Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 19-11-10, 08:52   #1
cipric

Stock
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 2
Default probleme rover 75 2.0 CDTi

am intrat recent in posesia unui Rover 75 2.0 CDTi din 2005 si tocmai cand l-am adus am inceput sa am niste experiente mai putin placute.

Una din ele e legata de senzorul ABS.
La intrarea in tara am luat ca tot omu` o groapa transversala de pe sosea la cca 140km/h si dupa 3-4km mi s-a aprins acel bec.
Am oprit, si repornit si s-a stins.

Acum, se repeta insistent problema, cu 2 adaugiri: kilometrajul moare iar la cca 5-6 sec becu Brake se aprinde si el si imi raman aprinse ambele plus indicatorul de traction control de pe display.

A doua e legata de senzorul de airbag. Problema comuna, insa doresc sa ma consult. Stie careva motivatia? Inclin sa cred ca au tehnologia similara BMW pentru prezenta pasager si istetii de la spalatoriile auto se baga cu genunchiul in scaun cand aspira.

A 3-a e legata de treapta de avarie de la radiator. Ventilatorul imi suna de parca-s sta sa decolez. Sa fie siguranta dusa?
cipric is offline   Reply With Quote
Old 22-11-10, 15:23   #2
cipric

Stock
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 2
Default Re: probleme rover 75 2.0 CDTi

chiar nimeni, nimic?
cipric is offline   Reply With Quote
Old 26-11-10, 13:02   #3
jpny13

Stage 4
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 231
Default Re: probleme rover 75 2.0 CDTi

Quote:
Originally Posted by cipric View Post
am intrat recent in posesia unui Rover 75 2.0 CDTi din 2005 si tocmai cand l-am adus am inceput sa am niste experiente mai putin placute.

Una din ele e legata de senzorul ABS.
La intrarea in tara am luat ca tot omu` o groapa transversala de pe sosea la cca 140km/h si dupa 3-4km mi s-a aprins acel bec.
Am oprit, si repornit si s-a stins.

Acum, se repeta insistent problema, cu 2 adaugiri: kilometrajul moare iar la cca 5-6 sec becu Brake se aprinde si el si imi raman aprinse ambele plus indicatorul de traction control de pe display.

A doua e legata de senzorul de airbag. Problema comuna, insa doresc sa ma consult. Stie careva motivatia? Inclin sa cred ca au tehnologia similara BMW pentru prezenta pasager si istetii de la spalatoriile auto se baga cu genunchiul in scaun cand aspira.

A 3-a e legata de treapta de avarie de la radiator. Ventilatorul imi suna de parca-s sta sa decolez. Sa fie siguranta dusa?
Martorul Airbag poate fi ca in majoritatea cazurilor...deranjarea mufelor de sub scaune...!!1Si siguranta ventilator arsa......ia una de 100 wati!!
jpny13 is offline   Reply With Quote
Old 30-11-10, 15:23   #4
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: probleme rover 75 2.0 CDTi

Quote:
Originally Posted by cipric View Post
am intrat recent in posesia unui Rover 75 2.0 CDTi din 2005 si tocmai cand l-am adus am inceput sa am niste experiente mai putin placute.

Una din ele e legata de senzorul ABS.
La intrarea in tara am luat ca tot omu` o groapa transversala de pe sosea la cca 140km/h si dupa 3-4km mi s-a aprins acel bec.
Am oprit, si repornit si s-a stins.

Acum, se repeta insistent problema, cu 2 adaugiri: kilometrajul moare iar la cca 5-6 sec becu Brake se aprinde si el si imi raman aprinse ambele plus indicatorul de traction control de pe display.

A doua e legata de senzorul de airbag. Problema comuna, insa doresc sa ma consult. Stie careva motivatia? Inclin sa cred ca au tehnologia similara BMW pentru prezenta pasager si istetii de la spalatoriile auto se baga cu genunchiul in scaun cand aspira.

A 3-a e legata de treapta de avarie de la radiator. Ventilatorul imi suna de parca-s sta sa decolez. Sa fie siguranta dusa?
daca ai fi postat pe primul thread ai fi primit raspuns mult mai repede

daca moare kilometrajul e de la senzorul de ABS, daca nu e de la senzor atunci e de la modulul ABS, trebuie verificat

martorul airbag sta aprins din cauza contactului imperfect al unei mufe de sub unul dintre scaune

nu stiu ce sa inteleg prin "treapta de avarie" si nici "parca-s sta sa decolez"
daca poti fi mai explicit poate te pot lamuri
__________________
Vroomania: postează imagini cu mașinile tale, setează-ți alerte pentru documentele mașinii și multe altele - https://play.google.com/store/apps/d....vroomania.app
player1 is offline   Reply With Quote
Old 08-12-10, 05:17   #5
daptzoanca

Stage 2
 
daptzoanca's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 31
Wink Re: probleme rover 75 2.0 CDTi

O problema similara am avut si eu, insa nu cu groapa.
Mi-a murit vitezometru + kilometrajul si imi statea aprins martorul ABS + k nu aveam nici ABS...adik franza cam putina. Problema am rezolvat-o dupa lungi taraganari pe la mecanici. Totul defapt era ata de simplu, uite pasii pe care i-am urmat eu:
1. Mergi la o diagnoza sa-ti spuna ce defecte sunt...mie mi-a depistat ca defect/intrerupt senzor ABS roata fata dreapta - COST diagnoza 50-70 RON;
2. Mergi la un shroth si iei altul , e bun si sechond - COST senzor 150 RON;
3. Pui masina pe cric, dai roata jos cu pricina, si decuplezi senzorul ABS. Este pozitionat pe butucul /axul rotii, mufa de legatura este pe aripa , o mufa de culoare albastra.
ATENTIE la senzor ! cand il desfaci poate fii ruginit pe langa el, iti recomand sa-l dai cu deruginol de nu merge din prima, NU FORTA ca sa-r putea sa ramai cu el pe butuc rupt si atunci e de belea ca trebuie sa schimbi si butucul !!! Eu nu am avut probleme cu desfacerea lui, am folosit o cheie fixa de 10 si gata.
ATENTIE la mufa cand faci schimbul, sa fie bine conexate, trebuie sa faca un clik mufele cand le cuplezi ! - COST 0 RON
Cost per total max. 220 RON , iar daca iti iei un senzor nou ala e vreo 100 euro... depinde cat iti permite buzunarul.
https://forum.4tuning.ro/attachment.p...1&d=1291781592
Attached Images
 
daptzoanca is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -