Suzki intră pe piaţa Pick-up-urilor cu noua jucărie: SUZUKI EQUATOR.
Acum l-am descoperit şi eu, iar dintre cele mai importante caracteristici pe care le-am văzut vă spun aşa: două motorizări pe benzină (e pt piaţa din SUA deocamdată) una de 2.5-litri, motor īn patru cilindri cu 152 cai putere si 171 lb-ft, iar celalată de 4.0-litri, motor V6 ce dezvoltă 261 cai putere şi 281 lb-ft.
La motorul V6 este disponibilă doar cutie automată (5 trepte) pe cānd la cel de 2500 cmc se oferă atāt o cutie automată cu 5 viteze cāt şi una manuală īn 5 trepte
Interiorul pare făcut mai īngrijit decā alte modele asemănătoare, variantele de top la echipare avānd piele şi mahon īntre opţiuni. Interiorul seamănă cu cel de Nissan Frontier cu care dealtfel īmparte şi platforma tehnică.
Plusurile lui Suzuki sunt la capitolul aspect, care e mai īn trend decat al Nissan-ului, la capitolul zgomot, care e mult atenuat la Equator, atāt īn staţionare cāt si īn mers (de la vānt) nu deranjează. Plusul major este īnsă dat de V6-le care īl evidenţiază prin sound-ul specific.
Printre electornica de car dispune enumăr: sistem 4WD nepermanent, lrd electronic(locking rear differential), limited-slip traction control, Vehicle Dynamic Control, Hill Descent Control şi Hill Hold Control.
Alte caracteristici sunt comportamentul decent pe şosea, are o dinamică bună şi stabilitate mulţumitoare pentru un pick-up.
Deocamdată este oferit cu două modele de cabină (scurtă, de 2 locuri şi lungă, cu banchetă īn spate şi 4 uşi sau 2 uşi pe faţă, mai lungi decāt la modelul cu cabină simplă) două lungimi la platforma spate (normală şi extra lungă).
Varianta cu 4 uşi poate fi aleasă doar cu motorul V6, la variantele standard de echipare se pot alege doar suspensii normale şi cauciucuri de stradă iar la modelele mai scumpe cu extraopţiuni se oferă gratuit pachet de off-road privind suspensiile, jantele şi anvelopele.
Garanţia oferită īn State este pentru motor şi cutie de 7 ani şi 160.000 de km.