02-05-13, 17:44
|
#61
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 630
Member of: [SKODA] [DACIA]
|
Re: Suzuki Swift 1.3 GS 2009
Arata super jucaria in realitate! imi place maxim si sunetul evacuarii e chiar superb! sper sa o faci cat mai repede si in spate (poti sa dai masina putin mai in spate sa ma duc si eu acasa?)
|
|
|
11-05-13, 01:00
|
#62
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of: [Suzuki] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Suzuki Swift 1.3 GS 2009
Quote:
Originally Posted by AndreiHTX
Arata super jucaria in realitate! imi place maxim si sunetul evacuarii e chiar superb! sper sa o faci cat mai repede si in spate (poti sa dai masina putin mai in spate sa ma duc si eu acasa?)
|
din păcate, prietenii mei cu cașchetă și logane albe cu ceva luminițe roșii și albastre deasupra nu sunt de acord cu tine asupra sunetului evacuării, mărturie fiind amenzile de acasă + banii necesari „la talon” ca să scap din diverse situații... că știi cum e....te opresc că ești gălăgios...și după 2 ture de mașină mai găsesc câte ceva pentru care să-ți ia talonul, și începe țigănia....bine că poliția română încă acceptă șpagă la greu.
partea proastă e că mă opresc pe mine să caute o șpăguță pentru xenoane și roți...dar pe toți țiganii borâți din zonă de merg cu pisicuțe pe bulgaria cu gume trecute de semnul de uzură, sau cu acte de Anglia de mult expirate nu-i opresc...că știu că de la ei n-au ce să scoată.
__________________
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
|
|
|
29-05-13, 22:48
|
#63
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 630
Member of: [SKODA] [DACIA]
|
Re: Suzuki Swift 1.3 GS 2009
....simplu...Romania...
|
|
|
11-06-13, 17:48
|
#64
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of: [Suzuki] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Suzuki Swift 1.3 GS 2009
Am zis că de anu' ăsta mă apuc ușor ușor să mai fac una-alta la interior...să mă bucur și eu de mașină mai mult, nu doar alții...și dacă tot am zis... să prezint detaliile la ce am făcut până acum :
Head Unit Pioneer Avic F320BT , cu tot ce trebuie...mai puțin slot de video in...ar fi fost funny să-mi pun cameră de marche-arriere, pentru amuzamentul meu mai mult decât de dragul utilității. I-am trântit un Igo8 cu ultima variantă de hărți 2012 full europe. Aici trebuie să-i mulțumesc lui Razak pentru piesa de adaptare 2din, originală Suzuki. Spre deosebire de cele aftermarket care nu pică la culoare cu bordul, aceasta este dintr-o bucată cu aeratoarele, deci arată de parcă acolo ar fi trebuit să fie, și pentru mufa de adaptare euro-Suzuki, și lui Ionuț pentru ajutorul la montaj, ambii colegi de pe My-Suzuki.ro
A doua noutate este o țigănie marca BNG Garage...și-anume :
Subwoofer MTX X-thunder 4500 de 12", în incintă sealed, cu stație Kicker IX252. Cabluri de putere și masă Norauto 12mm pătrați, soclu de siguranță waterproof, iar cablul de control și rca-ul le aveam surplus de la alte sisteme instalate la BNG Garage. Deși nu e o stație puternică, „rupe baraca”, cum ar zice un prieten, fiind setup-ul mai mult decât suficient să-ți rupă capul în Swift. Stația e 2x25w rms cu 60RMS în bridge, numai că...sunt 60W reali, pe care subwoofer-ul capabil de fel de 225W RMS îi înghite fără cel mai mic stres. Aș putea să-mi iau o stație de 150-200W RMS, ca să fiu sigur că nu ard difuzorul, la un preț mic, dar nici măcar nu am nevoie...că ar trebui s-o țin dată foarte încet , la cum sună bass-ul. Numa' să nu se ardă stația...dacă o forțez.
În schimb, setup-ul îl voi modifica în curând, schimbând incinta cu una MTX originală specială pentru acest difuzor, rămasă de la altă mașină, la care s-a ars difuzorul, fiind pus pe o stație prea puternică...și să vedem exact cu care incintă sună mai bine, Sealed sau BassReflex, și de asemenea, vreau să mai pun pe instalație un condensator, pe care efectiv nu am avut timp să-l cumpăr, deși cu stația asta nu e așa panică să-mi omoare bateria, nu strică să-l am...mai ales dacă trec la o stație mai puternică, e bine să fie acolo.
