Re: Rover cu volan pe dreapta
Eu personal nu am o parere buna si sa-ti spun de ce , am cochetat cu ideea de a-mi lua un mgZR 160 cu volan pe dreapta si putini km , il gasisiem asa cum spui si tu este avantajos , dar nu poti circula in siguranta cu el in Romania , pentru simplu fapt ca-ti pui viata in primejdie la fiecare depasire , si crede-ma solutia copilotului care sa se asigure pentru tine este cea mai proasta . Ca sa vezi daca poti depasi trebuie sa iesi cu masina pesta axul drumului si daca ai ghinionul sa treaca un tir .... nici nu vreau sa ma gandesc, daca esti in coloana nu ai de unde sa stii daca vine sau nu masina din fata si trebuie sa risti sa iesi sa te asiguri..... nasol
Incapatanat fiind , mi-am zis ii fac conversie si il fac cu volan pe stanga ...un vis frumos dar vis , pentru mine fara nici o sansa de a-l transpune in realitate . Practic iti trebuie 2 masini , una pe stanga si una pe dreapta , si trebuie sa demontezi de pe o masina pe alta : bord complet , pedalier , ambreiaj , peinderi suporti compartimentl de separare intre motor si cabina , daca stai sa le aduni sunt atata de multe ca iti vine sa-ti iei campii.
Presupunand ca ai garaj si mecanic dispus sa munceasca moca , trebuie sa iei in calcul : pretul initial al masinii englezesti , pretul masinii pe stanga , eventualele piese noi ce trebuie cumparate (ai sa ai surpriza sa vezi ca nu poti demonta tot in bune conditii) TAXA care dracu mai stie cat va fi .... si ca sa poti inscrie masina si circula cu ea legal am impresia ca trebuie omologare RAR pentru ca in actele de provenienta e pe dreapta si in realitatae ea e pe stanga (intelegi ce vreu sa zic ma grabesc acum) . Cu toti stim ce inseamna statul roman si RAR deci parerea mea , mai degraba treci o camila prin urechile aculul decat sa faci asta ...
Acestea fiind spuse , cea mai buna solutie ramane dupa parerea mea urmatoarea: Cauti o masina asa cum iti doresti inmatriculata in Romania (model motorizare optiuni) dar batrana si cu multi km eventual busita pe ici pe colo (nimic grav fara probleme la sasiu ) o cumperi pe nimic , si iti comanzi de la un garaj din UK cu acte de provenienta ce-ti trebuie , motor complet sau cutie sau mai stiu io ce , si reconditionezi masina veche . Daca ai acte de provenienta factura in speta , poti schimba motorul linistit cu o spaga si ceva insistenete RAR-ul va modifica actele pana la urma . Daca nu vrei sa schimbi motorul poti comanda piese de oriunde nu pe intreaba nici dracu de factura .
Daca stau stramb si judec drept sa aplici vreuna din variantele de mai sus inseamna sa fi cu adevarat pasionat de marca si model in speta .... MULT MAI USOR AR FI SA TE ORIENTEZI CARE ALTA MARCA ... dar mai exista cativa incapatanati indragostiti de marca asta (prezenti aici pe forum) care fac orice sa-si pastreze masinile in varf de forma Bravo lor!!!
P.S. Posibilitatea sa gaseti in UK un Rover cu volan pe stanga este zero...am studiat problema...
|