Quote:
Originally Posted by Azerty
citroen c4 de 110cp???
pai, inseamna ca trebuie sa te dai si cu mine cu passatul de 105 cp?
|
M-am dat cu un Passat o generatie mai veche fata de a ta...de 105 sau 101 cai...nu stiu exact. L-am facut la 2 masini de mai multe ori .... dar am si luat-o de la el odata
NOUTATI!!!!
In seara asta ne-am gasit 4 masini:
1. Golf 1,9
Tdi de 90 de cai fara catalizator + resoftare de la DIM Sport(+ 30%);
2. Logan 1,6 8 valve toba finala + filtru sport + resoftare de la DIM Sport;
3. Daewoo Espero cu motor de 1,5 litrii cu teava din fata pana in spate, fara chip si fara filtru sport...doar teava.
4. Logan 1,6 8 valve toba finala cu teava de inox intre intermediara si finala + filtru Simota + resoftare la Rabanne(+ 10%);(loganul meu
)
Ne-am dat de cateva ori.....iata rezultatele:
Loganul meu contra Golfului 1,9 Tdi, mi-a dat Golful cam juma' de masina - o masina maxim...dar tinand cont ca intre chiptuningul la motoarele aspirate si cel de la motoarele turbo difera mult eu spun ca este OK.
Loganul meu contra Espero-ului de 1,5 stock( in afara de teava) ne-am dat de 2 ori...prima oara aveam o masina jumate in fata iar a doua oara cam 3. (trage grav tare Espero-ul
)
Espero-ul stock de 1,5 contra Loganului de 1,6 chipuit la DIM Sport: S-au dat de doua ori.... prima oara Espero-ul a avut o masina jumate in fata Loganului, iar a doua oara distanta a fost mai mare
P.S. Va asigur ca proprietarii masinilor au stiut sa exploateze la maxim masinile lor, mai sus fiind evidentiate diferentele intre masini
Astept pareri, sugestii, reclamatii, provocari