Testul Top Gear
Ai spune ca cei de la Suzuki sunt specializati pe masini 4x4. Ignis este versiunea lor de oras cu tractiune integrala. O masina pe care daca o parchezi intre un Q7 si un X5 nu se vede absolut deloc.
Verdictul nostru
Suzuki Ignis ar putea rivaliza cu Panda 4x4. Probabil japonezii si italienii au realizat acest lucru si au creat Sedici si SX4.
Confort
Are dimensiunile unui Polo, dar este mult mai inalt. Este una dintre cele mai spatioase masini din segment. Cam la asta se reduce insa tot confortul.
8/20
Performante
Motorul de 1,5 litri dezvolta 90 CP. Nu prea ai cum sa faci performante cu asa ceva.
8/20
Cool
Este unul dintre primele crossovere de pe piata. Nici macar atunci Ignis nu a fost cool.
8/20
Calitate
Calitatea japoneze se vede si la Suzuki Ignis. Pacat ca materialele din interior arata ieftin. Suntem siguri insa ca nu se vor strica.
10/20
Manevrabilitate
Ai o pozitie inalta la condus, ceea ce ar putea sa te avantajeze in oras. Masina este destul de agila, iar sitemul de tractiune integrala este util atat in oras cat si la drum lung. Nu suporta foarte bine denivelarile la viteza mai mare. In schimb, ai posibilitatea sa te joci putin si in off-road.
10/20
Functionalitate
Ignis este o masina spatioasa, dar totusi mica in dimensiuni. Se parcheaza usor iar acest lucru este util in oras. Spatiul de incarcare poate ajunge la 1.000 litri cu bancheta spate pliata.
10/20
Cheltuielile de functionare
Pretul de revanzare scade destul de mult dupa primii doi ani de folosire. Costurile de service nu sunt foarte mari. Nu scapa din ochi consumul de benzina la motorul de 1,5 litri.
9/20
TG Tips
Incearca mai bine un Panda 4x4.