Re: Tunning Swift '93
Sa inteleg ca ai carburator? Eu am avut inainte un Stift din '86, patratzos, cu motor se 993cmc, care avea carburator si restul de prostii cu soc pe apa si o suta de mii de vacuumuri. Daca ai carburator iti pot spune ca eu l-am desfacut odata de curios, sa vad de ce merge, l-am curatat, si vre-o doua zile am tot mesterit sa-l fac la loc. Ideea ca ai vre-o 3 vacuumuri in aceeasi zona, daca imi aduc bine aminte, vezi de unde pornesc si unde ajung, doua dintre iti regleaza socul. Asta ar fi prima idee - sa vezi ca un rahat de furtun iti poate influenta enorm. Daca nu scapi asa usor, (eu am patit ca a ajuns ceva mizerie la sonda de temperatura si nu mai imi indica nimic - pana nu am golit toata instalatia), s-ar putea sa fie vre-o legatura si pe-acolo. Nu-s mecanic auto, ce stiu e din experientze (mai mult neplacute decat placute), dar imi place sa imi bag nasul printre suruburi. (prima mea masina a fost o Dacie terminata psihic, deci am fost nevoit sa ma murdaresc si mi-a ramas pasiunea asta).
Posteaza-l undeva la Troubleshooting, poate te alegi cu vre-un raspuns mai la obiect.
|