Atât HU-ul cât și stația cu sub-ul sunt luate din bazarul 4TUNING, așa că, mulțumesc pentru existență 4tuning
|
|
|
11-06-13, 18:06
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 3,275
Member of: [VW]
|
Re: Suzuki Swift 1.3 GS 2009
Daca nu te ajutam noi , atunci cine ?
|
|
|
16-06-13, 23:55
|
#66
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 577
Member of: [VW] [Competitor CNCA]
|
Re: Suzuki Swift 1.3 GS 2009
fainut subwooferu'
si masina (logic)
|
|
|
30-09-13, 01:12
|
#67
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of: [Suzuki] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Suzuki Swift 1.3 GS 2009
După cum unii dintre voi știu (sau nu) weekend-ul trecut a fost marea întâlneală la mare a celor de la Streetmaniacs.
Postez câteva poze aici cu mașinuța mea de la acea întâlnire.
Este demn de menționat faptul că mașinuța a mai primit niște mici modificări de când nu am mai postat, deși modificările nu sunt neapărat cuprinse în poze :
-condensator 1F în portbagaj, pentru a ajuta sistemul audio
-bară de rigidizare între oalele amortizoarelor (cred că e Wiechers, dar am uitat)
-faruri custom făcute DE MINE, cu puțin ajutor din partea băieților de la MGS Auto. Farurile conțin: lupe, bixenon și angel eyes CCFL (pe neon). Sunt făcute dintr-un set de faruri originale (sunt chiar cele cu care a ieșit mașina pe poarta fabricii) pe care le-am desfăcut, vopsit negru mat, instalat lupele și restul șmecheriei, apoi pus totul la loc.
-bara față re-re-re cusută, deja cu 2 victime de origine animală la activ încă poate fi folosită.
-o ramă custom BNG Garage pentru unitatea 2din, cu microfon integrat în ramă (vor urma poze)
-suspensia reglabilă coborâtă maxim, doar să-i fac în ciudă lui Ionuț
-capotă rat-style. Capota fusese lovită destul de urât (mulțumesc Razak pentru donație). Pe scurt...am luat-o la ciocane să fie cât de cât la linie, am dat cu flexul vopseaua jos de pe ea, am dat-o cu bere și sare, apoi am urinat pe ea(Mulțumesc Low Society și MGS pentru ajutorul cu urina), pentru ca într-un final, după ce a fost și spălată de vreo 3-4 ploi să fie spălată cu furtunu' și să vină Andra ( căutați AEM D:sign pe facebook!!!) să-mi deseneze un porc pe ea. L-am văzut la unu' pe tricou și mi-a plăcut maxim...
Ar fi de menționat mulțumirile adresate MGS Auto pentru ajutorul cu acest proiect, membrilor my-suzuki.ro pentru ajutorul cu diverse piese, pentru ca mai apoi să fiu ajutat tot de MGS Auto la montaj, colegilor de facultate pentru că mi-au ascultat toate ideile, înainte să mi le pun în practică, lui Andrei (andreigame pentru unii) pentru inspirație și lu' Ciprian Mihai AKA Golfuleț pentru poza aia editată frumos, cu watermark-ul Low Society și lu' mamaie că mi-a dat bani să beau la mare (pe bune, dacă nu-mi dădea mamaie-mea bani stăteam pe uscat grav rău...).
|
|
|
30-09-13, 15:39
|
#68
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of: [VW]
|
Re: Suzuki Swift 1.3 GS 2009
Vreau cu porcu`. Show me porcu`.
|
|
|
30-09-13, 19:42
|
#69
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 3,275
Member of: [VW]
|
Re: Suzuki Swift 1.3 GS 2009
Deliric e de vina !
|
|
|
30-09-13, 20:13
|
#70
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of: [VW]
|
Re: Suzuki Swift 1.3 GS 2009
sweeeeet.
