Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 02-04-13, 18:02   #1
xnails

Stock
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 5
Default Problema ambreiaj Rover 75 2.0 Diesel

Salut!
Pedala de ambreiaj nu revine complet si daca e in viteza se scoate greu/deloc (bine inteles dupa ce apas iar pedala) sau daca e pe liber nu intra in viteza sau intra foarte greu. Am fost la un service si mi-au spus ca e pompa de pedala. Cred ca din aceiasi cauza porneste destul de greu cu ambreiajul calcat, dar daca bag piciorul sub ea si o ridic porneste si se schimba relativ bine.
La alt service pana sa observ pedala mi-au spus ca o sa fiu nevoit sa schimb curand rola de intindere. Au cumva cele trei probleme o legatura? Stiti cumva unde pot gasi pompa second/noua la preturi acceptabile?
Multumesc!
xnails is offline   Reply With Quote
Old 03-04-13, 16:06   #2
xnails

Stock
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 5
Default ???

Chiar nimeni nu stie nimic? Pana acum am inteles ca poate fi cilindrul de presiune sau pompa ambreiaj, dar ambele sunt la preturi considerabile si nu as vrea sa cumpar gresit...
xnails is offline   Reply With Quote
Old 04-04-13, 14:01   #3
ionut24

Stage 5
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 794
Default Re: ???

Quote:
Originally Posted by xnails View Post
Chiar nimeni nu stie nimic? Pana acum am inteles ca poate fi cilindrul de presiune sau pompa ambreiaj, dar ambele sunt la preturi considerabile si nu as vrea sa cumpar gresit...
Trebuie schimbat tot Kitul de ambreiaj...daca schimbi pe bucati...bucata cea proasta o strica mult mai repede pe cea buna si ajungi sa dai si mai multi bani!!!!
ionut24 is offline   Reply With Quote
Old 11-04-13, 01:59   #4
xnails

Stock
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 5
Default Re: ???

Quote:
Originally Posted by ionut24 View Post
Trebuie schimbat tot Kitul de ambreiaj...daca schimbi pe bucati...bucata cea proasta o strica mult mai repede pe cea buna si ajungi sa dai si mai multi bani!!!!
Update: Am inteles ca nivelul de lichid de la ambreiaj este scazut si asta poate provoca problema, o sa-l inlocuiesc si revin cu detalii, sper ca o sa se rezolve doar cu atat.
xnails is offline   Reply With Quote
Old 13-04-13, 22:19   #5
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: ???

Quote:
Originally Posted by xnails View Post
Update: Am inteles ca nivelul de lichid de la ambreiaj este scazut si asta poate provoca problema, o sa-l inlocuiesc si revin cu detalii, sper ca o sa se rezolve doar cu atat.
completeaza cu DOT3 si aeriseste circuitul, apoi completeaza pana ce nivelul lichidului cu diafragma din rezervor introdusa in lichid, este la maxim, apoi infileteaza capacul.

daca pierde lichid este cilindrul din cutie , daca pierzi doar presiunea din pedala si lichidul ramane la acelasi nivel in rezervor atunci e pompa de la pedala. posibil sa fie ambele uzate intr o oarecare masura si sa reintalnesti simptome similare la scurt timp dupa inlocuirea piesei defecte, din cauza celeilalte care intre timp a ajuns la sfarsitul vietii. de aceea e indicat sa fie schimbat tot kitul odata.

p.s. alternator am la 300 lei, te intereseaza?
__________________
Vroomania: postează imagini cu mașinile tale, setează-ți alerte pentru documentele mașinii și multe altele - https://play.google.com/store/apps/d....vroomania.app
player1 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -