Putini dar buni,
Asa s-ar putea intitula o informatie pentru pasionati de automobilism de peformanta, din Braila. Si stim ca sunt, si stim ca aici, pe malul stang al Dunarii, miscarea automobilistica de masa , chiar si de performanta are o traditie si practicanti ce confirma.
Asadar, s-au incheiat diferitele campionate de automobilism din 2010, la startul carora au fost prezenti si cativa braileni. Dar sa le vedem in cateva cuvinte rezultatele si comportarea lor.
1. In Campionatul national de Raliuri Dunlop, pe 2010, (cu 8 etape) organizat de FRAS, ( federatia romana de automobilism sportiv ) avem un participant care a cucerit titlul de campion national. Este vorba despre Cristian Sever Cibu, caruia ii tihneste mai bine ca navigator dupa rezultate, si care in echipaj cu rasnoveanul Ghunter Graef , echipaj cu nr de licenta 310, a ocupat locul 1 la grupa H, cu un total de 117 pct. Echipajul este „recidivist „ dupa acelasi titlu cucerit in sezoanele 2006 si 2007. Apoi doua sezoane, 2008 si 2009 pauza , din cauza problemelor financiare, si , iata-i in 2010 campioni nationali la grupa H , pe o Toyota Celica ( masina a carei omologare a expirat ).
Aici, in CNR, a mai participat si braileanul Razvan Traian Popa, nu tot sezonul, dar echipajul pe care l-a constituit, cu bucuresteanul Viorel Florin Ivan, a cucerit titlul de campion national la clasa N2 si la grupa Logan. Au cucerit locul 1, au dominat tot campionatul si au obtinut succese sportive de marca.
2. In Campionatul national de Viteza pe Traseu Montan pe 2010,( cu 16 etape ) organizat tot de FRAS, il gasim pe Dragos Viorel Trifonescu , ca pilot, cu licenta 89, s-a clasat vicecampion la clasa H3. El a concurat tot sezonul pe un Golf I de 1800 cmc, de grupa H, si clasat, deasemenea, pe locul IV cu 94 pct in clasamentul automobilelor cu 2 roti motrice = 2W.
Dupa ce , in sezonul trecut, a avut cateva mici/mari probleme tehnice, ( chiar spargerea unui motor !!) anul acesta a concurat la toate etapele din campionat, si nu fara evenimente . ( a schimbat 3 cutii de viteze, una chiar in concurs intre manse, sau timonerii sparte, s.a.m.d.) De remarcat ca este o performanta deosebita si o premiera ca un brailean, dintr-un tinut de ses, sa aduca titlul acasa dupa un sezon de curse pe trasee montane !!
Ei, vor fi premiati de federatie in 11 decembrie la Sinaia.
3 . In Cupa Europei Centrale, un campionat international european pentru raliuri secrete de orientare, viteza si indemanare, am avut doua echipaje brailene la start, iar echipajul format din Neculai Mihai - Valentin Nemtanu cu nr de licenta 934, a sosit la sfarsitul campionatului pe locul 12 general, participand pe un Opel Astra / Dacia logan.
Participantii merita feliciari pentru devotament, iar sponsorilor multumiri pentru sustinerea performantelor.
Asadar, putini participanti , dar toti clasati printre protagonistii claselor ori grupelor in campionatele la care au participat.
Putini dar buni,
Asa s-ar putea intitula o informatie pentru pasionati de automobilism de peformanta, din Braila. Si stim ca sunt, si stim ca aici, pe malul stang al Dunarii, miscarea automobilistica de masa , chiar si de performanta are o traditie si practicanti ce confirma.
Asadar, s-au incheiat diferitele campionate de automobilism din 2010, la startul carora au fost prezenti si cativa braileni. Dar sa le vedem in cateva cuvinte rezultatele si comportarea lor.
