25-06-12, 13:45
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,398
Member of: [DAEWOO] [2 Roti]
|
Re: Suzuki x90 turbo
Quote:
Originally Posted by Sebylos
Cine stie cum pot pun pune turometru pe un motor cu 4 bobine ??
|
Foarte frumoasa si distractiva masinuta.
Noi la matiz, care are 3 bobine, ca sa putem monta turometru folosim un asa zis sumator.
Nu prea ma pricep la electronica, gasisem o schema facuta de un nene abramburel, in mare se ia cate un fir de la fiecare bobina, se leaga la 3 diode , diodele se legau intre ele la capatul celalalt, si de acolo plecai cu 2 fire ... unul il legai la minus si celalalt la turometru.
daca gasesc pdf-ul il atasez.
succes in continuare,
|
|
|
25-06-12, 16:27
|
#47
|
Stage 3
Join Date: Aug 2011
Posts: 152
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Suzuki x90 turbo
Quote:
Originally Posted by TZN 85 BUB
Foarte frumoasa si distractiva masinuta.
Noi la matiz, care are 3 bobine, ca sa putem monta turometru folosim un asa zis sumator.
Nu prea ma pricep la electronica, gasisem o schema facuta de un nene abramburel, in mare se ia cate un fir de la fiecare bobina, se leaga la 3 diode , diodele se legau intre ele la capatul celalalt, si de acolo plecai cu 2 fire ... unul il legai la minus si celalalt la turometru.
daca gasesc pdf-ul il atasez.
succes in continuare,
|
Multumesc , poate am noroc si gasesti , am plafonat 2 viteze la rand masina duminica crezand ca mai urca si vreau un turometru sa vad exact cat , unde ,cum !
|
|
|
08-07-12, 12:00
|
#48
|
Stage 3
Join Date: Aug 2011
Posts: 152
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Suzuki x90 turbo
Ca sa scap de probleme cu cutia am pus cutie de a4 quattro ca sa folosesc spatele , multe modificari pentru ambreiajul hidraulic pentru traversa cutiei, cardan toate cele . SIngura problema e ca am 5 viteze inapoi si una inainte
__________________
Ruuupe !!!
|
|
|
10-07-12, 03:22
|
#49
|
Delta Racing Crew Member
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,404
Member of: [Design Team] [Virtual Tuning] [SKODA] [Delta Racing Crew]
|
Re: Suzuki x90 turbo
ciudat si cum rezolvi problema?
|
|
|
10-07-12, 07:11
|
#50
|
Stage 3
Join Date: Aug 2011
Posts: 152
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Suzuki x90 turbo
Quote:
Originally Posted by Geox`
ciudat si cum rezolvi problema?
|
Nu rezolv , e ciudata cutia , cutie tuareg invart de priza in sensul acelor de ceasornic la fel si cardanu , cutie de ford la fel , cutia de suzuki la fel . Dar la cutia quattro de a4 invart priza in sensul acelor de ceasornic de ex si cardanul se invarte invers , raman la cutie de suzuki dar am amreiaj sport cumparat si pacat de el ca trebuie modificat , oricum de acuma cred ca raman la 4X4 si ma dau la s6
|
|
|
16-07-12, 16:43
|
#51
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 523
Member of: [RENAULT] [DAEWOO]
|
Re: Suzuki x90 turbo
Si nu o sa faci nimic fara niste modificari majore
|
|
|
22-08-12, 12:14
|
#52
|
Stage 3
Join Date: Aug 2011
Posts: 152
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Suzuki x90 turbo
Ma pregatesc pentru urmatoarea etapa la tulcea
|
|
|
17-09-12, 22:20
|
#53
|
Stage 3
Join Date: Aug 2011
Posts: 152
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Suzuki x90 turbo
Planetara stanga spate rupta la tulcea , noroc ca am avut lock right lockeru si am venit 100 km pana acasa pe roti ) , maine vine alta si o schimb , pun poze cu ce a ramas !
|
|
|
17-09-12, 22:25
|
#54
|
Stage 3
Join Date: Aug 2011
Posts: 152
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Suzuki x90 turbo
M-am dat de doua ori , prima oara am incalzit gumele putin si am avut 60 feetu 2.1 , a doua oara n-am primit bon dar au fost incalzite bine si mi sa parut si mai agresiva plecarea , probabil o fi fost un 2.0 zic eu ? dar fara masuratoare nu stiu.
|
|
|
20-09-12, 15:54
|
#55
|
Stage 3
Join Date: Aug 2011
Posts: 152
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Suzuki x90 turbo
planetara stanga spate
|
|
|
20-09-12, 19:06
|
#56
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Rally] [Suzuki]
|
Re: Suzuki x90 turbo
eu atata pot zice ... auch
|
|
|
07-02-13, 22:33
|
#57
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Suzuki x90 turbo
Quote:
Originally Posted by Sebylos
Va urma si un dyno test , are un 1.6 asa alezat la 1.8 5 supape pe cilindru si turbo , stage 1 de la revo 195 cp , + evacuare completa , + intercooler marit , cam 200 cai are .