Intrebare....cat mai ramane in viata capota dupa procedeul de ruginire?
|
|
|
30-09-13, 20:53
|
#71
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 3,275
Member of: [VW]
|
Re: Suzuki Swift 1.3 GS 2009
este o moarte lenta dar sigura eu zic ca 2-3 ani pana apare prima perforare
|
|
|
03-10-13, 22:51
|
#72
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 8,594
Member of: [AUDI] [VW]
|
Re: Suzuki Swift 1.3 GS 2009
interesanta masinuta,si ideia cu bara si pana la urma si capota...niste jante mai calumea ar merita,spor la treaba
|
|
|
13-11-13, 17:52
|
#73
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 437
Member of: [Hyundai]
|
Re: Suzuki Swift 1.3 GS 2009
Super masina ! tine-o tot asa
|
|
|
15-12-13, 22:33
|
#74
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of: [Suzuki] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Suzuki Swift 1.3 GS 2009
De la HU-ul stock (care este un Panasonic made in Cehia) la Pioneer Avic F320BT a fost o diferență ca de la cer la pământ, atât ca funcționalitate cât și din punct de vedere al calității sunetului.
Desigur că nu m-am mulțumit cu atât, așa că am hotărât să-mi schimb navigația cu una tot de la Pioneer, model 2013 de data asta, fără vechituri. Diferența, din nou, este ca de la cer la pământ, momentan cu toată modestia pot să spun că nu se apropie nimeni din RO de mine la calitatea sunetului pe Suzuki, deși inițial nici măcar nu era în plan să bag vreodată bani în sunet, m-a luat valul puțin . Boxele încă sunt cele stock, ele fiind chiar foarte capabile să exploateze calitativ chiar și la volum la care abia mai stai în mașină exclusiv gamele de sunete medii și înalte, de joase ocupându-se exclusiv subwoofer-ul din spate.
Pioneer Avic F550BT se cheamă jucăria, și am luat-o la sub jumătate de preț față de magazin, din bazarul 4tuning, încă având protecția de fabrică pe ecran și fiind impecabilă navigația. Are un mic defect, unul dintre butoane nu se aprinde toate culorile, dar roșu se aprinde, deci nu mă afectează cu nimic. Dacă insist pot să schimb SMD-ul din spatele lui, dar asta o voi face numai dacă încetează integral din viață.
Ca feature-uri în plus față de cea veche, are ecran de 6.1 inch HD, știe să ruleze filme (în mod dubios, numai de pe stick, nu și de pe dvd-uri, deși dvd-uri cu muzică citește), are slot pentru cameră de marche-arriere plus o grămadă de ieșiri pentru stații suplimentare, procesoare de sunet, monitoare suplimentare și cam toate porcăriile la care vă puteți gândi.
Cea mai tare schemă este că bluetooth-ul nu este ca pe cea veche exclusiv pentru apeluri telefonice, ci se poate face streaming de muzică direct de pe telefon, la o calitate incredibilă. Eu unul am rămas șocat. Desigur, este compatibil atât Android cât și Iphone, nu numai Iphone cum era cea veche, asta dacă vrei să legi telefonul pe cablu să faci alte nebunii.
De data asta nu m-am mai descurcat s-o hack-uiesc singur, așa că am plătit pe cineva 30 de lei (userul cornelush2003) să-mi instaleze Igo Primo, care funcționează fix impecabil, înlocuind cu totul soft-ul original de navigație, nu rulând ca o aplicație suplimentară. Hărți 2013 full europe desigur plus o grămadă de chestii.
Per total, am făcut o afacere bună, zic eu, sunetul fiind mai bun, posibilitățile de entertainment mai multe, conectivitatea superioară și navigația care funcționează mult mai bine.
Desigur, merită menționată și rama custom a player-ului, marca BNG Garage cu microfon integrat. Ideea îmi aparține, în timp ce execuția aparține colegului meu Mihai, ale cărui mânuțe și răbdare de chinez bătrân au reușit să transforme în realitate ideea mea. Cost total: 5 ron microfonul pe care l-am desfăcut și am păstrat numai „pastila”, carcasa fiind în gunoi. Rama a venit cu player-ul vechi, dar era prea mare și a fost micșorată și modelată pe forma piesei de adaptare 2din originală Suzuki, pentru care îi mulțumesc încă o dată lui Razak.
Last edited by Bong; 15-12-13 at 22:35.
|
|
|
16-12-13, 17:14
|
#75
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 3,275
Member of: [VW]
|
Re: Suzuki Swift 1.3 GS 2009
|
|
|
|
|