1. In Campionatul national de Raliuri Dunlop, pe 2010, (cu 8 etape) organizat de FRAS, ( federatia romana de automobilism sportiv ) avem un participant care a cucerit titlul de campion national. Este vorba despre Cristian Sever Cibu, caruia ii tihneste mai bine ca navigator dupa rezultate, si care in echipaj cu rasnoveanul Ghunter Graef , echipaj cu nr de licenta 310, a ocupat locul 1 la grupa H, cu un total de 117 pct. Echipajul este „recidivist „ dupa acelasi titlu cucerit in sezoanele 2006 si 2007. Apoi doua sezoane, 2008 si 2009 pauza , din cauza problemelor financiare, si , iata-i in 2010 campioni nationali la grupa H , pe o Toyota Celica ( masina a carei omologare a expirat ).
Aici, in CNR, a mai participat si braileanul Razvan Traian Popa, nu tot sezonul, dar echipajul pe care l-a constituit, cu bucuresteanul Viorel Florin Ivan, a cucerit titlul de campion national la clasa N2 si la grupa Logan. Au cucerit locul 1, au dominat tot campionatul si au obtinut succese sportive de marca.
2. In Campionatul national de Viteza pe Traseu Montan pe 2010,( cu 16 etape ) organizat tot de FRAS, il gasim pe Dragos Viorel Trifonescu , ca pilot, cu licenta 89, s-a clasat vicecampion la clasa H3. El a concurat tot sezonul pe un Golf I de 1800 cmc, de grupa H, si clasat, deasemenea, pe locul IV cu 94 pct in clasamentul automobilelor cu 2 roti motrice = 2W.
Dupa ce , in sezonul trecut, a avut cateva mici/mari probleme tehnice, ( chiar spargerea unui motor !!) anul acesta a concurat la toate etapele din campionat, si nu fara evenimente . ( a schimbat 3 cutii de viteze, una chiar in concurs intre manse, sau timonerii sparte, s.a.m.d.) De remarcat ca este o performanta deosebita si o premiera ca un brailean, dintr-un tinut de ses, sa aduca titlul acasa dupa un sezon de curse pe trasee montane !!
Ei, vor fi premiati de federatie in 11 decembrie la Sinaia.
3 . In Cupa Europei Centrale, un campionat international european pentru raliuri secrete de orientare, viteza si indemanare, am avut doua echipaje brailene la start, iar echipajul format din Neculai Mihai - Valentin Nemtanu cu nr de licenta 934, a sosit la sfarsitul campionatului pe locul 12 general, participand pe un Opel Astra / Dacia logan.
Participantii merita feliciari pentru devotament, iar sponsorilor multumiri pentru sustinerea performantelor.
Asadar, putini participanti , dar toti clasati printre protagonistii claselor ori grupelor in campionatele la care au participat.
Felictări pentru recapitulare, felicitări şi participanţilor la cupele sporturilor cu motor serioase, şi mai ales felicitări lui Dragoş Trifonescu (Golful roşu) care mi-e şi bun prieten
Punct final sezonului competitionel automobilistic pe 2010
Infruntand o vreme rece, vant si ploaie, doar cei mai statornici si impatimiti ralisti locali, s-au prezentat la ultimul concurs automobilistic al sezonului la Braila: raliul Cupa Mos Neculai, cu masinile si .....ghetutele !!!pregatite.
Si iata rezultatele finale si premiantii pe 2010.
Bravo lor ( celor 35 de echipaje) pentru prezenta la start si continuarea traditiei, si mentinerea unei miscari automobilistice cu evenimente marcante.
Sarbatori fericite tuturor !
concurentilor, organizatorilor din 2010, arbitrilor, sponsorilor si mai ales colectivului de la DJ TS Braila pentru sustinerea activitatii.
Iar pe simpatizanti acestei miscari ii asteptam la start in 2011.
Punct final sezonului competitionel automobilistic pe 2010
Daaaaaaaaa .....
Ceva de vis !!!!!
Nenea Nemtanu ... cat mai ai de gand sa ii prostesti pe cititorii acestor forumuri? Ti s-a stricat calendarul la 1989 ? Stim ca pe atunci erai "mare si tare" la ACR - CNAK - FRAK, etc ... dar acum ? Care campionat judetean nene Iancule ?