|
Quote:
Originally Posted by Sebylos
Motorul este(a fost ) 1.8 20valve turbo de pe un passat , are stagiu 1 de la REVO
|
Intai afirmi ca ai alezat bloc de 1.6 la 1.8 5 supape , e cu totul altceva fata de faptul ca ai facut swap la 1.8 turbo de 150 de cai , resoftat reevo la 195 , deja era prea mult pentru motor , era de asteptat sa se ajunga la prima problema ! softurile revo sunt ele bune , dar pe hardware custom , nu pe stock , e putin mai complicat aici !
Quote:
Originally Posted by Sebylos
Salut . A fost mai greu dupa ce am terminat swapul si au inceput sa apara probleme. Ca sa potrivesti cutia iti trebuie carcasa cutie suzuki + carcasa cutie de la motorul pe care il pui si un meserias bun care le taie si le sudeaza si face una singura .
|
Quote:
Originally Posted by Sebylos
Ca sa scap de probleme cu cutia am pus cutie de a4 quattro ca sa folosesc spatele , multe modificari pentru ambreiajul hidraulic pentru traversa cutiei, cardan toate cele . SIngura problema e ca am 5 viteze inapoi si una inainte
|
Problema nu pleaca din cutie , ci din acel diferential cutiile concepute la audi quattro difera si de cutiile de passat 4motion [ cred ca ar fi o solutie mai buna ]... daca ai de gand sa pastrezi cutia de suzuki si acele planetare , iti recomand sa le consideri "consumabile". Ca sa mearga cum trebuie , ai nevoie de planetare custom made [ preluate de la alt model si adaptate ] sau planetare dedicate si intarite [ vezi pe forumul 4x4 ce se spune de ele ]
Daca era sa faci o miscare mai ok , luai instalatia electrica de vw + bordul si scapai de problemele cu turatiile si tot ! sa adaptezi acum de la vw la suzuki e mai complicat , sau iti cumperi un turometru aftermarket!!! cum spunea un coleg mai sus , ai de facut modificari majore daca vrei sa iasa ceva bun din toata treaba !
__________________
|
|
|
09-02-13, 17:48
|
#58
|
Stage 3
Join Date: Aug 2011
Posts: 152
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Suzuki x90 turbo
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Intai afirmi ca ai alezat bloc de 1.6 la 1.8 5 supape , e cu totul altceva fata de faptul ca ai facut swap la 1.8 turbo de 150 de cai , resoftat reevo la 195 , deja era prea mult pentru motor , era de asteptat sa se ajunga la prima problema ! softurile revo sunt ele bune , dar pe hardware custom , nu pe stock , e putin mai complicat aici !
Problema nu pleaca din cutie , ci din acel diferential cutiile concepute la audi quattro difera si de cutiile de passat 4motion [ cred ca ar fi o solutie mai buna ]... daca ai de gand sa pastrezi cutia de suzuki si acele planetare , iti recomand sa le consideri "consumabile". Ca sa mearga cum trebuie , ai nevoie de planetare custom made [ preluate de la alt model si adaptate ] sau planetare dedicate si intarite [ vezi pe forumul 4x4 ce se spune de ele ]
Daca era sa faci o miscare mai ok , luai instalatia electrica de vw + bordul si scapai de problemele cu turatiile si tot ! sa adaptezi acum de la vw la suzuki e mai complicat , sau iti cumperi un turometru aftermarket!!! cum spunea un coleg mai sus , ai de facut modificari majore daca vrei sa iasa ceva bun din toata treaba !
|
In 2 ani am rupt 1 planetara cu cei 195 cai .
Sezonul urmator am de gand sa fac plecarile cu 4 X 4 , masina are si blocant pe spate , deci slaba sanse sa mai rup vreo planetara decat cu cine stie ce cuplu.
|
|
|
09-02-13, 17:53
|
#59
|
Stage 3
Join Date: Aug 2011
Posts: 152
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Suzuki x90 turbo
Acuma am cutie de vitara 2.0 v6 care are pinioanele mai mari decat cele de viatara de 1.6 .
|
|
|
11-03-13, 08:29
|
#60
|
Stage 3
Join Date: Aug 2011
Posts: 152
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Suzuki x90 turbo
Dupa aproape 2 ani de zile debea acuma am facut o carcasa de cutie perfect centrara , a 3 a carcasa a fost cu noroc ) , folosesc si cutia de 2.0v6 de viatara care se pare ca tine fara probleme la chin.
Am ambreiaj sport masa simpla si volanta masa simpla facut nu cumparata , doar ca o cota este gresita si placa de presiune nu apasa destul de tare discul , masina patinand de la a 3 a in sus dar problema nu e grava.
|
|
|
|
|