu trei viteze de obicei e de la motor si e cam scumpa distractia. Daca ai doua viteze e aproape sigur prajita rezistenta de limitare pt. treapta intai. Am pomenit chiar in "post"-ul precedent. Te uiti printre paletele ventilatorului, in partea din dreapta sus daca stai cu fata spre masina. Acolo zace dansa. In poza de la inceput se chiar vede.
Trebuie sa aiba sub 1 Ohm, 0,27-0,47 pe acolo, nu-mi amintesc exact.
|
|
|
15-04-09, 22:30
|
#9
|
Stage 4
Join Date: Oct 2007
Posts: 255
|
Re: La cate masini ati vazut asa ceva ?
Cei care cad in fund cand dau jos o bara nu au vazut niciodata o americana dezbracata...acolo sa vezi bare in usi cum numai la raliu mai vezi sau amortizoare in bari si faguri de numa numa...
vax albina o traversa in fata radiatorului....
|
|
|
15-04-09, 23:14
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 794
|
Re: La cate masini ati vazut asa ceva ?
Quote:
Originally Posted by workaholic_ro
Daca e motor cu trei viteze de obicei e de la motor si e cam scumpa distractia. Daca ai doua viteze e aproape sigur prajita rezistenta de limitare pt. treapta intai. Am pomenit chiar in "post"-ul precedent. Te uiti printre paletele ventilatorului, in partea din dreapta sus daca stai cu fata spre masina. Acolo zace dansa. In poza de la inceput se chiar vede.
Trebuie sa aiba sub 1 Ohm, 0,27-0,47 pe acolo, nu-mi amintesc exact.
|
OK...MULTUMESC.......INSA TREBUIE SA DAU BARA JOS SA O INLOCUIESC ACEEA REZISTENTA....???
|
|
|
16-04-09, 01:11
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: La cate masini ati vazut asa ceva ?
Quote:
Originally Posted by ionut24
OK...MULTUMESC.......INSA TREBUIE SA DAU BARA JOS SA O INLOCUIESC ACEEA REZISTENTA....???
|
Cred ca numai grila din plastic din fata radiatorului.
N-am incercat dar dupa cum e pusa ar trebui sa fie destul.
|
|
|
16-04-09, 01:13
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: La cate masini ati vazut asa ceva ?
Quote:
Originally Posted by simplu
Cei care cad in fund cand dau jos o bara nu au vazut niciodata o americana dezbracata...acolo sa vezi bare in usi cum numai la raliu mai vezi sau amortizoare in bari si faguri de numa numa...
vax albina o traversa in fata radiatorului....
|
E normal, doar o americana medie are 95 de kile si 44 la picior
Nu chiar ca la raliu, dar macar ca la McDonalds.
|
|
|
08-07-09, 14:38
|
#13
|
Stage 3
Join Date: Jun 2009
Posts: 147
|
Re: La cate masini ati vazut asa ceva ?
Quote:
Originally Posted by ionut24
OK...MULTUMESC.......INSA TREBUIE SA DAU BARA JOS SA O INLOCUIESC ACEEA REZISTENTA....???
|
daca vrei sa rezolvi toate acestea... mai intai uita-te fff bine la partea electrica.. Nu te apuca sa desfaci bara.. asa cum am facut eu... am desfacut-o degeaba, ca totul era de la o mufa, un fir retezat, mai exact, din cutia cu sigurante de la motor, pleaca in jos multe cabluri, si mai jos se gasesc 2 mufe mai mari, care duc sper ventilator, eu acolo am avut probl. La mine nu mai pornea deloc ventilatorul. nici la clima, nici la motor. sfatul meu, nu desface pana nu te convingi ca este de acolo,. Si la urma urmei ca sa ajungi la acea cutiuta cu minuni unde zice workaholik, trebuie inclusiv sa dai si shock absorberul, ventilatorul , masca ventilatorului, si apoi ajungi acolo. Sa speram ca nu este de acolo. Bafta.
|
|
|
08-07-09, 17:42
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 794
|
Re: La cate masini ati vazut asa ceva ?
mersi de sfat..insa am rezolvat problema....era acea rezistenta,,chiar din fata la radiator care regleaza vitezele.......
|
|
|
|
|