Pai spune-le oamenilor astora de aici, in ce conditii se poate declara ca legal un campionat judetean, de cine trebuie el tutelat, cui trebuie raportat, s.a.m.d. Bai oameni buni, sunteti cu capul ? Ati inebunit ? Spuneti nene ca vreti statui, lasati vrajeala asta de doi bani !
Daca vrei sa faci ceva pentru sportul automobilistic brailean, sponsorizeaza-l pe Dragos, cumpara-i o masina lui Gabi sau lui Nelutu, sa mearga si ei pe la o coasta, un raliu ceva, nu te mai secretaria atat nene, ca cine stie despre ce e vorba, nu inghite tampeniile astea de doi bani.
DA, s-au facut concursuri, se fac si se vor face multi ani de acum incolo, pentru ca acest sport ne place, dar termina odata cu tampeniile astea de campionate judetene, regionale, cartieresti, s.a.m.d.
As dori si eu sa stiu de ce mi s-a sters postul facut pe 12.11.2010.
Sa nu mor prost..nu de alta
Pe 4tuning ai doar 2 postări pe data de 12.11
Le ai în foto ataşată.
p.s.: chiar dacă ar fi şterse ele mi-ar apărea, indiferent de zona unde au fost postate
Stiamate domn el-nino. Tin sa comentez putin vorbele tale in care ne faci pe toti dusi cu capul, excluzand persoana ta. Intradevar D-nul Nemtanu a spus ceva de un campionat judetean de raliuri, intradevar nu poate fi numit Campionat judetean dar s-a cautat in colaborare cu DJTS Braila sa facem un clasament la final de an cu raliurile organizate de cluburile din Braila, adica de cele doua cluburi MAK MOTORSPORT SI MOTOR SPORT CLUB BRAILA. Poate nu stii dar la acest consens s-a ajuns la inceputul anului intr-o discutie si cu presedintele sectiei auto a clubului pe care il conduci. O paranteza fac , asa de bine ai apreciat aceasta discutie si hotararile luate de presedintele auto al clubului tau, MAK MOTORSPORT incat acesta si-a dat demisia, e vorba de d-nul Vrondu. In clasamentul final al acestUI an a fost luat in calcul si o etapa organizata de MAK MOTORSPORT BRAILA si restul de 5 etape organizate de MOTOR SPORT CLUB BRAILA. Nu blama ca acest clasament final (nu campionat judetean) a fost intocmit ca urmare a calendarului intocmit si aprobat de DJTS, unitate administrativa a sportului din braila de la care ai avut si tu destul sprijin. Stii destul de bine cu cate probleme financiare ne lovim pentru organizarea unei etape de raliu(tin sa spun ca MOTOR SPORT CLUB a organizat asa cum a putut si cu resurse minime toate etapele din calendarul de la DJTS). Nu te bate cu pumnul in piept ca restul sunt niste prosti in organizare, in afara de ce faci tu. Decat asa discutii neprincipiale mai bine am colabora pentru sportul auto din acest oras, nu trebuie sa tinem cont cine organizeaza. Cred ca esti in asentimentul meu ca la aceste concursuri poate participa oricine doreste indiferent de varsta, dreptul acest nu il poate lua nimeni, nici eu si nici tu. Spun acest lucru deoarece un membru al clubului tau, un putoi de 21 de ani cu o masina puternica (masina cumparata cu banii lui taica-su, bani castigati "cinstit") ii face pe cativa concurenti sau oficiali participanti la campionat, pe un alt site "activisti de partid". Hai sa nu mai jignim si sa ne purtam civilizat in vremurile acestea "bune" Asta am vrut sa accentuez ca nu a fost un campionat judetean ci un clasamnet de final de an. Fii mai ponderat si colaboreaza, toti avem de castigat si mai ales sportul brailean, in care speram ca ii vom atrage si pe galateni. Clubul nostru MOTRO SPORT CLUB BRAILA e deschis la orice colaborare si la orice discutie constructiva si cu galatenii.